de reacties op deze thread zijn behoorlijk abnormaal, kan iemand daar eens naar kijken, gaat een beetje te ver. (neer mijn mening)
Jammer dat ik zelf al in het bericht zit., maar deze thread scoort hoog bij 'ziekste flamewar'!
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Verwijderd
Wat is er mis met deze opmerking, ik kan hem goed begrijpen hoorRoland73 schreef op 12 november 2004 @ 09:38:
de reacties op deze thread zijn behoorlijk abnormaal, kan iemand daar eens naar kijken, gaat een beetje te ver. (neer mijn mening)
ik gok dat hij valt over dieVerwijderd schreef op 12 november 2004 @ 09:50:
[...]
Wat is er mis met deze opmerking, ik kan hem goed begrijpen hoor

Het is niet de opmerking, het zijn de reacties op die opmerking. Ga daar maar eens in kijken. Sukkel hier, flikker op daar. Die staan gelukkig al op -1.
Signatures zijn voor boomers.
die staan idd goed gemod jaMaasluip schreef op 12 november 2004 @ 09:54:
Het is niet de opmerking, het zijn de reacties op die opmerking. Ga daar maar eens in kijken. Sukkel hier, flikker op daar. Die staan gelukkig al op -1.
Ik vind eigenlijk dat die smiley maar heel hoogstzelden nut heeft, en voor het kleine ongemak dat poster op de keper beschouwd heeft overdreven. Maar abnormaal is de post imo niet; dat theRob even loos is gegaan met
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170818
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170847
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170850 en
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170853
is een ander verhaal, al heeft 'ie alleen beet bij the game en is er van een all-out flamewar gelukkig geen sprake.
theRob gaat door voor een mailtje
Overigens waren we hierover al bezig in MS-tijd troll-tijd (het wordt afgezaagd) - eens zien of d'r wat te mergen of te moven valt.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Flame? Deze man zie ik nergens schelden, alleen geeft hij een goede argumentatie waarom hij een hekel heeft aan het systeem.
Het gaat me om de reacties op dit bericht, wist niet hoe en of ik kon linken naar een hele threadFlame? Deze man zie ik nergens schelden, alleen geeft hij een goede argumentatie waarom hij een hekel heeft aan het systeem.
Dat kan idd nietRoland73 schreef op 12 november 2004 @ 10:13:
wist niet hoe en of ik kon linken naar een hele thread
\/ Weer wat geleerd
[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 12-11-2004 10:46 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Met een trucje kun je wel subthreads linken, maar dat is afhankelijk van het scoreniveau in de subthread. Kijk 
Flamen wordt met flame gemod, al wordt er hier wel een grens overschreden.
Flamen wordt met flame gemod, al wordt er hier wel een grens overschreden.
Verwijderd
UChe uche!!!Vash schreef op 12 november 2004 @ 09:58:
Flame? Deze man zie ik nergens schelden, alleen geeft hij een goede argumentatie waarom hij een hekel heeft aan het systeem.
Bekijk ook even het gegeven dat ie met 166 reacties wel reeds 12 karmapunten heeft, en je weet genoeg.Gepost door Dekaasboer - vrijdag 12 november 2004 - 08:40 - Score: 3 (Inzichtvol) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll
Ik heb ondertussen een hekel aan het registratie systeem van windows. Als je je pc een keer overnieuw installeerd en je zet er een andere 3d-kaart en extra geheugen in dan is meteen je product key waardeloos.
Als je windows van de 1 naar de andere pc overzet werkt het, maar als er dan een 2e harddisk naar de klote gaat kan je meteen weer registreren
Je wil niet weten hoe vaak ik al een verhaal heb opgehangen aan een "costumer service medewerker"
Gepost door theRob - vrijdag 12 november 2004 - 09:01 - Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Maar jij bent ook een eersteklas sukkel als je zulke domme opmerkingen maakt.
Maar MS flaimen is standaard hier bij Tweakers.
Nog idioot dat je gemdo bent op grappig!!
Gepost door the game - vrijdag 12 november 2004 - 09:05 - Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
eersteklas sukkel damn hoor wie het zegt...
Gepost door theRob - vrijdag 12 november 2004 - 09:16 - Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Ach flikker toch op amateur!
Gepost door icemancool - vrijdag 12 november 2004 - 09:06 - Score: 3 (Inzichtvol) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll
En jij moet leren typen..
Eerlijk, ik vind dat Dekaasboer zijn haat jegens dat systeem toch aardig onderbouwt, het is geen regelrechte flame van "Het is een rotsysteem, omdat het een rotsysteem is".
Jij bent denk ik juist degene die flamed.
Gepost door theRob - vrijdag 12 november 2004 - 09:17 - Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Snotaap ga naar school en houd je klep!
Gepost door theRob - vrijdag 12 november 2004 - 09:18 - Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Volgens mij kun je net linux installeren en daar stoer over praten, meer kun je niet.
Ik heb echt een bloedhekel aan gasten zoals jij
Verwijderd
Waar gaat het over? Dit lijkt mij omslachtig als je met een kam door alle postings moet ziften. Waarom geen meta-moderation zoals op /. ?
Hoi en welkomVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:59:
Waar gaat het over? Dit lijkt mij omslachtig als je met een kam door alle postings moet ziften. Waarom geen meta-moderation zoals op /. ?
Ik heb geen idee hoe de meta-moderatie op /. werkt, maar wij hebben dit systeem en tenzij je Femme (devguru op de FP) zo gek krijgt dat 'ie een nieuw modsysteem bouwt zitten we hier voorlopig aan vast
Nuttig leesvoer over hoe eea precies werkt vind je in de moderatie-faq van de FP en in de faq van dit subforum.
Korte samenvatting van de crux: als het niet helemaal goed met de moderatie loopt open je hier een topic (zoals dit topic, dus), zodat eventuele probleemgevallen onder de aandacht komen van een hele kudde moderators, en vooral ook onder de aandacht van de FP-moderatie-crew, die eventueel écht grof misbruik met een heel scala aan interessante represailles de kop in kunnen drukken.
Dit vind ik nou een ovebodige posting hier op mod forum, aangezien hier toch duidelijk staat dat er meerdere malen ingegrepen is en the user ook is aangesproken
[ Voor 3% gewijzigd door Mauridia op 26-11-2004 12:23 ]
Beam this message up, Scottie!
En waarom denk jij dat er is ingegrepen? Zou het feit dat Roland73 eea onder de aandacht bracht daar iets mee te maken kunnen hebben?Mauridia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:29:
[...]
Dit vind ik nou een ovebodige posting van Roland 73 hier op mod forum, aangezien hier toch duidelijk staat dat er meerdere malen ingegrepen is en the user ook is aangesproken
Even los daarvan: over het nut van posten op de FP valt te discussieren, maar het heeft echt geen enkel nut om ontopic vragen en opmerkingen in TMF te gaan bekritiseren (en voor het commentaar op offtopic posts hebben we uitstekend gekwalificeerde moderators, zie ook de [FAQ]FAQ[/FAQ]). We bieden hier namelijk een podium voor iedereen die een probleem op de FP ziet, of dat nou een groot of een klein probleem is, en of 'ie nou gelijk heeft of niet (wat overigens bijzonder vaak heel moeilijk vast te stellen blijkt, maar dat terzijde).
Ondertussen valt me wel op dat je elke vorm van verdediging van Microsoft op de korrel neemt als overbodig of trollerig. Misschien is het beter voor je gemoedsrust om te accepteren dat Redmond niet algemeen wordt beschouwd als de woonplaats van Satan; ook voor die opvatting is hier wel ruimte, maar doorgaans maar weinig begrip
Ja dat had ik begrepen dat daarom ingegrepen is, maar ik zie toch goed dat ingreep op de 12 november plaatsvond??? waarom dan nog op de 25 hier plaatsen?Rataplan schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:46:
[...]
En waarom denk jij dat er is ingegrepen? Zou het feit dat Roland73 eea onder de aandacht bracht daar iets mee te maken kunnen hebben?
heb je het nu tegen mij? 'Ondertussen valt me wel op dat je elke vorm van verdediging van Microsoft' huh???
ik reageer alleen omdat er een nieuwe topic verscheen nu net terwijl ik aan het reageren was in andere en om de reden hierboven beschreven.
De enige die op de 25e iets plaatst is James West, die hier nieuw is. De rest van de discussie, inclusief alle bijdragen van Roland73, zijn twee weken oud.Mauridia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:03:
Ja dat had ik begrepen dat daarom ingegrepen is, maar ik zie toch goed dat ingreep op de 12 november plaatsvond??? waarom dan nog op de 25 hier plaatsen?
Wat mij een raadsel is, is waarom jij twee weken na dato ineens de topicstarter - Roland73 dus - aanvalt; en het verband tussen de rest van je posts in TMF en die aanval is dat je nogal fel ageert tegen MS-verdedigers. Viel me gewoon even op, en dan probeer ik even behulpzaam advies te geven.heb je het nu tegen mij? 'Ondertussen valt me wel op dat je elke vorm van verdediging van Microsoft' huh???
Het gebeurt ook wel eens dat een topic onterecht gekicked wordt, zoals in dit geval; en er is een duidelijke forumpolicy omtrent het reageren in topics die helemaal niet actief horen te zijn, waarvan de samenvatting luidt: niet doenik reageer alleen omdat er een nieuwe topic verscheen nu net terwijl ik aan het reageren was in andere en om de reden hierboven beschreven.
Ja dat had ik zelf ook al gelezen dat James West een nieuwe reactie had geplaatstRataplan schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:14:
[...]
De enige die op de 25e iets plaatst is James West, die hier nieuw is. De rest van de discussie, inclusief alle bijdragen van Roland73, zijn twee weken oud.
maar hij is niet degene die het topic hiero plaatste (of ik begrijp het mss niet meer).
Bij de topic start stond als naam Roland73 is het dan zo raar om te denken dat hij dit topic hier heeft geplaatst??? En zeker niet om hem aan te vallen, vroeg me alleen af waarom nu hier das alles, duizend maal sorry hoor
Wat mij een raadsel is, is waarom jij twee weken na dato ineens de topicstarter - Roland73 dus - aanvalt (<-- overdreven krachtige term)
en daar staat "Friday 12 November 2004 09:38" achter. En dan zie ik:Mauridia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:35:
Bij de topic start stond als naam Roland73
en dat interpreteer ik als een aanval. Niet als een belediging, niet als een flame of troll, maar offensief is het wel. Overigens mag ik vast wel even kwijt dat jouw gebruik van "overdreven", "overbodig" en dik gedrukte tekst minstens even verongelijkt overkomt als, blijkbaar, mijn gebruik van "aanval".Mauridia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:29:
Dit vind ik nou een ovebodige posting van Roland 73 hier op mod forum
Vooruit dan maar weerduizend maal sorry hoor
dat vetgedrukte was verkeerd gequote, das alles, geen opzet
Jij schrijft 'en daar staat "Friday 12 November 2004 09:38" achter. En dan zie ik:'
inzake Roland73
Hoezoo 12 november 2004 ???
Ik kijk hier hoor bij start topic en daar staat wel 25 november 2004 bij:
Tweakers.net Moddereter Forum
maar ik snap het niet meer, zal wel aan mij liggen
Jij schrijft 'en daar staat "Friday 12 November 2004 09:38" achter. En dan zie ik:'
inzake Roland73
Hoezoo 12 november 2004 ???

[ Voor 74% gewijzigd door Mauridia op 25-11-2004 18:54 ]
Je bedoelt de datum in de kolom "laatste post"? Dat is de datum van de post van JamesWest, dus dat ligt idd aan jouMauridia schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:47:
Blij toe dat het misverstandjes betrof en dat er dus eigenlijk niks aan de hand was. Zullen we dit topic maar weer lekker laten wegzakken?
Ja idd ik zie het weer ff helder, laatste post en topic starter ook verkeerd gezien, handiger als er nog 1 kolom achter of ergens tussen in zou staan wie hem meld/aanbrengt.
dan had ik m'n fout eerder gezien
vanavond maar eens wat slaap inhalen
dan had ik m'n fout eerder gezien

vanavond maar eens wat slaap inhalen

[ Voor 4% gewijzigd door Mauridia op 25-11-2004 19:39 ]
Typisch gevalletje miscommunicatie, laten we deze draad maar weer laten zakken in de archieven.
Verwijderd
[quote]Rataplan schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:11:
[...]
Hoi en welkom
Ik heb geen idee hoe de meta-moderatie op /. werkt, maar wij hebben dit systeem en tenzij je Femme (devguru op de FP) zo gek krijgt dat 'ie een nieuw modsysteem bouwt zitten we hier voorlopig aan vast
quote]
Muchas Gracias,
En tuurlijk, je hebt een heel systeem erachter hangen maar ik schrok van Kareldestoute's gedetaileerde betoog en dacht dat het toch een beetje ver ging.. verder geen kritiek op hoe GoT in mekaar zit of zo.. Bij /. hebben ze het anders aangepakt maar goed dat is hier wellicht off topic tenzij jullie er meer over willen weten maar dan hoor ik dat graag. Ben zelf namelijk meer een /.'er maar is wel leuk om af en toe hierzo in "mo'ers taal" te brallen
bueno,
a la proxima !
JamesW
[...]
Hoi en welkom
quote]
Muchas Gracias,
En tuurlijk, je hebt een heel systeem erachter hangen maar ik schrok van Kareldestoute's gedetaileerde betoog en dacht dat het toch een beetje ver ging.. verder geen kritiek op hoe GoT in mekaar zit of zo.. Bij /. hebben ze het anders aangepakt maar goed dat is hier wellicht off topic tenzij jullie er meer over willen weten maar dan hoor ik dat graag. Ben zelf namelijk meer een /.'er maar is wel leuk om af en toe hierzo in "mo'ers taal" te brallen
bueno,
a la proxima !
JamesW
Nou, "uche uche" en één copypaste-actie valt nog wel te overzien, hoorVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:01:
gedetaileerde betoog
Ik denk dat mensen die meer over /. willen weten het beste gewoon even naar die site kunnen surfentenzij jullie er meer over willen weten
offtopic:
PS: aan groeten doen we hier niet zo
PS: aan groeten doen we hier niet zo
[ Voor 10% gewijzigd door Rataplan op 26-11-2004 16:33 ]
Pagina: 1