Toon posts:

SE K500i | N 6610i | N 3220 | S M65 | S CX65 | SA X460

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de verlening van mijn abonnement kan ik kiezen uit 6 verschillende telefoons.
Ik wou eerst gaan voor de SE K500i maar nu kwam ik tot mijn grote verbazing erachter dat deze telefoon geen bluetooth ondersteund. Ik ben geen grote fan van Nokia dus deze had ik al uitgesloten. De beide siemens hebben naar mijn idee goede specificatie's alles zit er zo en beetje wel op of zie ik iets over het hoofd?
Samung, euhmm, laat ik het zo uit drukken: ik heb geen goede ervaring met samsung.

Mijn vraag ik dus nu, welke telefoon kan ik het beste nemen en waarom?

Sony Ericcson K 500i (<- Lijkt mij de beste)
Nokia 6610i
Nokia 3220
Siemens M 65
Siemens CX 65
Samsung X 460

(Sorry van het vorige topic, momania _/-\o_ )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 14:09 ]

Verwijderd

In de IT FAQ staat een stukje over het kiezen van een telefoon. Daar staat dus dat dit eigenlijk niet mag. Edit: Ik zie dat je vorige topic is gesloten omwille hetgeen dat vertelt wordt in de FAQ die ik net noemde.

Toch gaat mijn mening uit naar één van beide Siemens telefoons, maar dat is echt puur persoonlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 14:12 ]

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:28

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Mijn persoonlijke keuze zou voor de Sony Ericsson K500i zijn. Vind het gewoon het fijnste merk, maar then again ... heel persoonlijk.
Qua specs is ie wel het leukst met mp3 beltoon etc.

Mijn persoonlijk ervaring met Samsung is ook niet bijzonder. Siemens M65 heeft als voordeel dat hij stootvast is/zou moeten zijn.
De CX 65 ziet er wel leuk uit maar Siemens moet mij eerst overtuigen dat het goede toestellen zijn in de 65 serie (weer heel persoonlijk).

De SE K500i is uitgebreider en met een beter scherm/camera dan de 6610i van Nokia. De 3220 is geinig maar bied (imo) weinig functionaliteit.

Je zal uiteindelijk zelf de keuze moeten maken. Mijn stem gaat in ieder geval uit naar de K500i (indien het ertoe doet)

[ Voor 65% gewijzigd door ankhie op 11-11-2004 14:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie's.
Ik zeg het nu voordat de topic word gesloten. :P

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Neem geen Nokia 6610i, geluidskwaleit is zeer brak. Ik heb die telefoon en wil er na een maand of 5 al weer vanaf.