Ik heb 1 stripje Micron 256mb Pc2100 DDR 266mhz CL2,5. Als ik nog 256 mb erbij wil hebben moet ik dan exact hetzelfde merk kopen of kan ik een willekeurig merk 256MB pc2100 strip kopen ? Of moet ik nog ergens op letten?
Als je dual channel wilt gebruiken kan je het beste het zelfde merk (soort) reepjes kopen, ik weet niet wat voor systeem je hebt dus helaas kan ik hier niet veel mee.
'sneller kan natuurlijk altijd mits compatibel met moederbord'
'sneller kan natuurlijk altijd mits compatibel met moederbord'
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Verwijderd
Het maakt niet uit welk merk en type je neemt in 99% van de gevallen. Het geheugen dat je bijplaatst moet natuurlijk wel DDR zijn en de snelheid aankunnen.
In de PMG FAQ staat ook een verhaaltje over geheugen, misschien is het handig dat je dat eens doorleest.
Kijk maar eens hier.
In de PMG FAQ staat ook een verhaaltje over geheugen, misschien is het handig dat je dat eens doorleest.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 09:13 . Reden: Link toegevoegd ]
Processor: AMD Athlon XP 1800+ L2/256KB SocketA 266MHz Palomino
Motherboard: MSi MS-6380 S.AC97 KT266 ATX
Het geheugen stripje heeft aan beide kanten chips zitten, dus dat zal wel double sided zijn.
Ik zal even de PMG FAQ doorlezen.
Motherboard: MSi MS-6380 S.AC97 KT266 ATX
Het geheugen stripje heeft aan beide kanten chips zitten, dus dat zal wel double sided zijn.
Ik zal even de PMG FAQ doorlezen.
Het is hier op GoT de bedoeling dat je o.a. de subforum-FAQ doorneemt voordat je een topic opent
Zie ook de [faq]registratievoorwaarden[/] en de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum.
Dit topic is gesloten.
![]()