Ik ben weer eens naar de Promise Fastrak S150 SX4 aan het kijken, eind 2003 heb ik ook naar deze kaart gekeken, maar toen waren er nog veel te veel problemen mee. Nu meende ik dat er een nieuwe revisie op de markt is verschenen de SX4-M, alleen kan ik hiervan weinig bij Promise terug vinden.
Daarbij zou ik graag willen weten of de performance problemen van deze kaart reeds zijn verholpen met de ?nieuwe? revisie of door nieuwe/betere drivers.
Ik heb hier op GOT al een beetje rond gesnuffeld, maar nog niet echt wat kunnen vinden... tenminste niet veel.
Ik wil namelijk een dergelijke kaart gaan gebruiken met de volgende schijven:
2x P-ATA 160GB 8MB cache Maxtor DiamondMAX Plus 9 schijven (incl. P-ATA <> S-ATA converter)
1x S-ATA 160GB 8MB cache Maxtor DiamondMAX Plus 9 schijf
En als OS schijf waarschijnlijk een Western Digital Raptor van 36GB, maar het kan ook zijn dat ik vanaf de/een RAID 5 set wil gaan booten.
Daarbij zou ik graag willen weten of de performance problemen van deze kaart reeds zijn verholpen met de ?nieuwe? revisie of door nieuwe/betere drivers.
Ik heb hier op GOT al een beetje rond gesnuffeld, maar nog niet echt wat kunnen vinden... tenminste niet veel.
Ik wil namelijk een dergelijke kaart gaan gebruiken met de volgende schijven:
2x P-ATA 160GB 8MB cache Maxtor DiamondMAX Plus 9 schijven (incl. P-ATA <> S-ATA converter)
1x S-ATA 160GB 8MB cache Maxtor DiamondMAX Plus 9 schijf
En als OS schijf waarschijnlijk een Western Digital Raptor van 36GB, maar het kan ook zijn dat ik vanaf de/een RAID 5 set wil gaan booten.
[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 10-11-2004 23:30 . Reden: typo's ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/