Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar iemand die mij een beetje wil helpen met een Java script.
Ik heb naar mijn idee in heel klein stukje simpele Java code nodig om een plaatje in te laden, en ervoor zorgen dat het plaatje dezelfde afmetingen heeft als het venster waarin hij wordt geopend.
Aangezien ikzelf helemaal geen verstand heb van Java script roep ik jullie hulp in.
Ik weet dat het in html vrij simpel is om een plaatje in te laden
[[img]"plaatje.jpg"[/img]]
En zo te zien is het ook mogelijk om de afmetingen op te geven.
Tot zover ik weet moet het ook mogelijk zijn om de afmetingen van het venster waarin de pagina wordt geopend op te vragen en deze waarde dan te koppelen.
Maar aangezien mijn kennis over Java niet verdergaat dan dit heb ik toch jullie hulp nodig denk ik.
Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen.
Met vriendelijke groet Chippy 4444
Bij voorbaat dank.
Ik ben op zoek naar iemand die mij een beetje wil helpen met een Java script.
Ik heb naar mijn idee in heel klein stukje simpele Java code nodig om een plaatje in te laden, en ervoor zorgen dat het plaatje dezelfde afmetingen heeft als het venster waarin hij wordt geopend.
Aangezien ikzelf helemaal geen verstand heb van Java script roep ik jullie hulp in.
Ik weet dat het in html vrij simpel is om een plaatje in te laden
[[img]"plaatje.jpg"[/img]]
En zo te zien is het ook mogelijk om de afmetingen op te geven.
Tot zover ik weet moet het ook mogelijk zijn om de afmetingen van het venster waarin de pagina wordt geopend op te vragen en deze waarde dan te koppelen.
Maar aangezien mijn kennis over Java niet verdergaat dan dit heb ik toch jullie hulp nodig denk ik.
Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen.
Met vriendelijke groet Chippy 4444
Bij voorbaat dank.