[Script] Foto's op maat van een window?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Weet iemand of er ook een script is dat je een foto nieuw window kan openen, en dat de foto zich dan "aanpast" aan de groote van het window?

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Beetje magere openingspost sjaak..

Voor welke browser wil je dit doen? In IE is het nl. gewoon mogelijk, zelfs met bicubic resampling erbij..

Download my music on SoundCloud

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
dominic schreef op 07 november 2004 @ 22:12:
Beetje magere openingspost sjaak..

Voor welke browser wil je dit doen? In IE is het nl. gewoon mogelijk, zelfs met bicubic resampling erbij..
Off topic: ik heet geen sjaak.

On Topic, het is voor IE

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

Verwijderd

In combinatie met een serverside taal is dit mogelijk. Lees de imagesizes uit, doe die in je window.open() command en je venster is evengroot als je plaatje.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Is dit misschien een oplossing:

[img]"jouwplaatje.gif"[/img]

en dan als script het volgende.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
function EnlargeImage(TheImage) {
   var ImgToEnlarge;

ImgToEnlarge     = new Image();
   ImgToEnlarge.src = TheImage.href;

open(ImgToEnlarge.href, 'ImageHolder', 'toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbar=no,resizable=no,copyhistory=yes,width=' + (ImgToEnlarge.width) + ',height=' + (ImgToEnlarge.height) + '');
}

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Dit is volgens mij op wel meerdere manieren makkelijk op te lossen.. sowieso door eerst even zelf wat onderzoek te doen.

Zo komt het wel heel erg over als een script request, waarbij je zelf geen moeite wilt doen om het op te lossen.

Op GoT verwachten we wel wat eigen inzet.. in dit geval zou op z'n minst al wat voorbeeld code van wat je al hebt oid al een begin zijn.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.