[XP] Problemen met explorer tenzij in veilige modus*

Pagina: 1
Acties:

• jvliek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-01-2016
Ik zal het simpel houden:

Als ik xp opstart in de normale modus kan ik zowat alles, behalve alles wat met de explorer te maken heeft.

Als ik xp opstart in de veilige modus, kan ik gewoon alles.

Ik had op het forum gezocht, maar daar kwam uit dat ik spyware of wat dan ook moest installeren. Mijn vraag ik is of dat ook echt de oplossing is. Omdat dit hele gedoe zich op een laptop afspeelt. Zonder enige internet aansluiting.. En het word nogal een gedoe om het programma er op te krijgen.

bedankt

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:30
de enige manier om daarachter te komen is om toch ff een cdtje te maken met alle software + updates. En dan ze te runnen.

De kans is groot dat het dan is opgelost, maar er is ook een reële kans aanwezig dat het probleem blijft bestaan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
jvliek schreef op 09 november 2004 @ 18:08:
Ik had op het forum gezocht, maar daar kwam uit dat ik spyware of wat dan ook moest installeren.
Je moet in ieder geval géén spyware installeren, juist verwijderen. Gebruik daarvoor AdAware of SpyBot?

Enniewe, effe scannen op spyware, virusscanner er over heen enz. Je weet het nooit (werk je met floppies/cd's?). En idd alle updates installeren.

Lees ook effe de WOS FAQ door, daar staan ook erg veel handige tips in. Met name het gedeelte over spyware en de Howto's en guides.

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 09-11-2004 18:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:59

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

RobIII schreef op 09 november 2004 @ 18:14:
[...]

Je moet in ieder geval géén spyware installeren, juist verwijderen. Gebruik daarvoor AdAware of Spy...?
Spyware blaster / search & destroy

Maar ik denk dat windows en drivers e.d. update wat slimmer is ipv een anti spyware programma installeren. Dit omdat de TS al aangeeft dat de laptop nog nooit op internet is geweest.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:16

rapture

Zelfs daar netwerken?

Is die laptop geghost door de campus-admins?

Bij ons hebben ze brakke images, gegarandeerd dubbele explorer-crashes.

Kan je explorer starten in ctrl-alt-del => taakbeheer ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan bijna alles behalve als je niet in veilige modus opstart, want dan ....... ?

Kan jij die puntjes nog even invullen en dat dan in je topicstart vermelden? Nu moeten wij maar gokken wat er dan wel gebeurt in niet veilige modus :)

Verder - ik pas je topic titel even aan zodat het OS in je topic titel staat, probeer daar aub zelf ook op te letten :)
Pagina: 1