Na veel gesearch ben ik er nog niet achter wat er nu aan de hand is.
Eerst eventje wat specs:
Mobo: Epox EP-4PDA3I
Proc: P4 HT 2.8@2.8 (Northwood)
Mem: 2x256 Kingston
VGA: Club3D Radeon 9800PRO 128MB
Voeding: Tagan 480watt (TG480-U01)
HDD: Hitachi Deskstar 7K250 (80GB)
Probleem:
Als ik mijn PC opstart (of dat probeer
), dan gaat het beeld aan. Maar het beeld geeft alleen een hele hoop dansende vage gekleurde lijnen. Het probleem ligt ergens bij het moederbord en de VGA samen denk ik. Want als ik er de GF4 van mijn broertje inzet doet hij het perfect, en de Radeon doet het weer perfect in de comp van mijn broertje. Heb al vanalles geprobeerd; ander geheugen, proc, voeding(maar daar mag het niet aan liggen). En de voedingskabel van de VGA is ook in orde. Ook heb ik al het onnodige losgekoppeld gehad maar zonder effect. BIOS (mobo) is ook geflashed maar helaas ook zonder effect ook underclocken van proc of VGA heeft geen zin.
Verder zijn er geen overclocks of biosflashes op de Radeon gedaan en ook de proc is niet overgeklokt.
Zijn er misschien nog meer mensen met dit probleem en weet iemand wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt
De POST komt hij trouwens probleemloos door.
Eerst eventje wat specs:
Mobo: Epox EP-4PDA3I
Proc: P4 HT 2.8@2.8 (Northwood)
Mem: 2x256 Kingston
VGA: Club3D Radeon 9800PRO 128MB
Voeding: Tagan 480watt (TG480-U01)
HDD: Hitachi Deskstar 7K250 (80GB)
Probleem:
Als ik mijn PC opstart (of dat probeer
Verder zijn er geen overclocks of biosflashes op de Radeon gedaan en ook de proc is niet overgeklokt.
Zijn er misschien nog meer mensen met dit probleem en weet iemand wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt
De POST komt hij trouwens probleemloos door.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 19:34 . Reden: iets vergeten ]