Toon posts:

[XP] Lexmark taken centrum blijft hangen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier al sinds een maand een lexmark x1155 (3 in 1) printer, toen bleef het lexmark taken centrum dus om te scannen enzo ook al hangen. Ik dacht dat zal wel aan windows liggen want die was al een beetje brak. Maar ik heb sinds gister windows er opnieuw op gezet en tot mn verbazing werkt het nog steeds niet. blij blijft gewoon uren doorlopen.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/vanderlee/lexmarktakencentrum.JPG
Ik zou niet weten wat het probleem is, windows staat er dus net nieuw op en ik heb ook al geprobeerd de printer te resetten (uurjte zonder stroom), iemand een idee?!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Het kan aan SP2 liggen:
http://support.lexmark.co...cid=ENUS15505&relevance=1

Ook al de drivers van de site geprobeerd?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gebruik je? :)

Verwijderd

Topicstarter
ohjah, vergeten te vertellen :) windows xp sp1

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee? :/ ik heb dat takencentrum nodig om te kunnen scannen :(

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:02:
niemand een idee? :/ ik heb dat takencentrum nodig om te kunnen scannen :(
Je kickt te vroeg wacht nog een paar minuten :+

Als het goed is kan je ook zonder dat taken centrum scannen of zeg ik nou iets heel geks :?

Als je bijvoorbeeld Piant Shop Pro of Photoshop hebt dan zal die het juiste gedeelte van je DRIVERS starten/oproepen en dan kan je daarmee scannen... meestal.

Verder zou je Lexmark kunnen mailen, want ikzelf heb gemerkt dat dat Controle Centrum ofzo erg vaak vastloopt bij een kennis dus je bent niet de enige !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Het is makkelijk op te lossen (er moet iets in je register gewijzigd worden) Ik weet zo niet uit mijn hoofd maar als je de helpdesk van lexmark even belt kunnen ze het je melden
Pagina: 1