Toestemming voor Henk-logootje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoi,

Ik ben nu voor Firefox een aantal searchengines aan het toevoegen (voor dat search-formpje rechts bovenin) en daar wil ik uiteraard ook de GoT-search aan toevoegen :)

Het is ook mogelijk om er dan een klein icoontje bij te zetten, en hiervoor wilde ik een klein Henk-logootje gaan gebruiken. Echter las ik in dit topic, dat er voor het gebruik van Henk© apart toestemming gevraagd moet worden. Dus bij deze :P Het gaat om een plaatje van 16*16 pixels.

Ik hoop trouwens dat ik in het goeie forum zit, ik wilde hem eerst in LA zetten, maar aangezien Henk eigenlijk ook T.net aangaat en niet alleen GoT, dacht ik em maar hier in te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mailen naar juridisch(apending)tweakers.net werkt mogelijk zelfs nog beter dan een topic ;) . Stuur dan direct je plaatje mee en dan kijkt zeef er even naar :) . Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op verzoek van Ome Harm naar Lieve Adjes, mocht er iets niet helemaal duidelijk zijn :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoefuR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 12:19

FoefuR

Mothertrucker

JER00N schreef op 06 november 2004 @ 22:32:
Hoi,

Ik ben nu voor Firefox een aantal searchengines aan het toevoegen (voor dat search-formpje rechts bovenin) en daar wil ik uiteraard ook de GoT-search aan toevoegen :)

[/sub]
Volgens mij staat hij op de pagina van Firefox waar je de searchengines kan toevoegen er al tussen met Henk-logo (in de category Computer)

[ Voor 2% gewijzigd door FoefuR op 06-11-2004 23:16 . Reden: typo ]

"Everybody lies but it doens't matter since nobody listens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://mycroft.mozdev.org/download.html << daar kan je gewoon de got search toevoegen. Dan heb je ook een henk plaatje. Imo beetje overdreven dat voor zoiets toestemming moet worden gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me dan weer af waarom er zo nodig het Tweaky geval moet worden gebruikt, en niet de steeksleutel die zowel op de frontpage als op het forum wordt gebruikt als favicon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 00:46:
Ik vraag me dan weer af waarom er zo nodig het Tweaky geval moet worden gebruikt, en niet de steeksleutel die zowel op de frontpage als op het forum wordt gebruikt als favicon.
ten eerste: HENK!!!!

ten tweede staat die gozer er natuurlijk helemaal vrij in wat ie kiest..
het gaat om got search, en niet om fp search, dus ik kan er wel inkomen

btw ik heb hem ook geinstalleerd, en het werkt lekker :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Niet weer die namendiscussie he?

Maar goed - het argument dat er al een GoT search is waar het ook gebruikt wordt is natuurlijk geen reden. 'Mijn buurman doet [iets], dan mag ik [iets] toch ook zonder problemen?' is een kul-argument: misschien mag die buurman het ook niet maar is hij niet zo netjes geweest het even te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

E-jey schreef op 07 november 2004 @ 00:39:
http://mycroft.mozdev.org/download.html << daar kan je gewoon de got search toevoegen. Dan heb je ook een henk plaatje. Imo beetje overdreven dat voor zoiets toestemming moet worden gevraagd
Ja inderdaad, je kan toch gewoon die op die site downloaden? Is wel zo makkelijk. Anders heb je straks 2 dezelfde :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57
Kortom : mailen naar juridisch apending wij punt net, dan gaan we het erover hebben. Dat is echt de snelste manier, want ik kijk niet dagelijks in LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik heb trouwens ook GoT aan die search toegevoegd, via die mozdev page, maar ik kreeg automatisch een icoontje met die gele nerd op? Waarom moet jij dan een apart plaatje hebben?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DarkX schreef op 10 november 2004 @ 15:15:
Ik heb trouwens ook GoT aan die search toegevoegd, via die mozdev page, maar ik kreeg automatisch een icoontje met die gele nerd op? Waarom moet jij dan een apart plaatje hebben?
Nouja, ik was bezig met meerdere zoekmachine-plugins, dus ook van VanDale.nl enzo, maarja zo te zien bestaat die GoT-search al, dus laat het anders maar zitten ;( ;)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Laat ik dit topic ook maar even kapen voor een eigen vraag van algemeen belang:

Heb je ook toestemming nodig om Henk te gebruiken als watermerk om er voor te zorgen dat andere sites niets aan je foto's hebben?
Misschien dat ik volgend jaar ofzo iets ga doen waarvan ik foto's ga maken (casemod of carmod, moet nog even in mijn portomonee kijken), en ik wil niet dat die overal gebruikt gaan worden, enkel voor GoT.

Ik kan er wel mijn eigen naam in verwerken, maar Henk staat mooier (en zo beroemd ben ik niet), en op andere sites ga ik ze toch niet gebruiken (anders pak ik wel weer een origineel)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• DarkX

DarkX

Ik?

Euh, als het alleen voor GoT is lijkt het me niet zo'n probleem, als er een photoshop met dat beest gemaakt wordt gaat er ook niemand miepen, maar vind het wel een rare keuze? Zorg dat je een eigen herkenningsdinky hebt, nu is het nog niet duidelijk dat jij em gemaakt hebt, en dat is toch de bedoeling van een watermerk :)

En als je een logo jat, waarom dan een van de lelijkste logo's die ik ken :X

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Resistor schreef op 11 november 2004 @ 09:36:
Laat ik dit topic ook maar even kapen voor een eigen vraag van algemeen belang:

Heb je ook toestemming nodig om Henk te gebruiken als watermerk om er voor te zorgen dat andere sites niets aan je foto's hebben?
zeef schreef op 10 november 2004 @ 14:53:
Kortom : mailen naar juridisch apending wij punt net, dan gaan we het erover hebben. Dat is echt de snelste manier, want ik kijk niet dagelijks in LA :)
;)

Professionele website nodig?

• zeef
Het gebruik van ons logo, "Henk", door derden is zonder toestemming vooraf niet toegestaan. Mocht je plannen hebben, stuur dan een mail en we kijken er naar.

[ Voor 41% gewijzigd door zeef op 11-11-2004 15:17 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Mailen weet ik, maar het kan zijn dat er meer mensen zijn die 'het lelijkste logo die DarkX kent' in een foto willen verwerken, dan heb ik liever een openbaar antwoord.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• zeef
We kijken per geval, maar ga er voor het gemak maar van uit dat het niet de bedoeling is om het GoT logo te gebruiken voor eigen foto's als watermerk.

DarkX, daar reken ik zo wel mee af }) }) es kijken of ik hem door een IP ban van dat lelijke logo kan verlossen.... MUHAHAHAHAHAAAAAA

• DarkX

DarkX

Ik?

zeef schreef op 11 november 2004 @ 15:22:
DarkX, daar reken ik zo wel mee af }) }) es kijken of ik hem door een IP ban van dat lelijke logo kan verlossen.... MUHAHAHAHAHAAAAAA
Mwa, ben abbo, dus ik zie dat lillike ding toch niet :)

Pagina: 1