Wie riep mij ?
Wat betreft het gebruik van Henk© en andere Tweakers.net BV copyrighted materialen en/of lay out en/of afbeeldingen.
In principe maken we een onderscheid tussen de smileys en "de rest". De regels rondom de smileys kun je
hier vinden. Kort samengevat : Je mag ze gebruiken mits je je aan een aantal regels houd.
wat betreft Henk© en andere Tweakers.net BV copyrighted materialen en/of lay out en/of afbeeldingen,
hierna verder afgekort tot "Henk©" het volgende :
We zijn erg trots op wat we tot nu toe dankzij en vooral met jullie bereikt hebben qua status en acceptatie van Tweakers.net en Gathering of Tweakers. Henk© is het visitekaartje van ons bij uitstek. Daarom zul je begrijpen dat we redelijk terughoudend zijn met het geven van toestemming voor het gebruik van Henk©.
Voor je Henk© gebruikt moet je per geval toestemming vragen. Elk geval zal apart worden beoordeeld aan de hand van een aantal criteria. Je kunt je richten op de smiley FAQ, met dien verstande dat het gebruik van Henk© niet commercieel mag zijn, en dat alle andere regels uit de algemene FAQ. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat we onder geen beding willen dat Henk© of andere herkenbare Tweakers.net BV zaken geassocieerd wordt met zaken die hier niet toegestaan zijn zoals warez, pr0n etc. etc.
Tweakers.net BV maakt ten alle tijde een voorbehoud van alle rechten en weren, en betekent in de praktijk dus dat als ons na toestemming je gebruik van Henk© niet bevalt, dat we de zaak terug kunnen draaien en alsnog verbieden. In principe ben ik redelijk fel als het gaat om ongeoorloofd gebruik en/of misbruik van Henk©. Gelukkig hebben we tot nu toe alleen maar leuke en positieve aanvragen en reacties gekregen.
Zo ook deze. Ik denk dat de directie zich wel kan vinden in je voorstel, dus maak vooral een mooi iPaq theme (en stel het beschikbaar voor alle andere iPaqqende tweakers, ik denk dat er nog wel een plekje voor te vinden is op een van onze servers en een vermelding in de FAQ van GT)