Toon posts:

Draadloos Kabel TV

Pagina: 1
Acties:
  • 4.099 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Er zijn diverse audio/video zenders te koop maar die zenden alleen een signaal van een dvd-speler of iets dergelijks door. Ik wil juist het kabel coax signaal dat mijn meterkast inkomt (upc shit) draadloos doorzenden zodat ik het ook buiten en boven kan opvangen (daar is geen aansluiting). Ik wil geen tuner in de zender hebben omdat ik boven 4 tv's ga neer zetten en ik geen 4 tuners in mij meterkast wil neer zetten. Is er een systeem dat coax draadloos verzend en/of zou ik zou iets zelf kunnen maken?

Gr. Vincent

Verwijderd

Dude, dat is ZIEKELIJK niet te doen, de hoeveelheid stuff wat daarvoor door de ether moet. 1 zender is nog wel te doen, maar de hele COAX... En dan al helemaal voor 4 TV's.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 20:51 . Reden: een PC is geen TV... ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Er zijn toch van die doorzend setjes ofzo ?? Of werken die per kanaal alleen en kan je zelf niet bepalen wat je kijkt :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

Nik

Misschien is Digitenne iets voor jou? Of blaat ik nu maar wat?

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
proller schreef op 06 november 2004 @ 21:13:
Misschien is Digitenne iets voor jou? Of blaat ik nu maar wat?
Dat is in het pittoresque Wapenveld nog niet beschikbaar :P. Dat wordt dus gewoon ouderwets kabeltjes trekken...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
De enige mogelijkheid om dat draadloos te doen is een flinke kabelversterker neer te zetten met een grote antenne eraan, enig probleem is dat de rest van de buurt dan ook kan meegenieten :+

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Kan wel met die marmitek achtige setjes.
Je moet dan wel ontvangers hebben met ingebouwde tuner.
Maar hoe dat in de praktijk zal werken....

Verwijderd

Wat jij zoekt is een coax > FM/UHF repeater. Zonder zendmachtiging (en bewijs dat je het nodig hebt uit hoofde van beroepsuitvoering) kun je dat niet doen. Kabels trekken is goedkoper en minder kwaliteitsverlies.

[search=draadloze coax] / [search=Draadloos Kabel TV]
- [rml][ BC3] bestaat er een draadloze oplossing voor coax?[/rml]
- draadloze coax
- Draadloze CAI ??
- draadloos DVD setjes ook te gebruiken voor coax?
- [rml][ draadloos] tv verbinden?[/rml]
- Draadloos TV Signaal verzenden
- Draadloos tv signaal.
- Draadloos tv-signaal doorzenden
- Tv signaal

Zelfs op je topictitel krijg ik zoveel hits dat het me onvoorstelbaar lijkt om daar niet over te struikelen mits je enige topicvoorbereiding doet zoals ook in de forumFaq staat beschreven.
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 22:16:
Kan wel met die marmitek achtige setjes.
Je moet dan wel ontvangers hebben met ingebouwde tuner.
Maar hoe dat in de praktijk zal werken....
Die zijn alleen voor Composiet/Svideo > wireless > Composiet/Svideo. En je mag blij zijn als je daar een beetje redelijk beeld kan hebben met 1 zender, laat staan 2 naast elkaar ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 08:30 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.