Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe duur zal de M5 ongeveer gaan worden? En is het al bekend wanneer hij precies gaat uitkomen, januari ... ?

enige wat ik zou missen aan de M3 is geen display, aangezien ik een enorme pokke hekel heb aan extra draden van o.a een AB.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:31:
Weet iemand al de precieze datum wanneer de G3 en de I5 uitkomen? :)
de G3 is er nu toch, ik zal ff een topic openen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Haha owja dat heb ik net gezien ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of iemand hier al over is begonnen, maar ik wordt er gek van dat die iAudio producten zonder armband worden geleverd. Er zit wel een hoesje bij maar geen band. En die is ideaal voor bij het sporten.

Probeer en nu eentje bij Mp3spelers.nl te krijgen, maar weet niet zeker of dat lukt. Ik wil niet zon body glove ding maar een originele zoals die bij de CW300 bijvoorbeeld werd meegeleverd.

Iemand suggesties voor hoe ik daar aan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die M5 is echt zaalig (vermoeden), ik heb er al best wat research over gedaan. En het blijkt gewoon iPod te ownen. Maar nergens vind ik een release datum (december 2004 maar dat is niet concreet genoeg vind ik)

Ik heb er zelf iets van op mijn site gezet djafke.com => playground

maar ik ben echt te spreken over die M5, mooi design, veel handige functies en lang batterylife (wat van iPod niet echt kan gezegt worden), lots more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto van de M3??

en heeft iemand al de G3? dacht dat die al te bestellen was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:23:
foto van de M3??

en heeft iemand al de G3? dacht dat die al te bestellen was :+
12 december pas ;)
als je plaatjes wilt zien van gebruikers zelf dan moet je hier ff kijken:

http://ihome.iaudio.com/i...no=3531&bmenu=C&category=

onderin kun je telkens naar de volgende pagina toe gaan :)

Staan een heleboel realtime foto's op zelfs van de G3 en de I5 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Snoop op 30-11-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Zit er op de M3L eigenlijk een digital out voor naar mijn receiver? Ik zie het niet in de specs staan. Zijn er uberhaubt dit soort mp3 players met een digital out?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:32
tHe_BiNk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:27:
Zit er op de M3L eigenlijk een digital out voor naar mijn receiver? Ik zie het niet in de specs staan. Zijn er uberhaubt dit soort mp3 players met een digital out?
Nee, de M3L heeft dit niet. Ik heb wat gelezen dat iRivers optische in/out hebben. ff zoeken zou'k zeggen

[ Voor 5% gewijzigd door guillaume op 01-12-2004 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Nee, de M3L heeft dit niet. Ik heb wat gelezen dat iRivers optische in/out hebben. ff zoeken zou'k zeggen[/quote]

De 'oude' 1X0 serie heeft het, maar de nieuwe iRiver's niet meer geloof ik, jammer dat de M3L het niet heeft, hij ziet er echt zuper uit.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me eigenlijk af er hier mensen zijn die gebruik maken van de "Lyrics-functie" van z'n iAudio (M3, van andere weet ik niet of dat kan!). Lijkt me meer zo'n Aziatische functie, voor karaoke :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me afvraag, ik zit onderhand ook nogal te twijfelen tussen de ipod, de zen en de iaudio, is hoe de navigatie werkt op deze mp3speler, de ipod navigeert namelijk uber snel en makkelijk, ik ben bang dat de iaudio dit niet overtreft dankzij 'n klein display in de afstandsbediening en niet die snelle navigatieknop.

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel lagen mappen de M3 ondersteunt, als ik bijvoorbeeld een map maak genaamd Beastie Boys waarin ik al mijn albums van the beastie boys opsla, is dit mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:26:
Weet iemand hoeveel lagen mappen de M3 ondersteunt, als ik bijvoorbeeld een map maak genaamd Beastie Boys waarin ik al mijn albums van the beastie boys opsla, is dit mogelijk
Ja hoor... Ik heb soms zelfs <ARTIEST><ALBUM><CD> :D

Goed nieuws voor M3 gebruikers!
* Notice : V1.34 will reset all the setting that you've made except for the D-PLAYLIST, BOOKMARKS and RADIO PRESETS

Changes from version 1.31 to version 1.34

* New Features
- Korean is now supported as a menu language
- Added short key in Navigator, which lets you navigate to the Root folder directly. (By pressing “REW long”)

* Improved Features
- Improved the limit of M3U file. (Maximum file size of 128KB, 1000 tracks per playlist)
- Fixed the playback and total time display of VBR mp3 files (Exception: some mp3 files without VBR header)
- Changed the form of FLAC TAG (From MBSC form to UTF8 form)
- Fixed problem with the shuffle mode. (Pattern was the same all the time once you rebooted the M3)

* Fixed Bugs
- Fixed bug: Synchronized Lyrics timing for OGG files did not work correctly
- Fixed bug: FLAC file tag was not displayed
- Fixed Bug: When no file was located in the root directory and “Directory Boundary” and “Shuffle” were active, then the device would shut down, freeze or display “no file”
- Fixed bug: Some m3u files with a specific file name were not recognized
Direct Download Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb em vandaag binnengehad, en ik ben onder de indruk, wat een prachtig apparaat, kben nog geen problemen tegengekomen
Het enige minpuntje zijn die standaard oordopjes, maar dat is snel opgelost met een setje sennheisers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:23:
Kheb em vandaag binnengehad, en ik ben onder de indruk, wat een prachtig apparaat, kben nog geen problemen tegengekomen
Het enige minpuntje zijn die standaard oordopjes, maar dat is snel opgelost met een setje sennheisers :)
Ik vraag me toch af waarom iedereen klaagt over de standaard dopjes. De standaard dopjes zijn van Cresyn en zijn van zeer hoge kwaliteit. Kwalitatief doen ze niet onder voor Sennheiser MX450 dopjes, enige nadeel zou het draagcomfort kunnen zijn. Maar dit is ook bij de Sennheisers niet om over naar huis te schrijven, dus... Uit vergelijkende tests op internet komen de Cresyn's in sommige gevallen beter uit de bus dan MX400, er is dus niks mis met deze dopjes! Reviewers prijzen Cowon juist voor het meeleveren van zulke goede dopjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om de M3(L) gaan kopen, maar ik heb toch even een vraagje over de batterij duur. 35 uur voor de M3L is wel lekker veel, maar het kost me ook 50 euro meer. Dus mijn vraag is in hoeverre de M3 de 14 uur zoals opgegeven haalt? Als het ding een stuk minder haalt is het natuurlijk wel zeer handig om die M3L te gaan kopen...

laat maar, ik heb de M3 al gekocht. Die 50 euro voor de L versie is me toch iets teveel van iets wat ik waarschijnlijk toch niet vaak aanspreek.

[ Voor 18% gewijzigd door Jelte op 09-12-2004 19:20 . Reden: Al m3 gekocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje over het opnemen van de fm tuner :
als je kiest voor 128 kbps , aan hoeveel MB per minuut kom je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:26:
vraagje over het opnemen van de fm tuner :
als je kiest voor 128 kbps , aan hoeveel MB per minuut kom je dan?
Vooruit dan, reken met mij mee:

128 kbps= 128 kilo bits per second = 60 *128 kilo bits per minuut = 60* 128 /8 = 0.96 Mbytes per minuut. Moeilijk doen over 1000/1024 heb ik even weggelaten .
Gewoon 1 MB per minuut dus.
:P

[ Voor 4% gewijzigd door Henk007 op 11-12-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk007 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:30:
[...]

Vooruit dan, reken met mij mee:

128 kbps= 128 kilo bits per second = 60 *128 kilo bits per minuut = 60* 128 /8 = 0.96 Mbytes per minuut. Moeilijk doen over 1000/1024 heb ik even weggelaten .
Gewoon 1 MB per minuut dus.
:P
bedankt :)
is wel handig om te weten als je live optredens (als die toch op de radio komen) op te nemen :)

Mijn kerstmiscadeau is eindelijk bekend :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de M3(L) wel te koop bij mediamarkt? Want op de productpagina van mm kon ik 'm niet vinden, en ik zou hem graag even in mijn handen hebben voor ik 'm aanschaf, ik wil echt weten hoeveel het navigeren onder doet voor de ipod met z'n touchpad...want verder heeft ie veel voordelen boven de ipod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
In de MM van groningen kun je de M3 wel kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 23:08
Idem in die van Utrecht :)

edit: Ik zag vandaag dat in Utrecht nog alleen maar de M3 op display staat.. Toen ik 'm kocht was de M3L er nog wél.

[ Voor 70% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 14-12-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
In Zwolle ook alleen de M3 (20 en 40 Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Hijs binnen :D Pompen maar ;)

wat plaatjes:
IMG_2361
IMG_2362
IMG_2363
IMG_2364
IMG_2368
IMG_2369

cool ding :D

[ Voor 89% gewijzigd door Jelte op 14-12-2004 21:11 ]

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Nu heb ik net een Cebob MP3-flashspeler van 512 aangeschaft voor in de trein en op de fiets enzo, maar ik zit al een tijdje naar deze speler te kijken, die mij betreft de Ipod een kiddy-toy maakt kwa design, en dan begint het toch weer te jeuken...

Nu isser blijkbaar ook een gunmetal-grey versie op de markt (kwijl!), en daar heb ik toch mijn zinnen op gezet om binnen een half jaartje eens te gaan kopen, dan maar rib uit mijn lijf...

Iemand toevallig op de hoogte van prijzen in het buitenland, zodat ik hem wellicht in een vakantie/weekendje weg kan oppikken, of desnoods importeren?

www.avpnews.com

• BeZaX
skullsplitter schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:33:
Nu heb ik net een Cebob MP3-flashspeler van 512 aangeschaft voor in de trein en op de fiets enzo, maar ik zit al een tijdje naar deze speler te kijken, die mij betreft de Ipod een kiddy-toy maakt kwa design, en dan begint het toch weer te jeuken...

Nu isser blijkbaar ook een gunmetal-grey versie op de markt (kwijl!), en daar heb ik toch mijn zinnen op gezet om binnen een half jaartje eens te gaan kopen, dan maar rib uit mijn lijf...

Iemand toevallig op de hoogte van prijzen in het buitenland, zodat ik hem wellicht in een vakantie/weekendje weg kan oppikken, of desnoods importeren?
Ja hij is ook zo mooi... ik heb hem altijd op mijn bureau liggen naast mun PC zodat ik er ff na kan kijken. _/-\o_

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Mjah, ik heb nu iets in mijn hoofd en waarschijnlijk zal ik nu echt maanden sites blijven afstropen op zoek naar info etc, tot ik in mijn zak kan gooien :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
Kan iemand even kijken of de adapter voor alle voltages geschikt zijn, dus 100-240V? Ik wil hem namelijk misschien hier in Tokyo kopen. Hier is hij (belastingvrij) 31240 yen, 223 euro (met de huidige stand van de euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Nee die van mij is puur voor 230 V geschikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Ik heb vandaag mijn M3 binnengekregen, maar ik kan nergens vinden of ik eerst de batterij volledig moet opladen - zoals gebruikelijk is bij de meeste mp3-spelers en telefoons. Hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik heb het niet gedaan, en ik merk verder geen verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Niet eerst opgeladen nu vergeet ik het soms te doen na 2 weken ;) ooh ja wel over een m3l natuurlijk

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Ik heb 'm bij aankoop eerst gewoon 'leeggedraaid', daarna volgeladen. Niet omdat het moet, maar gewoon, voor de zekerheid. Dus behalve wanneer dat een probleem vormt, kan het geen kwaad m eerst gewoon 1x van helemaal leeg naar helemaal vol te laten. Daarna maakt het zowiezow niks meer uit, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Het is het liteon batterij, dus helemaal leegdraaien zoals jullie 't noemen is sowieso al niet goed. Beste is om 'm op 40% meen ik weer op te laden. Ik heb 'm toch maar volgeladen en aangezien hij er 3 uur over deed denk ik dat er sowieso al niet veel in zat, dus was 't toch wel aan te raden. Ik heb net op www.iaudiophile.net wat rondgezocht en zij hebben 'n uitgesproken mening over 't opladen, alleen niet over de allereerste keer opladen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze eens een mailtje gezonden over de nieuwe iAudioG5 en X5 dezen komen pas eind januari 2005 en de M3L komt te vervallen als ze uitverkocht zijn. iAudio is gestopt met de M3L maar de gewone M3 20 en 40 GB blijven wel gewoon leverbaar. Jammer dat ze ermee stoppen maar wel begrijpelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. uit productie, wat zou dat voor gevolgen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Ze worden steeds moeilijker verkrijgbaar, en dat is het dan wel.. M3L heeft immers dezelfde firmware als M3, dus die word gewoon doorontwikkeld, en Cowon zelf blijft ook nog wel bestaan dus support heb je ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 04:10:
Ik heb ze eens een mailtje gezonden over de nieuwe iAudioG5 en X5...
Voor alle duidelijkheid: ik neem aan dat je hiermee de iAudio 5 bedoelt? (de G5 bestaat niet, je hebt wel een G3 en de iAudio 5 en de X5 (voorheen M5 genoemd) zijn aangekondigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Nieuwe Firmware update voor M3 > 1.35 (2 bug fixes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Ik heb 'm toch maar gekocht hier in Japan. Prachtig apparaat. Een minpuntje: als de backlight aangaat, krijg ik een irritante hoge pieptoon. Meer mensen die dit horen? Het is zeg maar zo hoog als het geluid van een TV, dus sommige mensen zullen het sowieso niet kunnen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik hoor alleen een geruis als de radio en de blacklight aanstaan. Anders nooit (en ik luister nauwelijks radio want die geeft toch klote ontvangst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
pnieuwla schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 09:41:
Ik heb 'm toch maar gekocht hier in Japan. Prachtig apparaat. Een minpuntje: als de backlight aangaat, krijg ik een irritante hoge pieptoon. Meer mensen die dit horen? Het is zeg maar zo hoog als het geluid van een TV, dus sommige mensen zullen het sowieso niet kunnen horen.
Geen last van, maar heb er wel meermalen over gelezen, het probleem schijnt voor te komen bij practisch elke mp3 speler met backlit lcd-scherm. Maar... áls je die toon hoort... dan kun je dat schermpje er toch tussenuit halen? (dus de oordopjes oid direct in de speler pluggen).. Bij andere spelers met een LCD scherm kun je dat wel vergeten.

[ Voor 8% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 28-12-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:08:
[...]
Geen last van, maar heb er wel meermalen over gelezen, het probleem schijnt voor te komen bij practisch elke mp3 speler met backlit lcd-scherm. Maar... áls je die toon hoort... dan kun je dat schermpje er toch tussenuit halen? (dus de oordopjes oid direct in de speler pluggen).. Bij andere spelers met een LCD scherm kun je dat wel vergeten.
Dat kan inderdaad. Of gewoon de backlight uitschakelen, geeft hetzelfde resultaat.

Iets anders: is het mogelijk equalizer instellingen e.d. te koppelen aan tracks of mappen? Ik kan het niet vinden in de manual, maar het kan zijn dat het in een firmware upgrade erin is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn G3 binnen gekregen, pr8ige geluids kwaliteit, geweldig aparaat, raad het aan iedereen aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om zonder het dockingstation de m3l toch te verbinden met je pc en is het dan ook mogelijk om hem op te laden?

en hoe "luid" gaat de m3l ? gaat het erg "luid" op het grootste volume (ik wil erg luid daarmee :P)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Je krijgt ook een heel klein soort docking station mee. En daarmee kan je hem verbinden aan je comp en opladen enz.
En hij kan erg hard via de koptelefoontjes, ik luister meestal rond de 15 maar het ding kan tot 40. Maar helemaal via de lineout en een versterker ;)

Maar euh, nog mensen die wat te mekkeren hebben over de resume function? Bij mij begint ie bijna altijd met de Lost Highway soundtrack. Maar meestal zet ik hem toch ergens anders uit. (goeie soundtrack, maar om hem nu elke keer te luisteren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx for the 411

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Jelte schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:55:
Je krijgt ook een heel klein soort docking station mee. En daarmee kan je hem verbinden aan je comp en opladen enz.
En hij kan erg hard via de koptelefoontjes, ik luister meestal rond de 15 maar het ding kan tot 40. Maar helemaal via de lineout en een versterker ;)

Maar euh, nog mensen die wat te mekkeren hebben over de resume function? Bij mij begint ie bijna altijd met de Lost Highway soundtrack. Maar meestal zet ik hem toch ergens anders uit. (goeie soundtrack, maar om hem nu elke keer te luisteren?)
15? :/

Ik moet m toch echt minimaal tot 28 schroeven wil het een beetje te horen zijn in de trein oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
DiSiLLUSiON schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:04:
[...]
15? :/

Ik moet m toch echt minimaal tot 28 schroeven wil het een beetje te horen zijn in de trein oid...
28... :? Als ik in de trein zit heb ik hem meestal op 19/21 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik zit meestal niet in de trein ;) Gewoon rustig lopen door de stad of fietsen ofzo. Zelfs in de bus hoeft ie niet zo hard hoor. En het is ook wat socialer naar de andere mensen om je heen ;)

nyway, iedereen lijkt geen probleem te hebben met de resume functie van de M3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

BeZaX schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:53:
[...]

28... :? Als ik in de trein zit heb ik hem meestal op 19/21 staan.
met mijn dopjes (veels te dure in-ears) meestal tussen de 9 en de 12 aller daar boven begint echt minder fijn te luisteren na een half uurtje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de iriver ihp-120 (20 gb)
heeft dezelfde functies, hetzelfde soort uiterlijk (met scherm op de speler & remote)

'k twijfel nog tss die en de M3L, kan er iemand me ff helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Kan je die iriver zonder software te gebruiken aan je comp hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 04:58:
de iriver ihp-120 (20 gb)
heeft dezelfde functies, hetzelfde soort uiterlijk (met scherm op de speler & remote)

'k twijfel nog tss die en de M3L, kan er iemand me ff helpen?
Als ik jou was (ben ik niet >:) ) zou ik voor de iRiver gaan omdat deze het display op de speler zelf heeft
offtopic :
Ik zit zelf ook nog te twijfelen :P tussen de M3L en de iRiver H320 ;)
Ik vind het vooral handig dat deze spelers wel FM-radio hebben.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightYears schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:11:
[...]

met mijn dopjes (veels te dure in-ears) meestal tussen de 9 en de 12 aller daar boven begint echt minder fijn te luisteren na een half uurtje of zo.
Welke in-ears heb je dan?
Ik heb de sony ex7sl en in de trein heb ik het volume altijd rond de 20 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:09:
[...]

Welke in-ears heb je dan?
Ik heb de sony ex7sl en in de trein heb ik het volume altijd rond de 20 staan.
Zie sig.: Westone UM2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is er al nieuws over de M5 aka X5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een G3, en wilde de nieuwe firmware installeren, heb nu versie 1.02e en heb versie 1.16e gedownload van de iaudio site, alleen hij zegt dat t geen geldig archief is :? zijn er nog andere site's waar ik het vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:27:
ik heb een G3, en wilde de nieuwe firmware installeren, heb nu versie 1.02e en heb versie 1.16e gedownload van de iaudio site, alleen hij zegt dat t geen geldig archief is :? zijn er nog andere site's waar ik het vandaan kan halen?
Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt het is nu wel gelukt, installeren gaat ook lekker makkelijk, echt iAudio :9 zal wel aan me internet liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Quote uit eerder topic, over de M3:
DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:57:
Afstandsbediening is zeker géén benodigde. Het is handig om even een bepaalde map te selecteren, maar wanneer je alles in feite in genre's opgedeeld hebt heb je hem verder niet meer nodig, en is alles wat je zou willen gewoon via de speler zelf te bedienen. De gekleurde led's zijn een eyeopener, en laten precies zien wat er met de speler gebeurt.
Ik zou ook de AB wel eens thuis willen laten, maar ik snap nog niet helemaal hoe je dan door je directories gaat? Gewoon in elke map even luisteren (aaaaah...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou idd wel handig zijn, maar het lijkt niet te kunnen, tis af en toe echt weles een nadeel want je zit heel de tijd met die ab te kloten (en dan vooral de draden), soms is het een voordeel, maar soms ok een nadeel..

edit: gewoon een playlist maken dus =)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ze bestaan allebei ;)
X5: Met kleurenscherm
M5: Zonder kleurenscherm

en de X5 komt eerder uit dan de M5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja maar wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
http://wehkamp.nl/winkele...o=&Ntk=ART&Ntt=Iaudio&Ns=

Levertijd: 5 weken :+

En in de nieuwe wehkamp voor de zomer 2005 staat hij ook
http://img160.exs.cx/my.php?loc=img160&image=scan0dw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

€ 500 euro 8)7

Koop wel iets anders voor dat geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
500 euro is idd abnormaal veel geld...ik heb het er ook niet voor over hoor :P
Doe er maar eerst een 150-200 euro vanaf ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zit erover na te denken om te G3, 1GB te kopen maar had nog een vraagje.

Hoe is de radio ontvangst? Want ik wil dat er wel een goede radio ontvangst op zit als vervanger voor mijn Sony personal radio-tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar weken de M3L. Perfecte speler, heb wel EX71 dopjes want die zitten vele malen lekkerder.

Waarom zouden mensen trouwens zonder de AB willen werken? Je hebt er absoluut geen last van en het is te onhandig om zonder 'em te werken.

Er is wel een nadeel en dat betreft de shuffle mode (altijd weer die shuffle mode.....).

Ik heb artiesten waar ik volledige cd's of >10 nummers van heb in mappen staan, de resterende 'losse' nummers heb ik in de hoofdmap (muziekgenre) staan.

Als ik de boundary mode op subdir zet dan worden alle nummers in de submappen (logisch :)) geshuffled, als ik 'em op dir zet dan krijg ik alleen die losse nummers en als ik 'em tenslotte op 'all' zet dan gaat ie door alle mp3's heen. Het maakt hierbij niet uit of ik een playlist gebruik of dat ik in alle mp3tjes zit.

Kan dit gewoon niet alle nummers in de hoofdmap luisteren in de shuffle mode of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo he, die x5 is wel mooi.. nu maar hopen dat m'n M3L het begeeft, aangezien die uit de productie is krijg ik dan misschien wel die X5 :9 er komt vast geen X5L he..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3JL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05-2024

3JL

Hallo mensen!

Ik heb sinds de kerst de Cowon iAudio G3 en had in he tbegin wat problemen met de radio ontvangst (Deze was zeer beperkt). Met de nieuwe firmware (van 1.02 naar 1.16) kan ik ieder station ontvangen dat ik wil!

Groeten.
Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

jasperlevink schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:55:
Ik heb sinds de kerst de Cowon iAudio G3 en had in he tbegin wat problemen met de radio ontvangst (Deze was zeer beperkt). Met de nieuwe firmware (van 1.02 naar 1.16) kan ik ieder station ontvangen dat ik wil!
Bedankt voor deze tip! Kreeg vandaag mijn G3 binnen en vond de radio ontvangst behoorlijk slecht.

Ik vind ook dat het geluid toch wel snel vervormd als je 'm harder zet. Vanaf volume 30 moet ik oppassen. Ik heb M3B maar op 5 gezet en dat gaat al beter. Wel beetje jammer, had meer verwacht.

Nog iets: de radio schijnt niet te reageren op de equalizer instellingen. Het blijft een dof geluid. Hebben jullie dat ook met de G3?

[ Voor 11% gewijzigd door Crusader op 21-01-2005 21:31 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:27:
Waarom zouden mensen trouwens zonder de AB willen werken? Je hebt er absoluut geen last van en het is te onhandig om zonder 'em te werken.
Dan zit je niet heel de tijd met 2 draden, die komen nogal eens door de war...
Crusader schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:16:
[...]
Ik vind ook dat het geluid toch wel snel vervormd als je 'm harder zet. Vanaf volume 30 moet ik oppassen. Ik heb M3B maar op 5 gezet en dat gaat al beter. Wel beetje jammer, had meer verwacht.
Hmmz, als dat volume even hard is als bij de M3, waarom zou je dat dan zo hard willen hebben, of gebruik je een koptelefoon, want met oortjes is het (voor mij dan) rond de 20/22 al hard zat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik vind het volume bij 20/22 gewoon erg zacht. Tussen de 25 en 30 vind ik normaal.

Maar weet iemand nou of de equalizer settings ook op de radio horen te werken bij de G3?

[ Voor 37% gewijzigd door Crusader op 22-01-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier te kijken om binnenkort een G3 te kopen, wat ik wel niet goed snap is dat eerst de prijzen 15€ dalen om dan terug te stijgen? Ik dacht dat die mp3 spelers enkel goedkoper werden, of gaan er nieuwigheden aan het nieuwe(revisie) model zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Crusader schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:16:
[...]
[..]
Dat zal bij alle apparatuur gebruiken. Je versterkt een stuk van de muziek. De golven worden dan afgeplat aan de bovenkant. Dat ligt btw aan je M3B en niet aan je volume.
Eigenlijk zou je de muziek moeten luisteren zonder al die instellingen, maar ik snap dat het soms wel lekkerder klinkt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Erg interessant topic dit. Ik ben sinds kort op zoek gegaan naar een flash mp3speler, voor de momenten waarop ik m'n (soms toch iets te grote) H340 niet mee wil slepen, vooral bij sporten enzo. In de trein past hij prima in m'n binnenzak, maar om hem tijdens fitness of wielrennen te dragen vind ik toch vrij onhandig. Nu dacht ik altijd: ik koop wel zo'n ding van de blokker voor erbij. Maar nu ik uitstekend geluid gewend ben, wil ik dit eigenlijk niet meer. (en die battery-life in veel gevallen.. :X ) Na onder andere dit topic en nog wat andere GoT-topics en reviews op internet had ik mijn keuze beperkt tot iAudio: het zou ofwel de G3, of de U2 worden. De G3 spreekt natuurlijk aan qua batterijduur, maar AA batterijen vind ik toch minder handig dan built-in en vooral omdat je de U2 via USB op kunt laden, is dit ideaal, want tegenwoordig heb je toch altijd wel een USB-poort in de buurt. En nadat ik bij de Mediamarkt de U2 even vast kon houden was ik om: die _moest_ ik hebben! Wat een prachtig ding :9~ . Ze hadden daar de 1gb versie, ik ga toch voor de 512mb vanwege het prijsverschil, de mooie blauwe kleur en omdat ik het voor de ruimte niet hoef te doen ivm. m'n iRiver..

Heb nog ff een vraagje mbt. het volgende: ik heb er nog niet echt haast mee, maar op mp3spelers.nl zag ik het volgende staan:
22 januari 2005
Prijsstijging iAudio G3, U2, M3 op komst, profiteer nu nog van onze huidige voorraad.

Is dit vaker voorgekomen en zal die prijsstijging (voorlopig) blijvend zijn? En is er een reden voor? Ik heb ze al gemaild wanneer en en hoeveel de prijs zal stijgen.. Zou natuurlijk een beetje lullig zijn als ik opeens meer moet betalen voor dezelfde speler.. 8)7

edit:

Hmm, zie net dat hij al gestegen is bij mp3spelers.nl, naar € 208,95 zonder AC-adapter meegeleverd.. Dat wordt snel bestellen bij mmport, voor een euro meer maar incl. adapter, voordat ze daar de prijzen ook nog gaan verhogen.

[ Voor 8% gewijzigd door NrG_82 op 25-01-2005 01:32 ]

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Antwoord gehad van mp3spelers.nl: ik mocht hem daar nog voor € 199,95 bestellen. :) Direct maar besteld dus, waarschijnlijk overmorgen in huis! Zal dan wel wat ervaringen posten.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb vandaag mijn G3 binnen gekregen, hijs is _/-\o_

Geluid is érg goed, en met de firmware upgrade is de radio ook toppie!
Kreeg er nog een setje 1300 GP batterijen bij van mp3spelers.nl O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Jelte schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:02:
[...]
Dat zal bij alle apparatuur gebruiken. Je versterkt een stuk van de muziek. De golven worden dan afgeplat aan de bovenkant. Dat ligt btw aan je M3B en niet aan je volume.
Eigenlijk zou je de muziek moeten luisteren zonder al die instellingen, maar ik snap dat het soms wel lekkerder klinkt:)
Je theorie klopt, maar komt niet overeen met mijn ervaring met de G3.
Ik heb namelijk een Stax electrostatische koptelefoon (€1000) aangesloten op de G3 en de audio instellingen hetzelfde gelaten. Dán vervormt ie dus lang niet zo snel als bij de Cresyn kopfoon.

Gister Sony MDR-EX51 oordoppies gehaald, tering zeg, da's nog veel beter dan die bijgeleverde oordoppen. Kan de equalizer settings lekker op norm laten staan (alles flat zeg maar) en de M3B op level 2 ofzo. Zit een enorme bas in die doppies, zonder vervorming. Ik ben nu een zeer happy G3 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
en er is weer een nieuwe iaudio. de iaudio a2:

The new PMP “Cowon A2” will be opened to the public for the first time at the exhibition and has the most advanced design and features among PMP products released in and out of Korea. The Cowon A2 is equipped with stereo speakers and a 16:9 wide vision 4-inch TFT LCD that is the same aspect ratio as that of DVD’s. It is a genuine portable multimedia device that can play various video formats such as DivX, XviD, and WMV, audio formats such as MP3, OGG, and WMA, and photo image formats such as JPEG and BMP. In particular, the Cowon A2 has a direct recording feature that allows real-time recording by connecting to a TV like a normal video recorder, and users can conveniently watch saved video files on a large TV screen by connecting to an external TV anytime, anywhere.

en hier plaatje:

http://php.chol.com/~juwelcome/blog/?no=36

ik vind het wel een sweetie speler :) hebben hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door McBBvB op 26-01-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Heb een maand geleden een M3 gekocht, nu is de stekker van de afstandsbediening gaar! Als ik er een beetje aan buig gaat het linker kanaal aan-uit-aan-uit :( Ga er maar eens even mee terug. Meer mensen die defecten met hun M3 hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan bij de dopjes. Maar dat heb ik eigenlijk bij elke dopjes die om je nek hangen, k zal er wel teveel aan trekken ofzo, moet ze altijd om de 2 á 3 maanden vervangen want dan maakt het rechter kanaal niet goed contact meer (door dat splitterstukje).

[ Voor 18% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 26-01-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Heren, is de iAudio 4 512mb alleen maar in het zwart verkrijgbaar? Ik zie hem namelijk nergens in het zilver. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

De iAudio 4 bij mp3spelers.nl, staat bij specificaties:
- Kleur zilver aluminium
- Behuizing aluminium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pnieuwla schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:33:
Heb een maand geleden een M3 gekocht, nu is de stekker van de afstandsbediening gaar! Als ik er een beetje aan buig gaat het linker kanaal aan-uit-aan-uit :( Ga er maar eens even mee terug. Meer mensen die defecten met hun M3 hebben gehad?
heb ik ook. jij hebt nog garantie op dat ding, afstandsbedieningen enzo hebben maar 3 maanden garantie.. in tegenstelling tot de 2 jaar van de speler zelf. Als je een nieuwe wil hebben kost het je 17.50 incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Laatst online: 25-07 17:06
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:54:
[...]

zo he, die x5 is wel mooi.. nu maar hopen dat m'n M3L het begeeft, aangezien die uit de productie is krijg ik dan misschien wel die X5 :9 er komt vast geen X5L he..
idd niet neen, er komt een M5L :p
Other major new releases on display include the iAUDIO X5, a next-generation HDD-type MP3 player featuring a 1.8 inch, 260,000 color LCD, and iAUDIO M5L, a super-light, ultra-compact HDD-type MP3 player. iAUDIO X5, a state-of-the-art HDD-type MP3 player can not only play music, but various images and videos as well without a PC by directly connecting to a digital camera using its OTG (On-The-Go) feature. iAUDIO M5L is a HDD-type MP3 player that features 36 hours of continuous playback time, probably the longest of its kind in the world.
van http://eng.cowon.com/hboa...php?boardID=E03&number=48

edit: en van wat ik versta uit de tekst, zal deze hoogstwaarschijnlijk nog kleiner zijn dan de M3 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door -Tarantula- op 27-01-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:22:
[...]

heb ik ook. jij hebt nog garantie op dat ding, afstandsbedieningen enzo hebben maar 3 maanden garantie.. in tegenstelling tot de 2 jaar van de speler zelf. Als je een nieuwe wil hebben kost het je 17.50 incl. verzendkosten.
OK, waar? Ik heb 'm trouwens niet geruild, want nu is het probleem ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Hier had iemand er ook al last van, en het was ook vanzelf weer weggegaan.

Maar waar vind je die accesoires zo goedkoop??? Ik wil nl ook nog graag een sub-pack erbij kopen, maar ik kan ze '%('&% nergens vinden, zeker niet in NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag aan de mensen die de M3 al in gebruik hebben. Ik zit er stevig aan te denken om evt. een iAudio M3 (L) te kopen maar er is 1 essentiele voorwaarde: Ik moet er mee kunnen hardlopen. Nou dacht ik dat HDD mp3-spelers geen last hadden van skipping or whatsoever, maar nu zat ik gisteren even in de thread over de Creative Zen Touch te bladeren en daar werd dus gesproken over de beperkte schokbestendigheid. Nu vinnik die Creative speler sowieso crap, maar hoe zit het met de M3 en schokkende bewegingen?

Tevens, ik heb ergens in deze thread een plaatje gezien over een band waarmee je de speler aan je arm kunt bevestigen. Allereerst, is die band een officiele accessoire, of kun je elke willekeurige band gebruiken? En in hoeverre beperkt het de bewegingsvrijheid tijdens sporten.

offtopic:
Ik snap dat een (kleine) flashspeler in principe beter geschikt is voor sporten en dergelijke, maar ik wil gewoon altijd al mn muziek bij me hebben (+/- 15 GB) dus al die sticks die tegenwoordig worden aangeboden zijn geen optie. Ik heb een 256 MB stick gehad en die is er na een maand mee opgehouden. En als er iets is waar ik niet tegen kan is spul dat spontaan stopt met werken. Vandaar ook de voorkeur voor een kwaliteitsmerk als iAudio.

Edit: deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://eng.iaudio.com/zeroboard/new_img/product/iaudioM3/photo/iaudioM3_19_big.jpg

offtopic:
en dat mokkel hoef k er niet bij te hebben, hou meer van blond 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 13:11 . Reden: ff plaatje erbij gezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

HDD spelers werken op basis van een harddisk (duh B) ) icm. een intern geheugen, meestal zo'n 12mb. Dit wordt dan steeds volgeladen met muziek, dit duurt enkele seconden tot 15 seconden max., en dan kun je dus 12mb lang luisteren zonder dat de HDD spint, afhankelijk van je kwaliteit mp3's ongeveer 8 tot 12 minuten. Daarna moet het intern geheugen weer opnieuw volgeladen worden en spint de HDD dus weer op. In principe heb je dus een soort van anti-shock buffer van 12mb, maar als je net op het moment dat de HDD opspint een enorme sprong ofzo maakt, kan dit wel een leesfout veroorzaken en schokken zijn sowieso niet goed voor een HDD die spint, wordt de levensduur niet langer van zeg maar.. Hoe het precies daarmee zit weet ik ook niet, maar voor sporten met heftige schokken is een HDD player toch minder geschikt.

offtopic:
Als wat voor speler dan ook er binnen een maand mee ophoudt, heb je toch nog wel garantie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
klopt, maar als je de bon kwijt bent lachen ze je gewoon in je gezicht uit bij het wonder genaamd mediamarkt.

Hm. Ok, is enigszins lastig om in te schatten wat geschaard wordt onder de term 'heftige schokken', maar ik begrijp je verhaal. Iemand die er zelf regelmatig mee gaat hardlopen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik fiets elke dag met m'n m3l.. nog nooit schokken gehad. Maar ik denk dat je niet echt goed kan hardlopen met zo'n ding. Daar zijn Hdd spelers nou eenmaal niet voor gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

offtopic:
Da's kut.. :|

Fietsen met een HDD player is idd prima te doen. Voor het hardlopen enzo kun je dan ook een flash playertje erbij kopen van een goed merk, die toch niet al te duur is.. 256mb iRivertje heb je toch al vanaf € 110,-. Ooh zelfs voor onder de € 100,- zie ik in de Pricewatch. iAudio flashplayers zijn nu eenmaal duur (maar wel prachtig :9~ ).

Heb m'n iAudio U2 512mb inmiddels binnen, geweldig apparaatje O+ . Binnenkort zal ik wat ervaringen posten.

[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 29-01-2005 22:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, maar dan zit je toch weer met een flash-speler waar je geen ruk op kwijt kan. Om dan toch maar even alle productcategorien van Cowon af te gaan (;)), hoe zit het met de zogenaamde microdrives? Ik bedoel dus de 1 tot 5 GB units. Werken die op dezelfde manier als de grote broers met 20/40 GB (en zijn dus net zomin geschikt voor lichamelijke activiteit)?

offtopic:
Ik snap trouwens aan het beperkt aantal replies dat tweakers over het algemeen niet de meest lichamelijk actieven zijn (hoezo met mn rechterhand muis ik en met de linker lift ik bier :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:11

Piggen

Lekker bakkie

Ook daar niet wordt aangeraden om ermee te gaan joggen. Al schijnen ze wel iets schokbestendiger te zijn dan 1,8" schijven.

Ik zal m'n M3L binnenkort maar eens terugsturen. 2 maanden geleden al RMA aangevraagd vanwege een defecte afstandbediening, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om hem op te sturen (of ik ben gewoon te lam) :X

[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 30-01-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:48:
Ook daar niet wordt aangeraden om ermee te gaan joggen. Al schijnen ze wel iets schokbestendiger te zijn dan 1,8" schijven.

Ik zal m'n M3L binnenkort maar eens terugsturen. 2 maanden geleden al RMA aangevraagd vanwege een defecte afstandbediening, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om hem op te sturen (of ik ben gewoon te lam) :X
accesoires vallen onder een andere garantie he.. je hebt er maar 3 maanden garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:11

Piggen

Lekker bakkie

Ik neem aan dat dat niet voor de afstandbediening van een M3L geldt, aangezien die afstandbediening essentieel is voor de werking van de speler.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.