Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Stel dat deze functie op wat van manier ook door zal gaan, dan vind ik dat de topicstarter van het desbetreffende topic mag bepalen wie er ook mag editten.
[Edit]
In [rml][ Feature] Gezamelijke start-post[/rml] is hier ook al een discussie over geweest en de conclusie lijkt me duidelijk. Er zijn meerdere topics en aanvragen voor deze functie geweest.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 14:17 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zou dat - te samen met het revisie systeem wat enabled is - dan geen oplossing zijn voor de vraag van leuk_he?
[ Voor 18% gewijzigd door elevator op 05-11-2004 14:43 ]
Als alle gebruikers de eerste post kunnen wijzigen, zijn er ook veel gebruikers die daar misbruik van kunnen maken. En tenzij ook andere gebruikers oude posts kunnen terugzetten (waardooor er dus een soort wiki wordt gemaakt), kan het nog best eens een rotzooi worden.
Verder heeft dan de persoon die het bericht gepost heeft, geen controle meer over wat er in zijn bericht staat. Dat zou ik zelf bijvoorbeeld NOOIT goed vinden.
Als ik zie wat er soms in Wiki's afgekloot wordt, dan lijkt het me dat de mods het al druk genoeg hebben zonder zo'n systeem in de gaten moeten houden
Of chem moet een geniale ingeving hebben om dit te fix0ren.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik zie hier geen nut in voorlopig.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.