[feature] Met meerdere gebruikers Topic start onderhouden.

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Er komen vaker en vaker mooie topic starts voor. Soms lopen deze topics hard, en wordt er automatisch na ~1000 post een mooie update gemaakt. Soms echter gaat een topic niet zo heel hard, of is een klein ervaringen topic uitgegroeid tot een mooi ding.

Nu zou het me mooi lijken voor dergelijke topics met meerdere mensen de topic start bij te houden. Vaak doet de topic starter dat nu, maar soms, vooral in de onbedoelde uitgegroeide, wordt deze niet onderhouden.

Mods kunne deze uiteraard wijzingen, maar dat valt buiten hun eigen dingetjes meestal buiten de taak.

Daarom het verzoek, om voor een topic een (wiki achtige) mogelijkheid te geven om MEERDERE gebruikers 1 topic start te kunnen editen. Mods/en of Topic starters kunne rechten geven op een bepaalde post aan andere gebruikers om zo deze juweeltjes up to date te houden.

(het zou ook mooi zijn als zo'n topic start meerder topics zou overleven, maar nu draaf ik door.)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je dan gauw onenigheid gaat krijgen en vooral op momenten waarop een update belangrijk is onduidelijkheid. Vaak worden dergelijke topics geopend door mensen die er wat van maken willen en ik denk dat een mailtje of post tot aanzet van een update wel genoeg is. Als je daar met meerdere mensen in gaat rommelen, gaat het denk ik verkeerd.

Stel dat deze functie op wat van manier ook door zal gaan, dan vind ik dat de topicstarter van het desbetreffende topic mag bepalen wie er ook mag editten.

[Edit]
In [rml][ Feature] Gezamelijke start-post[/rml] is hier ook al een discussie over geweest en de conclusie lijkt me duidelijk. Er zijn meerdere topics en aanvragen voor deze functie geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je in dat geval beter gebruik kunt maken van de wiki van Spider.007 (zie daarvoor het sticky in Software Algemeen ), en dan met een mooie div. de wiki te linken ofzo, om dit mogelijk te maken in de forumsoftware gaat een dusdanige moeilijke ingreep worden in de software dat ik me afvraag of chem dat wel ziet zitten voor zo'n kleine groep gebruikers die ervan gebruik zullen maken ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Moderators kunnen topics toch een speciale status geven dat *iedereen* erin kan wijzigen dacht ik? (althans.. je kan toch een topic status maken die je zo instelt dat ze dat wel kunnen) :)

Zou dat - te samen met het revisie systeem wat enabled is - dan geen oplossing zijn voor de vraag van leuk_he?

[ Voor 18% gewijzigd door elevator op 05-11-2004 14:43 ]

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51
Ik denk dat er wel heel veel gedoe bij weg komt.

Als alle gebruikers de eerste post kunnen wijzigen, zijn er ook veel gebruikers die daar misbruik van kunnen maken. En tenzij ook andere gebruikers oude posts kunnen terugzetten (waardooor er dus een soort wiki wordt gemaakt), kan het nog best eens een rotzooi worden.

Verder heeft dan de persoon die het bericht gepost heeft, geen controle meer over wat er in zijn bericht staat. Dat zou ik zelf bijvoorbeeld NOOIT goed vinden.

Verbouwing

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar Mithrandir
Als ik zie wat er soms in Wiki's afgekloot wordt, dan lijkt het me dat de mods het al druk genoeg hebben zonder zo'n systeem in de gaten moeten houden ;)
Of chem moet een geniale ingeving hebben om dit te fix0ren.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:09

chem

Reist de wereld rond

Nee, die heb ik niet :P

Ik zie hier geen nut in voorlopig.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1