Toon posts:

Internet probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hehe, eindelijk kon ik me hier inloggen na 80 nieuwe emailadressen aan hebben gemaakt.

Ik zit met een ernstig probleem, eigenlijk 2:

-Een tijd terug deed m'n internet 't niet, khad m'n windows door de war gehaald en het was allemaal kapot. Nu heb ik 2 weken terug alles opnieuw geinstalleerd en deed alles 't weer.
Maar sinds vandaag gaat 'm'n internet zo ongelooflijk langzaam dat het niet meer te genieten is, ik weet 100% c ker dat er iets fout is.. kben geen leek in computers dus heb 't nodige gechecked (of bijv niet al mijn netw adapters aanstonden..)

iemand suggesties, kzou u eeuwig dankbaar zijn.

-Ok volgende probleem. Uiteraard heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd met een illegale key. Nu werkt dat allemaal vlekkeloos, totdat die 'm wilt upgrade naar windows SP2. dan komt ie met de melding dat ik een invalide key heb.. hoe los ik dit op?

alvast vriendelijk bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 11:56:
-Ok volgende probleem. Uiteraard heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd met een illegale key. Nu werkt dat allemaal vlekkeloos, totdat die 'm wilt upgrade naar windows SP2. dan komt ie met de melding dat ik een invalide key heb.. hoe los ik dit op?

alvast vriendelijk bedankt.
Hi, allereerst welkom,

Maar g0t is niet de plaats om over illegale zaken vragen te gaan stellen. Heb je de Faq al gelezen daar staat namelijk het e.e.a. daarover erin. Als je het probleem met sp2 wilt oplossen zijn daar genoeg sites over te vinden, maar we helpen alleen met problemen die niet te maken hebben met illegale keys etc.

Zie ook

http://gathering.tweakers.net/forum/faq/policy#copyright

Verder voor je probleem wat heb je precies geprobeerd ? Welke drivers? welke settings etc, iets meer informatie graat.

Verder is dit meer een windows probleem in plaats van een netwerk probleem lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 12:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
aha.

nou wat betreft dat internet dan:

kheb (op een of andere manier) 3 netwerk adapters:

-1394 Net adapter (staat standaard uit aangezien die mijn verbinding langzamer maakt)
-AsusTek/Broadcom 440x 10/100 Integrated Controller

en sinds kort een nieuwe:

-Mac Bridge Port (zet ik deze uit dan loopt mijn hele internet inene niet meer.., terwij die er vanaf 't begin af aan niet was)

alle drivers zijn geupdate en windows kan geen recentere uitgave's vinden..

het is ook een windows probleem, maar m'n windows werkt wel maar 't internet niet.. kheb 't gevoel dat het allemaal de service pack 2 ligt..

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Controleer gewoon op virussen en spyware, lijkt me de meest voor de hand liggende oorzaak ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gister dus gedaan en daar zat 't m ook een beetje in..

spybot gaf wat aan en bij een restart startte die op, en vanaf dat moment werkte die niet meer.

m'n norton antivirus werkt niet meer..

kzet spybot nu weer ff aan, kijken of die wat vind..

Verwijderd

Topicstarter
aha, wat spybot zegt, hij vind eigenlijk een ''ding'':

-DSO Exploit met 5 entries:

HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3

HKEY_USERS\S-1-5-21-515967899-115176313-682003330-500\Software\Microsoft\\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3

HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3

HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3

HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3

voor de rest staat dit verbonden met een grijs stippel lijntje met als uiteinde een roodboord met een uitroepteken: Fout gedurende controlle! Cabrator (Data C:\\Windows\win.ini kan niet geopent worden, het proces kan niet accesseren omdat het wordt gebruikt door een andere user)

Verwijderd

Topicstarter
ehm...?

Verwijderd

zet ff AD-WARE SE erop die verwijderd alle spam dat werkt vaak wel als je hem geinstalleerd hebt moet je hem wel ff downloads binnen halen het programma is gratis link : http://www.freedownloads.nl/ klik dan op
a en dan zie je van zel
ADWARE SE PERSONAL FF DOWNLOADEN ;)

Verwijderd

Topicstarter
is wel heel bizar, nu loopt het internet inene wel correct.

terwijl ik niets gedaan heb, alleen gecontrolleerd met spybot, nog niets verwijderd....

wat is dit vor 'n frappant probleem?

Verwijderd

Topicstarter
kheb ad aware 6.0

dat moet toch ook wel prima werken?

Verwijderd

KUNT BETTER 6.0 VERWIJDEREN EN FF SE EROP ZETTE

Verwijderd

Zoek eens naar spysweeper, deze vindt meer zooi dan spybot.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 11:56:
ga jij eens even heel snel Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #warez lezen!

op GoT wordt geen support voor illegale zaken gegeven; dan is het ook niet de bedoeling dat je er toch om gaat vragen.

Daarbij
ook een beetje geduld zou je niet misstaan; lees ook gelijk de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), hoe we van je verwachten dat je je op het forum gedraagt.

deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.