nou, die hoeven geen info. (niet meer)*DOp zondag 07 januari 2001 14:49 schreef DSmarty het volgende:
Dat is allemaal niet nodig, iedereen krijgt van mij ruim op tijd het schema, daarin staat wat we gaan doen, waar, mobiele telefoonnummers van enkele personen en informatie voor jouw ouders
Allang gedaan, wanneer werk je de lijst bij ?Op zondag 07 januari 2001 21:42 schreef DSmarty het volgende:
Wel een mailtje sturen he
De lijst werk ik woensdag weer bij, helaas kan dat eventjes niet eerder(ben eventjes een paar dagen weg)
Ik ben er nog aan het over nadenken.
Het is natuurlijk niet niks he, een heel gebeuren dat enige bedenkingen behoeft. Ik weet niet of ik zal worden overspoelt of dat mensen mij simpelweg niet herkennen als "de casebadge-ontwerper" (ego rijst de pan uit
).
Ik zal mijn hersenen even laten kraken...
Het is natuurlijk niet niks he, een heel gebeuren dat enige bedenkingen behoeft. Ik weet niet of ik zal worden overspoelt of dat mensen mij simpelweg niet herkennen als "de casebadge-ontwerper" (ego rijst de pan uit
Ik zal mijn hersenen even laten kraken...
Gewoon komen dus 
* DSmarty heeft de lijst voor het laatst geupdate maandagochtend 9:30 (8jan).
Sta je nog niet op de lijst, maar ga je wel, stuur mij dan even een mailtje!
* DSmarty heeft de lijst voor het laatst geupdate maandagochtend 9:30 (8jan).
Sta je nog niet op de lijst, maar ga je wel, stuur mij dan even een mailtje!
Ik ben even diverse dingen aan het uitzoeken, heeft iemand ervaringen met:
Jules Megazone, Korenmarkt 25 (dit is een lasergame-bedrijf) ?
En met:
Sport Event, Sloetstraat 66a (dit is een Paintball-bedrijf) ?
En zijn er toevallig ook nog mensen die weten of er op 24 februari een mooie film draait? (in een van de 3 bioschopen, filmhuis, eurocinema & Rembrandt)
Jules Megazone, Korenmarkt 25 (dit is een lasergame-bedrijf) ?
En met:
Sport Event, Sloetstraat 66a (dit is een Paintball-bedrijf) ?
En zijn er toevallig ook nog mensen die weten of er op 24 februari een mooie film draait? (in een van de 3 bioschopen, filmhuis, eurocinema & Rembrandt)
Verwijderd
Het is dan meer ErikBi-Force he, met zijn tweeënOp zondag 07 januari 2001 14:34 schreef DSmarty het volgende:
[..]
ErikB-Force
Daar doe ik niet aan mee hoorOp maandag 08 januari 2001 19:25 schreef ErikB het volgende:
[..]
Het is dan meer ErikBi-Force he, met zijn tweeën.
Verwijderd
Ik heb een paar keer gelaserd in Jules en het is wel een toffe tent. Maar wat wil je er meer over weten?. Paintball heb ik geen ervaring mee en ik ga nu ff kijken welke films er draaien.
edit: deze films draaien in rembrandt
edit: deze films draaien in rembrandt
Dat wordt natuurlijk
Plop in de wolken
Misschien kom ik ook wel, maar weet ik nog niet zeker. Ik wil wel eens al die mensen zien die ik op het forum en de stats tegen kom en die OGR doen
Plop in de wolken
Misschien kom ik ook wel, maar weet ik nog niet zeker. Ik wil wel eens al die mensen zien die ik op het forum en de stats tegen kom en die OGR doen
Verwijderd
Lasergamen bij Jules das lol, maar die pakken werken voor 50% al niet meer.
Ik weet helaas niet wat ze met het geld wat wij er heen hebben gebracht gedaan hebben, daar hadden ze wel een paar upgraatjes van kunnen doen.
In de Big Apple staat wel F355 challenge...errug interesting, maar daar staan dan weer van die andere vervelende apparatskies die je geld afhandig maken.
Ook zonde dus, want er kan er maar 1 spelen in F355.
Wat is het doel van jullie meeting ?
Hoe oud zijn jullie gemiddeld en kan ik er wat van opsteken ?
Pas op met oversteken
Ze hebben daar trolleybussen, die hoor je bijna niet
Ik hoort het wel...
Ik weet helaas niet wat ze met het geld wat wij er heen hebben gebracht gedaan hebben, daar hadden ze wel een paar upgraatjes van kunnen doen.
In de Big Apple staat wel F355 challenge...errug interesting, maar daar staan dan weer van die andere vervelende apparatskies die je geld afhandig maken.
Ook zonde dus, want er kan er maar 1 spelen in F355.
Wat is het doel van jullie meeting ?
Hoe oud zijn jullie gemiddeld en kan ik er wat van opsteken ?
Pas op met oversteken
Ze hebben daar trolleybussen, die hoor je bijna niet
Ik hoort het wel...
Mischien dat ik ook wel kom...
Maar Burger King ging vorige meeting een beetje fout
Hint: Verwarming
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
AhhOp vrijdag 12 januari 2001 08:03 schreef 4of9 het volgende:
Mischien dat ik ook wel kom...
Welke verwarming
Ja, waar slaat dat op? "verwarming"?
Lightning_crew
Dat zijn van die metalen rekken langs de muur waar warm water doorheen stroomt en die geven warmte af om de omgeving op een aangename temperatuur te krijgen 
Morgen update ik de lijst weer btw.
Morgen update ik de lijst weer btw.
Laatste update lijst: 17 januari 12:30
Kom je ook? Stuur dan, als je nog niet op de lijst staat, een mailtje naar dsmarty@dsmarty.com
Kom je ook? Stuur dan, als je nog niet op de lijst staat, een mailtje naar dsmarty@dsmarty.com
Daar is een woord voor!externe variabelen waar ik geen invloed op kan uitoefenen
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Nee want ze zijn niet constant dus zijn het wel variabelen.Op maandag 22 januari 2001 12:21 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Daar is een woord voor!Constanten!
Of de trein op tijd komt, is ook een externe variabele, jij hebt er geen invloed op maar het is geen constante
Hahahaha ..
een trein en/of bus lopen zowiezo niet op tijd. Maargoed het openbaar vervoer zuigt.
Ik ben er niet bij op de meeting.
Op dat moment ben ik f*cking druk op school. Sjorry
een trein en/of bus lopen zowiezo niet op tijd. Maargoed het openbaar vervoer zuigt.
Ik ben er niet bij op de meeting.
Op dat moment ben ik f*cking druk op school. Sjorry
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
achjah heb net ook maar een meeltje gestuurd dat ik ga ... moek wel met de trein en das duur maar heb het geld dan wel ...
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
g0o0o0o0o0o0o0d
de beste en meest gewardeerde leden staan bovenaan toch he ?
Verwijderd
Even iets anders of eigenlijk niet. Ik moet voor de planning even weten wat het ideee is voor de hele avond/nacht.
m'n laatste trein gaat om 23.20 dus is er een disco oid waar je tot de eerste trein door kan feesten of moet ik een hotelletje plannen?
m'n laatste trein gaat om 23.20 dus is er een disco oid waar je tot de eerste trein door kan feesten of moet ik een hotelletje plannen?
Kroegen gaan om twee uur dicht. Discotheken (+ paar nachtcafe's sluiten om 5 uur). Da is het een uurtje beun en als het goed is gaat om 6 uur de The Opera weer open voor de zat/zon afterparty tot 12 uur 's middags. Ook Manhattan heeft eens in de zoveel tijd afters (zonder 5tot6 pauze) , maar ik weet niet of er dat weekend wat is.Op maandag 22 januari 2001 15:39 schreef happy het volgende:
[knip]
...dus is er een disco oid waar je tot de eerste trein door kan feesten of moet ik een hotelletje plannen?
KeX
Verwijderd
Klinkt goed, wordt dus nachtje doorhalenOp maandag 22 januari 2001 19:02 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Kroegen gaan om twee uur dicht. Discotheken (+ paar nachtcafe's sluiten om 5 uur). Da is het een uurtje beun en als het goed is gaat om 6 uur de The Opera weer open voor de zat/zon afterparty tot 12 uur 's middags. Ook Manhattan heeft eens in de zoveel tijd afters (zonder 5tot6 pauze) , maar ik weet niet of er dat weekend wat is.
KeX
Ja zeker, dat had je wel goed gezien ^|W|eiRd0Op maandag 22 januari 2001 15:28 schreef ^|W|eiRd0 het volgende:
de beste en meest gewardeerde leden staan bovenaan toch he ?
Lightning_crew
Verwijderd
Ik sta er wel bij maar ik weet niet zeker of ik de hele meeting aanwezig kan zijn ivm werk
jah wat is dat nouw weer voor een instelling...
als je niet eens je baan wil riskeren voor DPC...
als je niet eens je baan wil riskeren voor DPC...
Puur de standaard reply, je staat inmiddels in de lijst
Maak er ff PcDealer vanOp zondag 28 januari 2001 15:39 schreef DSmarty het volgende:
Laatste update 28 januari 15:39
Totaa: 43 mensen
done, bij de volgende update zal ik het online ook ff aanpassen... (zeurpietje
)
Zijn de mensen die al een tijdje achter in de 20 zijn geweest (30 dus) ook welkom?
ff niets
Uhhh... Wat dacht jij dan?!! Natuurlijk!!! Ik schat zelf dat de meeste rond de 20 jaar oud zullen zijn, wie van jullie is er eigenlijk 30 of nog ouder?
Lightning_crew
Tsja...... Ik dusOp donderdag 01 februari 2001 01:09 schreef _soh het volgende:
Uhhh... Wat dacht jij dan?!! Natuurlijk!!! Ik schat zelf dat de meeste rond de 20 jaar oud zullen zijn, wie van jullie is er eigenlijk 30 of nog ouder?
ff niets
Helaas zal ik niet aanwezig zijn, omdat ik die dag naar Londen vertrek voor 2 weken cursus. Helaas, maar de volgende keer zal ik er zeker proberen bij te zijn.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Laatste update 01-feb-2001, 12:08
Tussenstand: 45
Ohja, ter geruststelling ook Blimmel is een 30'er
Tussenstand: 45
Ohja, ter geruststelling ook Blimmel is een 30'er
Verwijderd
Ik ben net zo'n bejaarde als blimmel. 
er is trouwens een kans dat ik ene Bill Goldberg meebreng de 24e...
er is trouwens een kans dat ik ene Bill Goldberg meebreng de 24e...
Flip Flap, gewoon komen. We are one big hapy family, dat weet je toch?!
Lightning_crew
Ik sta al op de lijst en heb toestemming van mijn vriendin, dus......Op vrijdag 02 februari 2001 00:00 schreef _soh het volgende:
Flip Flap, gewoon komen. We are one big hapy family, dat weet je toch?!
ff niets
Hehe, Blimmel mag zelfs elders logeren van zijn vriendin 
(Ben benieuwd hoeveel weken hij daarvoor moet stofzuigen/afwassen/luiers_wassen etc
)
(Ben benieuwd hoeveel weken hij daarvoor moet stofzuigen/afwassen/luiers_wassen etc
Ik moet nog ff bekijken of ik komen kan (druk druk druk)

Tralalalalalalala schudden met die kont (Def Rhymz) lolllllll
Tralalalalalalala schudden met die kont (Def Rhymz) lolllllll
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
TenksOp maandag 29 januari 2001 10:42 schreef DSmarty het volgende:
done, bij de volgende update zal ik het online ook ff aanpassen... (zeurpietje)
Ikke bijna 50
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Mwah, ik ga er misschien ook wel heen, ik kan er toch gratis heen met de trein want ik zit er op school. Hoe lang gaat dat ongeveer duren? en weten jullie nu al definitief wat jullie willen gaan doen?
Het duurt totdat de laatsten gaan, dus geen vaste eindtijd.
Ik ben nog bezig met wat dingetjes, maar een groep van 45+ man is een beetje lastig om mee te gaan lasergamen, paintballen en dergelijke, dus moeten we ff verder zoeken.
Ik ben nog bezig met wat dingetjes, maar een groep van 45+ man is een beetje lastig om mee te gaan lasergamen, paintballen en dergelijke, dus moeten we ff verder zoeken.
Iemand er iets op tegen als ik mn vriendin meeneem?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Foto !!Op zondag 11 februari 2001 21:26 schreef Chakotay het volgende:
Iemand er iets op tegen als ik mn vriendin meeneem?
LOLOp zondag 11 februari 2001 21:27 schreef Proxy 71 het volgende:
[..]
Foto !!
Kheb niet echt een mooie foto online... jammer
Stichting eth0
Geen enkel bezwaar, heeft zij ook een nickname voor in de lijst of moet ik er +vriendin bijzetten?
DjeSy, meebie wel eens gezien achter mijn naam in #dpc
Stichting eth0
bestaat er wel een mooie foto dan?Op zondag 11 februari 2001 21:54 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Kheb niet echt een mooie foto online... jammer
fux0r j00!Op zondag 11 februari 2001 22:55 schreef Sequence het volgende:
[..]
bestaat er wel een mooie foto dan?![]()
Stichting eth0
* Marc H H zou wel aanwezig kunnen zijnOp donderdag 01 februari 2001 02:08 schreef ik het volgende:
Helaas zal ik niet aanwezig zijn, omdat ik die dag naar Londen vertrek voor 2 weken cursus. Helaas, maar de volgende keer zal ik er zeker proberen bij te zijn.
Ik vertrek namelijk pas de 25ste naar Londen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
zoals gewoonlijk is ie weer erg vaag!Op dinsdag 13 februari 2001 23:20 schreef blimmel het volgende:
laatste update?
hoeveel dan?
Okay, jongens & meisjes, voor de mensen die lui zijn:
Er zijn een aantal af- en aanmeldingen geweest, we zitten nu op 45 personen!
Er zijn een aantal af- en aanmeldingen geweest, we zitten nu op 45 personen!
waarom is elke meeting op zaterdag
? ik moet dan altijd werken en zal zeker niet de enige zijn..
Sequence: idd. Ik heb me dus af moeten meldem, o.a. omdat ik moest werken
En nog wat andere redenen, maar dat weet Dsmarty zelf wel
Ziekwens: Omdat de meeste mensen niet op zaterdag maar door de weeks werken.
Maar de hierop volgende meeting zal een keer op een andere dag plaatsvinden, het liefst in een nationale vakantie. (of een paar geschakelde feestdagen).
B-Force: Jammer joh, achja, dat krijg je als je van baas wisselt.
Maar de hierop volgende meeting zal een keer op een andere dag plaatsvinden, het liefst in een nationale vakantie. (of een paar geschakelde feestdagen).
B-Force: Jammer joh, achja, dat krijg je als je van baas wisselt.
Dsmarty: ik wissel niet van baas, mijn baas wisselt van baan en zodoende krijg.kreeg ik een nieuwe baas....
Verwijderd
/me quote jou...dom dom ik moest Dsmarty quoten...Op woensdag 14 februari 2001 11:35 schreef blimmel het volgende:
libido78,
you (don't?) know me
I know him
^
nog maar een paar nachtjes 'slapen'
Verwijderd
helaas heb ik/ en kom ik uit de nachtdienst dus het word voor mij een probleem om te komen :(:(:(:(:(:(Op maandag 19 februari 2001 12:56 schreef blimmel het volgende:
^
this sucks
* Morpheus_at_work vraagt zich af wat de plannen voor as zaterdag zijn. wat gaan we doen.
iets met lenzen
Verwijderd
hij durft weer niet zonder zun enige vriendje ;);)Op maandag 19 februari 2001 21:13 schreef DJ^ het volgende:
hmm ik wou ff zeggen dat ik niet kom
niet omdat ik niet kan ofzo maar omdat onno niet gaat
hahaha, geeft niet hoor... er komen ook zoveel enge mensen
Zo gezegd, zo gedaan.
DPC meeting -> AT leden? Dachtut niet
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Natuurlijk, je bent meer dan welkom!Op dinsdag 20 februari 2001 20:46 schreef KifArU het volgende:
Is "de concurrentie" ook welkom? Ik woon namelijk zo'n 10 minuten van Arnhem.
Thijs
TA
Als het goed is heeft iedereen de volgende brief ontvangen (indien niet, dan staat de brief nu hier
) :
Geachte DPC'er,
Aankomende zaterdag is het dan zover --> MEETING 2001/1 te Arnhem !!!!!
Jullie worden allemaal verwacht om 14:00 op Arnhem Centraal Station, uitgang centrum.
Mocht je niet om 14:00 aanwezig kunnen zijn, maar kom je iets later, bel mij dan op het moment van aankomst! (telnr onderaan)
De beste manier om in Arnhem te komen is met het Openbaar Vervoer, voor jouw trein- of bustijden: http://www.9292ov.nl
Mensen die met de auto komen: Rond Arnhem CS is voldoende parkeergelegenheid.
Helaas is het niet gelukt om een activiteit als lasergamen of paintballen te regelen, dit omdat een groep van 45 te groot is daarvoor.
We gaan dus gewoon de Korenmarkt onveilig maken en andere ideeen overleggen we ter plekke.
Mocht je alsnog verhinderd zijn, laat mij dit dan weten! (zodat we niet staan te wachten op mensen die niet komen).
Tot aankomende zaterdag 24 februari om 14:00 te Arnhem. Vergeet niet mijn telnr op te schrijven of een mobieltje/telefoonkaart mee te nemen!
Greetz DSmarty
Contactgegevens:
Peter van den Belt (DSmarty)
Meeting telefoonnummer: 06-25081959
BTW: Voor ideeen/opmerkingen --> http://www.dsmarty.com/forum
Geachte DPC'er,
Aankomende zaterdag is het dan zover --> MEETING 2001/1 te Arnhem !!!!!
Jullie worden allemaal verwacht om 14:00 op Arnhem Centraal Station, uitgang centrum.
Mocht je niet om 14:00 aanwezig kunnen zijn, maar kom je iets later, bel mij dan op het moment van aankomst! (telnr onderaan)
De beste manier om in Arnhem te komen is met het Openbaar Vervoer, voor jouw trein- of bustijden: http://www.9292ov.nl
Mensen die met de auto komen: Rond Arnhem CS is voldoende parkeergelegenheid.
Helaas is het niet gelukt om een activiteit als lasergamen of paintballen te regelen, dit omdat een groep van 45 te groot is daarvoor.
We gaan dus gewoon de Korenmarkt onveilig maken en andere ideeen overleggen we ter plekke.
Mocht je alsnog verhinderd zijn, laat mij dit dan weten! (zodat we niet staan te wachten op mensen die niet komen).
Tot aankomende zaterdag 24 februari om 14:00 te Arnhem. Vergeet niet mijn telnr op te schrijven of een mobieltje/telefoonkaart mee te nemen!
Greetz DSmarty
Contactgegevens:
Peter van den Belt (DSmarty)
Meeting telefoonnummer: 06-25081959
BTW: Voor ideeen/opmerkingen --> http://www.dsmarty.com/forum
And UP voor de mensen die zich vergeten zijn in te schrijven of af te melden.
Verwijderd
owhhh net nieuw bij de grazers (sinds 16/2) en nu al een meeting, jammer dat ik niet kan. Moet werken...hehe...op de PC Dump in de RAI...Damn... Tja daar doe je ook nix aan :((((
Nou veel plezier allemaal en niet te veel achter de vrouwen aan lopen daar (ik heb gehoord dat Arnhem mooie meiden herbergt)
Greetz
Stefan
PS Alvast eetsmakelijk
bij de Burgerking of de Mac...
Nou veel plezier allemaal en niet te veel achter de vrouwen aan lopen daar (ik heb gehoord dat Arnhem mooie meiden herbergt)
Greetz
PS Alvast eetsmakelijk
En allebei dan?Op donderdag 22 februari 2001 13:16 schreef DSmarty het volgende:
And UP voor de mensen die zich vergeten zijn in te schrijven of af te melden.
Lijkt me wel stoer als je ook komt... Maare niet stiekem alles wat gezegd wordt opnemen he?Op dinsdag 20 februari 2001 20:46 schreef KifArU het volgende:
Is "de concurrentie" ook welkom? Ik woon namelijk zo'n 10 minuten van Arnhem.
Thijs
TA
Stichting eth0
Ik zit nu in de easyeverything in amsterdam, als er nog mensen zijn die vanuit A'dam gaan, 12:46 spoor 5 bij de voorste trap
Stichting eth0
Ben net terug; krijg nog visite vanavond ivm eigen verjaardag. Was verder wel gezellig!
Groetjes!
Groetjes!
Intentionally left blank
Zo, ben nu terug. Dit is voor herhaling vatbaar, maar dan wel op een andere datum, want nu moest ik vroeg weg ivm carnaval.... geliever er de volgende keer rekening mee te houden!
Maar op zich best geslaagd hoor!
Maar op zich best geslaagd hoor!
Virussen? Scan ze hier!
I'm back 2
Was gezellig, leuk om de gezichten achter de nick's eens te zien
Was gezellig, leuk om de gezichten achter de nick's eens te zien
ff niets
dag peoplejes allemaal wb
was gezellie en voor herhaling vatbaar
was gezellie en voor herhaling vatbaar
iets met lenzen