Mensen die op de meeting komen, zaterdagmiddag 24 februari 2001 te Arnhem, gelieve een mailtje te sturen naar:
dsmarty@dsmarty.com met als onderwerp "Meeting 2001" en in het bericht zelf jouw Echte naam + Nickname.

Details van de meeting krijgen jullie nog te horen, dit wordt het waarschijnlijk:
14:00 Arnhem Centraal Station, uitgang centrum.
Ik zal hier de lijst bijhouden van mensen die zich hebben aangemeld:
_soh
Arjants
Arthur
Athlonman
Barracuda
Blimmel
Chakotay en DjeSy
Crisp
Cyberjunkie
Dsmarty
ErikB
Fanaat
FlipFlap
Fraek
Goingin
Gooffer!
Happy
Ikarus
KexDaFlex
Kifaru (TA)
Leovinus
Locutus Of Borg
Madman
Major_R
Marc_H
Morpheus
Oehoe
PcDealer
Proxy71
PunkGuy
Raver
reiker
S3N
Stefana3a
Sueno
Tekla
Tequillia
TGEN
Topkick
VictorB
Warpuppy
Wildhagen / P38_Lightning
Zoiah
Sta jij hier nog niet tussen, stuur dan alsnog een mailtje naar dsmarty@dsmarty.com met als subject "meeting 2001" en als bericht jouw alias + echte naam.
Mensen die met de auto komen en graag voor vervoersloze dpc'ers klaarstaan, gaarne hier posten vanuit welke plaats je komt en hoeveel mensen je mee wilt/kunt nemen naar de Meeting.
Ikzelf zit op dit moment al helemaal volgeboekt.
GEZOCHT: Mensen die Arnhem goed kennen en mij willen helpen met het uitstippelen van een gezellige middag.
dsmarty@dsmarty.com met als onderwerp "Meeting 2001" en in het bericht zelf jouw Echte naam + Nickname.

Details van de meeting krijgen jullie nog te horen, dit wordt het waarschijnlijk:
14:00 Arnhem Centraal Station, uitgang centrum.
Ik zal hier de lijst bijhouden van mensen die zich hebben aangemeld:
_soh
Arjants
Arthur
Athlonman
Barracuda
Blimmel
Chakotay en DjeSy
Crisp
Cyberjunkie
Dsmarty
ErikB
Fanaat
FlipFlap
Fraek
Goingin
Gooffer!
Happy
Ikarus
KexDaFlex
Kifaru (TA)
Leovinus
Locutus Of Borg
Madman
Major_R
Marc_H
Morpheus
Oehoe
PcDealer
Proxy71
PunkGuy
Raver
reiker
S3N
Stefana3a
Sueno
Tekla
Tequillia
TGEN
Topkick
VictorB
Warpuppy
Wildhagen / P38_Lightning
Zoiah
Sta jij hier nog niet tussen, stuur dan alsnog een mailtje naar dsmarty@dsmarty.com met als subject "meeting 2001" en als bericht jouw alias + echte naam.
Mensen die met de auto komen en graag voor vervoersloze dpc'ers klaarstaan, gaarne hier posten vanuit welke plaats je komt en hoeveel mensen je mee wilt/kunt nemen naar de Meeting.
Ikzelf zit op dit moment al helemaal volgeboekt.
GEZOCHT: Mensen die Arnhem goed kennen en mij willen helpen met het uitstippelen van een gezellige middag.