Toon posts:

[bah] Een stinkend zaakje in hostingland !

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.017 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn verschrikkelijk veel providers die 'co-locaten' of een dedicated doos hebben bij een andere provider. Speel voor de grap maar eens met de s***.widexs.nl nummers... kom je 'r zat tegen.

En de leeftijd vindt ik ook zwaar belachelijk, ik ben 15 en ik onderhoud ook een server, en dat gaat me moet ik zeggen prima af. Wij hebben ook een server bij WideXS en wij doen ook aan subhosting, maar alleen aan klanten om een totaal pakket aan te kunnen bieden. Dus da's wel iets anders als servertje neer prakken, siteje bouwen en vertellen over de xxx lijnen van provider xxx..

Ik vindt deze thread verder ook nergens over gaan, er zijn zoveel providers die hetzelfde doen als Pim en HPC, oke, de meeste hebben wel meer ervaring met servers e.d. Ik heb bijvoorbeeld eerst een half jaar geprutst op een P166 met Linux (die overigens nog steeds draait hier als test-doos), en tegen de tijd dat ik het goed onder de knie had ben ik pas onderhoud gaan doen voor het 'echie'. Ik vindt wel dat Pim hier wat snel mee gegaan is (kun je eigenlijk wel linux?), hoe dat met HPC zit weet ik niet.

Verschil overigens is dat ik met 2 andere mensen werk die ouder dan mij zijn en ook de gesprekken met klanten e.d. doet. Ik doe puur het technische werk :)

En nee, ik ga geen URL posten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:04
Op dinsdag 02 januari 2001 16:58 schreef HPC het volgende:

[..]
Een beetje bedrijf is slim en zet in de Algeme Voorwaarden dat er geen schade claims kunnen worden ingediend.

Uptime wordt gegarandeerd voor 99,7% Verder heb ik een service contract geregeld. Dus dat binnen 1 uur een nieuwe hardeschijf wordt geplaatst en een backup van de vorige avond wordt terug geplaatst.
Verkijk je niet op die algemene voorwaarden. Je kunt niet alles zomaar op die manier beperken. Als je bijvoorbeeld een wasmachine koopt en de verkoper zegt dat je geen enkele garantie krijgt, dan kan je toch rustig een week later terugkomen als-ie kapot gaat. En dan moet-ie hem WEL inruilen of laten repareren. Volg als je gaat studeren maar eens wat colleges recht.

Zo te horen heb je het verder qua service aan je server wel goed geregeld. Ik hoop alleen voor je dat jij wel schadeclaims kunt indienen als het bedrijf waar je dit geregeld hebt zijn verplichtingen niet nakomt. Stel je voor dat zij net zoiets in hun algemene voorwaarden hebben staan...

En persoonlijk vind ik 99,7% uptime erg laag. Dat is meer dan een dag per jaar (of iedere maand twee uur) :( Dat moet een provider bij mij niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, even over de Algemene Voorwaarden, een quote van een jurist: "daar veegt een rechter z'n kont mee af".. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze oprechte excuses voor al het ongemak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 17:53 schreef pimderks het volgende:

[..]
Ken nu de basis dus.......
Dus WHAT?! Dus helemaal niets.
ISO Mandrake te koop, zgn.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De algemene voorwaarden zijn gecontroleerd door een jurist en volgens hem waren ze ok/.
Dus dat zal wel goed zitten :):)

Verder heb ik er voor gezorgt, dat in de Algeme Voorwaarden van de gene waarmeee ik het service contract heb afgesloten er niet in staat dat ze geen schadeclaims kunnen krijgen. Wel is dit beperkt. :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54

KMK

je hoeft voor zo een CobaltRaq ding geen reet van Linux te weten hoor...
Je hoeft er geen Linux freak voor te zijn alles gaat via een HTTP Admin systeem zie hier:
http://www.cobaltraqhosting.com/cobalt/servermanagement.htm

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

Dus een kind kan de was doen....

:D ROTFLOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimderks: Ken nu de basis dus...

En je draait die server op Linux? >:)

Even zo'n spam opzoeken (moet niet moeilijk te vinden zijn;)) en dan kijken of "de basis" voldoende is. >:)

(Of had ik eigenlijk wat beters te doen? Ja dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 18:10 schreef KMK het volgende:
je hoeft voor zo een CobaltRaq ding geen reet van Linux te weten hoor...
Je hoeft er geen Linux freak voor te zijn alles gaat via een HTTP Admin systeem zie hier:
http://www.cobaltraqhosting.com/cobalt/servermanagement.htm
Nou ik denk dat een nieuw kerneltje hier wel op z'n plaats is:
marcel@gw:# telnet www.starhost.nl
Trying 213.196.35.31...
Connected to www.starhost.nl.
Escape character is '^]'.

Cobalt Linux release 5.0 (Pacifica)
Kernel 2.2.14C10 on an i586
Of een apache-updateje.
The site www.starhost.nl runs Apache/1.3.6 (Unix) PHP/4.0.4 mod_perl/1.21 mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.2b on Linux
Bron: NetCraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op dinsdag 02 januari 2001 16:39 schreef Kertje het volgende:
maar ik denk dat die kiddow server dat bij lange na niet zal halen....als er een hdtje kaduuk gaat ofzo dan zijn ze zo paar daagjes offline. En als ik bedrijf was met beetje site zou ik dan echt gaan claimen...uurtje of 2 uurtjes kan gebeuren...sporadisch welliswaar...maar paar dagen... uhuh...grote klanten met e-commerce ed lope soms wel duizenden guldens verlies per uur dat een server niet werkt... :P
denk je nu echt dat
grote klanten met e-commerce ed
zulk een server zoeken?
Een klein zelfstandig bedrijfje dat zich wel eens wil laten zien op internet (als in loodgieters, schrijnwerkers ed) DIE zullen hosting kopen bij jongens als deze.
En ipv hun zo af te kraken.. shut up, en ga elders als je er geen vertrouwen in hebt. Vraagt iemand om je mening over die hosters, geef dan kort en bonding je mening met het hoe en waarom erbij en presto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
HAHAHA ik lag me helemaal KAPOT hier om die twee hobbyistjes... Bwaahahahaha!!!

Alleen al hoe jullie hier op reageren. HEEL zakelijk ja :r

Wat een crap, ik lach me helemaal het schompes als er inderdaad eens iemand naar je algemene voorwaarden gaat vragen op het moment dat er strond aan de knikker zit en je servertje plat ligt. pfffffff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Laatst online: 09:50

TGEN

Hmmmx_

Miij schijnt dit een evolutie van de tafel met limonade voor een dubbeltje in de zomer in de straat...

dus

bwahjahahahahahahaha :D

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op dinsdag 02 januari 2001 17:52 [..] Enne Niels; ben al bij hoofdstuk 8 :)
Waarvan? Installatie van linux? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 18:20 schreef poohbeer het volgende:

En ipv hun zo af te kraken.. shut up, en ga elders als je er geen vertrouwen in hebt. Vraagt iemand om je mening over die hosters, geef dan kort en bonding je mening met het hoe en waarom erbij en presto!
Ben het helemaal met je eens :):) Heb namelijk nog geen één argrument gehoord waarom ik dan wel niet een slechte hoster zal zijn! Immers heeft geen van jullie ervaring mijn bedrijf. Dus waar jullie je info. vandaan halen is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Laatst online: 03-06 16:09
Op dinsdag 02 januari 2001 18:08 schreef HPC het volgende:
[...]
Verder heb ik er voor gezorgt, dat in de Algeme Voorwaarden van de gene waarmeee ik het service contract heb afgesloten er niet in staat dat ze geen schadeclaims kunnen krijgen. Wel is dit beperkt. :(:(
Op dinsdag 02 januari 2001 19:03 schreef HPC het volgende:

[..]
Ben het helemaal met je eens :):) Heb namelijk nog geen één argrument gehoord waarom ik dan wel niet een slechte hoster zal zijn! Immers heeft geen van jullie ervaring mijn bedrijf. Dus waar jullie je info. vandaan halen is mij een raadsel.
Die :( :( nadat je heb gezegd dat het beperkt is met die schadeclaims afwijzen door ze op de algemene voorwaarden te wijzen staan daar natuurklijk verkeerd (staat heel onprofessioneel), want nu komt het over als dat je er van baal dat je geen slechte service kunt leveren. Dat klopt dus niet met de 2e quote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De :(:( Heb ik erbij gezet, omdat ik het liefst natuurlijk volledige schadeclaims wil indienen. Dit is dus misschien 1 minpunt, maar dat is een minpunt voor mij niet voor de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 12:46

noshit

Ik volg deze discussie nu al een tijdje en ik wil er toch 1 ding over zeggen. Een beetje pro gaat toch niet in op al dat gezeik van een stelletje amateurs?

Het zou kunnen dat het allemaal niet zo heel erg pro is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Laatst online: 03-06 16:09
Wat moet een echte pro op een forum.. Die lacht zich helemaal ziek om de fouten van een ander, want een pro weet het allemaal al :) m.a.w een echte pro zul je hier (waarschijnlijk) niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op dinsdag 02 januari 2001 19:43 schreef InterCC het volgende:
Wat moet een echte pro op een forum.. Die lacht zich helemaal ziek om de fouten van een ander, want een pro weet het allemaal al :) m.a.w een echte pro zul je hier (waarschijnlijk) niet vinden
Pro's hebben wel wat op dit forum te zoeken. Zij kunnen namelijk de vragen beantwoorden.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~lkleuver/hp.gif

Sorry, ik verveelde me :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Nou Noël, dit hele subject staat VOL met argumenten. Geen zwart/witte, maar aanwijzingen over bereikbaarheid en vele andere onderwerpen. Dit subject is dan ook vooral bedoeld als "dit zijn punten waar je op moet letten".
En -Rob- je hebt helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 20:00 schreef Snow-in-a-can het volgende:
[afbeelding]

haha, ik weet uit betrouwbare bron dat hij geen Nokia 3310 maar een Nokia 3210 heeft. ff een aanpassing dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
:) :) :) :) :+ :+ :+ :+
Snow-in-a-can dat plaatje is zeer goed!

Trouwens trueserver is ook niet aangesloten bij de SIDN of heeft ook NUL .nl klanten...

http://www.domein.vuurwerk.nl/live/showprovider.php3?ext=nl&provider=trueserver.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 20:01 schreef twixx het volgende:
Nou Noël, dit hele subject staat VOL met argumenten. Geen zwart/witte, maar aanwijzingen over bereikbaarheid en vele andere onderwerpen. Dit subject is dan ook vooral bedoeld als "dit zijn punten waar je op moet letten".
En -Rob- je hebt helemaal gelijk.
Ik bedoelde eigenlijk argrumenten waarom mijn bedrijf slecht zou zijn, dat beweert de starter van dit topic namelijk. Daar ben ik nog geen argrumenten voor tegen gekomen. Wel ben ik (zoals jij zegt) argrumenten tegengekomen over hoe het juist runnen van een bedrijf e.d. Toch moet ik zeggen dat sommigen hier denken dat ze dingen weten, maar dat absoluut niet doen.

Maareh wie is nou de starter van dit topic?? Want dat is een grote lafaard, daar is iedereen het denk ik wel over eens.

(Femme kan jij mij misschien vertellen wie die lafaard is??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 20:35 schreef HPC het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk argrumenten waarom mijn bedrijf slecht zou zijn, dat beweert de starter van dit topic namelijk. Daar ben ik nog geen argrumenten voor tegen gekomen. Wel ben ik (zoals jij zegt) argrumenten tegengekomen over hoe het juist runnen van een bedrijf e.d. Toch moet ik zeggen dat sommigen hier denken dat ze dingen weten, maar dat absoluut niet doen.

Maareh wie is nou de starter van dit topic?? Want dat is een grote lafaard, daar is iedereen het denk ik wel over eens.

(Femme kan jij mij misschien vertellen wie die lafaard is??)
We zijn helemaal afgedwaalt van het subject van de starter. Hij heeft misschien ongelijk. Maar powerhost.nl en starhost.nl komen er niet zo best vanaf... Vooral pimderks van powerhost is een op hol geslagen scholier die nu in het wilde weg aan het typen is. En niet meer weet wat ie typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou jij dan voor mij even kunnen zeggen waarom ik er niet zo goed van af zou komen??

Want ik zelf zie geen redenen waarom ik (Starhost) er slecht vanaf zou komen. Want (naar mijn idee) heb ik alles goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twixx: ik wil jou wel eens een nieuwe (2.2.18 bijv) kernel zien compilen op een cobalt... neem van mij aan dat je dat niet lukt.. cobalt heeft veel tijd besteed aan het kernel verneuken.. enige wat je kan doen is kernel recompilen met bijv. openwall.. zoals ik heb gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Je Zus nog aan toe zeg!!!!

Wat een gezeik, laat dat jong toch...

Overigens: Hoe oud(jong) was dat kereltje van internetten.com (of .nl?)

Persoonlijk vind ik het nog moedig ook, om op je 15e/16e/17e een eigen bedrijfje te beginnen...

Natuurlijk zal hij geen grote klanten krijgen, die gaan altijd af op gevestigde namen (min-of-meer)...

Maar dat is toch niet belangrijk ???

Ik benijd dat jong; op mijn 15e zat ik me af te beulen in de scapino (:r), terwijl hij van zijn hobby zijn bijverdienste heeft gemaakt...

Zolang het geen bevelander-neigingen gaat vertonen is er nix aan de hand...

My 2 cents...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 20:51 schreef blablablabla het volgende:
twixx: ik wil jou wel eens een nieuwe (2.2.18 bijv) kernel zien compilen op een cobalt... neem van mij aan dat je dat niet lukt.. cobalt heeft veel tijd besteed aan het kernel verneuken.. enige wat je kan doen is kernel recompilen met bijv. openwall.. zoals ik heb gedaan..
Ik ken dat hele cobalt niet, maar het zal wel een linux distro zijn, uit de context af te leiden, maar je zegt eerst dat ie niet een kernel kan compilen en vervolgens kan hij er wel 1 recompilen met de openwall pacth zelfs! vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 20:51 schreef blablablabla het volgende:
Nou 2.2.18 heb ik al wat probleempje mee gezien en gehad, dus ik hou het nog even bij .17, maar ik denk kerneltje bakken = kerneltje bakken. Anyway als het dan onmogelijk is om één latest te maken en cobalt levert ze niet dan is de security van cobalt ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

[afbeelding]

ROTFLOL hahaha rol rol

Maar die rugtas is wel erg groot
zijn rugtas is maar 1U hoor
Afbeeldingslocatie: http://www.cobaltraqhosting.com/cobalt/raqproduct_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

maar ja wie is [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]Stirngetje[/url] nou?
* KMK is erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aggossie....de 2 zakelijke kleutertjes zijn nog niet klaar ben hun verdediging...hehehe suc6 hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Zeg Pim, wanneer haal je je ondertitel nou weg? Of heb je nog niets geleerd van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op dinsdag 02 januari 2001 22:46 schreef pimderks het volgende:

[..]
Die Ben Woldring van internetten.nl ? Die was 14 toen ie begon en heeft nu een paar miljoen...
Ja, maar voor dat miljoen heeft hij minder moeten doen dan 'de slachtoffers van deze thread'.
Ben heeft een goed idee bedacht en dit uit zitten HTML'en. Al vraag ik mij echt af of hij hiermee echt miljoenen mee heeft verdiend.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, heb laatst eens in z'n stats zitten kijken en die van mij zijn zelfs nog hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 23:17 schreef -Rob- het volgende:

[..]
Ja, maar voor dat miljoen heeft hij minder moeten doen dan 'de slachtoffers van deze thread'.
Ben heeft een goed idee bedacht en dit uit zitten HTML'en. Al vraag ik mij echt af of hij hiermee echt miljoenen mee heeft verdiend.
lijkt me ook sterk dat hij zooooveel geld heeft, maar goed armer is ie er niet van geworden....er zijn misschien wel een half miljoen kiddows die hetzelfde proberen en 1tje word er rijk van....met een ORIGINEEL idee...hosting != origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twixx: je kan er geen nieuwe kernel opzetten... maar wel een bestaande gedeeltelijk patchen... een "niet-cobalt" kernel boot gewoon niet, omdat zo'n raq interne ram heeft, waar hij van boot, en die zoekt bepaalde signatures... ook compiled cobalt er een aantal dingen in qua webinterface en bandwidth management...
ik heb het geprobeerd op een cobalt 2.2.18 te compilen, maar hij boot stomweg gewoon niet... dat is dus cobalt security.. en als je er wat over zegt, krijg je als reply dat telnet access voor klanten al een groot security risk is... erg lomp dus allemaal.. waardoor ik de standaard 2.2.14c10 gepatched heb met openwall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 23:25 schreef pimderks het volgende:

[..]
eeeh, jawel hoor; dat het niveau van GoT erg laag is :(
Volgens mij kan je er veel meer van leren. Lees ook "Geplaatst door pornking - dinsdag 02 januari 2001 20:38".
En als het moeilijk word gaan we niet 'sluiten' roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er op tegen om de url van je website in je signature of in je ondertitel te zetten?

naar mijn weten zijn de ondertitels en signatures daar voor bedoelt, om te laten weten waar mensen je eventueel van kennen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:33
Op dinsdag 02 januari 2001 22:46 schreef pimderks het volgende:
Die Ben Woldring van internetten.nl ? Die was 14 toen ie begon en heeft nu een paar miljoen...
Ja en ik ben sinterklaas...
Ben is iemand die natuurlijk heel leuk lijkt, vaak in de pers, "Zo jong en al zo veel bereikt!", maar dat jochie doet nix, al die sites van "hem" doet hij zelf nix aan, idee heeft die misschien wel wat aan gedaan. (nee, dit is geen dom uit m'n nek gelul, dit heb ik van een klant van mij die zelf samen werkt met Ben Woldring, nee ik ga geen namen noemen om dat die klant van ons dat niet op prijs stelt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 03 januari 2001 01:06 schreef pimderks het volgende:
Daar heb je we leen beetje gelijk in; Ben kan niet scripten; hij heeft alles laten maken in die suckende taal: ASP :(
Wat lul jij voor onzin? Je hebt er vast nog nooit mee gewerkt. Ieder heeft zijn voorkeur natuurlijk, maar ik kan je wel vertellen dat (ook al gaat mijn voorkeur uit naar PHP) ASP niet zuigt, maar het een heel goed taaltje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Eerst gaan klagen over mensen die lukraak zonder onder bouwing gaan liggen blaaten over jouw bedrijf en nu begin je zelf door een loze kreet uit te balken hier die ook nergens over gaat.

ASP, PHP.. kwestie van smaak, meer niet :)

Maar genoeg hier over we hadden het over hosten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 00:32
nounou... wat een gezeik allemaal...

persoonlijk ben ik van mening laat die jongens maar en ik keur het gedrag van een paar mensen hier dan ook zeer erg af..elkaar zwartmaken heeft geen zin want de meeste hosters die hier bij GoT komen zijn niet echt heel groot...

laat die jongens toch met rust.. stel ik wil ook een hosting bedrijf beginnen op mijn 15e dan doe ik dat toch..? wie houd me tegen? oke mijn spelling is ook niet al te best maar dat boeit niet.. en dan mensen afzeiken alleen omdat ze 17 zijn en nog naar school gaan is ook geen doen. het lijkt me juist zeer vet om op je 17e een hosting bedrijf te hebben dat een paar guldens per maand winst maakt liever een hostbedrijf dan schappen vullen bij de konmar...

en als je de service niets vind neem je toch een grotere (meestal duurdere) host... it's so simple.. en ook ik vind het erg kinderachtinf van stringetje om een nieuwe nick te nemen en dan een topic te starten zonder eenige argumenen andere mensen/bedrijven zwart te maken en dan niet meer komen opdagen.. ligt dat aan mij of klopt er hier iets niet :?
dit alles geld natuurlijk ook voor webdesign bedrijfjes.. als mensen andere bedrijven afkraken omdat ze niks voorstellen is dat ook allemaal zinloos geblaat.. want als een potentiele klant een webdesignbedrijf(doxa) goedgenoeg vind dan nemen zie die toch? en bevalt het niet dan nemen ze toch een meer ervaren/groter/duurdere bedrijf.. it's sow simple..

dus mijn mening is: zorg voor keiharde argumenten waarom deze 2 bedrijfjes dicht moeten, of vertel je klachten... maar anders moet je niet met die lamme dingen komen als "maar wat als... dan.."
als een site down is en hij zit op school dan moeten ze maar wachten he.. duuhh als je echte service wilt en je wilt garantie van 99,9% uptime ga je toch naar de grote mensen..

dus kom met argumenten of shot the fuck up..
want op deze manier zijn we misschien wel 2 redelijk goede bedrijven aan het mollen en dat is slecht voor de concurrentie dus duurdere host prijzen enz enz.. snappie uiteindelijk hebben we er allemaal baat bij daat er meerdere hostingsbedrijven komen...

en ff voor de record, ik hoor niet bij hun heb geen site bij hun (heb uberhaupt geen site) en ik word niet betaald door hun.. maar ik vind het gewoon PURE GEZEIK dat hier word gezegt en dan vooral door een paar bepaalde personen.(ik noem geen namen)

* The System system- is woest[img=15,15]i/s/frown.gif[/img] en moe dus truste [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 23:25 schreef pimderks het volgende:

[..]
eeeh, jawel hoor; dat het niveau van GoT erg laag is :(
Ho eens even !

Je bent een ventje van 17. Niks mis mee.
Je hebt een hosting-achtig bedrijfje. Leuk.
Je hebt wat klanten en maakt wat knaakjes. Goed.
Je verdient niet genoeg om echte reclame te maken dus spam je GoT vol. Ach...
Je krijgt hier een opmerking over. Terecht.
Je gaat hier op een zeer puberale manier mee op. Kinderachtig.
Je valt GoT aan. Te ver !!

Als je zo graag tegen je vriendjes op school wilt vertellen dat je eigen baas bent, heb ik daar geen problemen mee. Dat je geen eigen server hebt of dat je minderjarig bent vind ik ook best. Maar kom op zeg ! Probeer je dan aub een beetje volwassen en zakelijk op te stellen ! Al hadden jullie 2-tjes gewoon niet gereageerd op die post was er niets aan de hand geweest, maar op deze manier makelijk jullie jezelf en jullie bedrijfjes wel erg belachelijk. Als je op deze manier ook tegen je klanten praat zijn ze zo weg. En als je zulke ( bovenstaande )opmerkingen maakt, maak je niet veel GoT-ers blij....

Ik kan nog wel een uurtje of wat doorgaan met zeuren maar dat zal ik iedereen maar besparen.

Alleen nog even dit. Kinderachtig en flauw om te smeken of deze topic gesloten mag worden ! Dat er zoveel reacties komen zegt niet dat er maar eens een eind aan moet komen, maar dat GoT-ers willen reageren. En als jij en je vriendje het saai vinden worden ( of wie dan ook ) bekijk dan eens de andere topics of ga ergens anders spammen oid.

Ik heb zojuist aan 1 ( heel lang ) stuk door deze topic gelezen en vond het wel grappig en interessant. Dat het niet altijd over de eerste post gaat maakt toch ook niet al te veel uit ? De GoT-ers die het niets vinden kijken niet meer en de GoT-ers die willen reageren doen dat...

Sorry voor dit saaie, tikkeltje moralistische verhaal... ben weg.

PS. Kom aub niet met reply's over spelling oid... Ik ben ook jong en haalde mijn slaap ook vaak in tijdens de les...:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

Op woensdag 03 januari 2001 01:06 schreef pimderks het volgende:
Daar heb je we leen beetje gelijk in; Ben kan niet scripten; hij heeft alles laten maken in die suckende taal: ASP :(
Hallo!! :(:r|:(
Ritch
(nee, dit is geen dom uit m'n nek gelul, dit heb ik van een klant van mij die zelf samen werkt met Ben Woldring, nee ik ga geen namen noemen om dat die klant van ons dat niet op prijs stelt..)
Ja ik ken er ook een. Die heeft alle scripting van Bellen.com gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 02:40 schreef Ikkie het volgende:

Je bent een ventje van 17.
hehe, 17 is nog te hoog!
17-2= ???

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 00:06 schreef pimderks het volgende:
hahaha, het is niet moeilijk ofzo, alleen zielig om jullie te moeten aanhoren
Zoals ik al gezegd heb. Ik heb er niets tegen dat deze jongens hosting doen, maar reacties als bovenstaande vind ik dus niet profesioneel.
Beide partijen moeten met serieuze argumenten komen, het lijkt nu op welles-nietes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
  • Laatst online: 18-11-2022
JAAAaaaaahhhh,

ga door, meeer meer meer! >:)

dit is zoveel beter dan gtst of bigbrother...

live internet forum soaps ..

shit,
ik kom alleen alweer te laat op mijn werk!

tis dat femme niet commercieel is maar als endemol hier lucht van krijgt vliegen de miljoenen over tafel :p

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Totally kicks ass!! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

Op woensdag 03 januari 2001 10:10 schreef pimderks het volgende:

[..]
ASP draaid op micro$hit servers :(
* KMK denkt dat deze meningen komen om dat deze kinderen dit door t.net en GoT gebruikers door de mond geduuwd krijgen..

Kinder leed noemt men dit.. en daarvan komen deze praktijken.. Dus wees behoed..

Pimderks: Wat nou over ome Bill?!!! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

Op woensdag 03 januari 2001 10:21 schreef Kertje het volgende:

[..]
[Picture]
Totally kicks ass!! :D :D
Ja ik moet er iedere keer dat ik deze topic open weer om laggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 10:42 schreef KMK het volgende:

[..]
Ja ik moet er iedere keer dat ik deze topic open weer om laggen
ik heb hem als background :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

[..]
ASP draaid op micro$hit servers :(
Oh omdat het op een Microsoft webserver draait is het meteen een slechte taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op woensdag 03 januari 2001 11:23 schreef pimderks het volgende:

[..]
in iedergeval traag
waarom zou dat nou traag zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguan
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Nou Pim! Dan hebben we voor jou http://www.chilisoft.com/ in de aanbieding *D

Kan je ASP onder Linux draaien en zelfs op een Cobalt! >:)

Succes!

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 11:28 schreef pimderks het volgende:
*zucht*, ik kap ermee; na ruim 200 postings is het wel erg off-topic :(
hijs uitgelult:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMK

KMK

Op woensdag 03 januari 2001 11:30 schreef Eguan het volgende:
Nou Pim! Dan hebben we voor jou http://www.chilisoft.com/ in de aanbieding *D

Kan je ASP onder Linux draaien en zelfs op een Cobalt! >:)

Succes!
Op de Cobalt 4 server.. is het standaart geinstaleerd..
zie http://www.cobaltraqhosting.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

[..]
tssss, juliie zijn lekker serieus
Dat zeg ik ook: De welles komt van een aantal hier en de nietes van pimderks vooral. Ik val niet alleen jouw dus aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 11:23 schreef pimderks het volgende:

[..]
in iedergeval traag
Argumenten... waarom is het traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob: Argumenten... waarom is het [=IIS/ASP] traag?

Omdat de snelheid van IIS/ASP nog gefixed moet worden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 12:19 schreef pimderks het volgende:
Ben gewoon van mening dat ASP niet zo lekker loopt.

BTW; ben niet uitgelult alleen heb belangrijkere dingen (zaken :D) aan m'n kop !
Rob: Argumenten... waarom is het [=IIS/ASP] traag?
Omdat de snelheid van IIS/ASP nog gefixed moet worden...
Ik heb Apache + PHP tegenover IIS + ASP gezet en het viel mij mee qua snelheidverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob: Ik heb Apache + PHP tegenover IIS + ASP gezet en het viel mij mee qua snelheidverschil.

Je had erger verwacht dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 12:33 schreef Arien het volgende:
Rob: Ik heb Apache + PHP tegenover IIS + ASP gezet en het viel mij mee qua snelheidverschil.

Je had erger verwacht dus?
Eerlijk gezegd wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 12:19 schreef pimderks het volgende:
Ben gewoon van mening dat ASP niet zo lekker loopt.

BTW; ben niet uitgelult alleen heb belangrijkere dingen (zaken :D) aan m'n kop !
leren hoe je zelfstandig moet pissen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 13:34 schreef pimderks het volgende:
HAHAHAHA, wie is hier nou niet serieus :D
ik denk dat mijn opmerking meer bij de waarheid lag dan die van jou :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullshit!!! Als je met een helder ondernemingsplan van drie regels naar de kvk gaat krijg je meteen een uitreksel van je eigen zaak! Zaak = geld voor de kvk dus lul nie man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op woensdag 03 januari 2001 16:17 schreef drSinister het volgende:
Bullshit!!! Als je met een helder ondernemingsplan van drie regels naar de kvk gaat krijg je meteen een uitreksel van je eigen zaak! Zaak = geld voor de kvk dus lul nie man!
Probeer het eens zonder ondernemingsplan, dan is het namelijk net zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 16:33 schreef -Rob- het volgende:

[..]
Probeer het eens zonder ondernemingsplan, dan is het namelijk net zo makkelijk.
je hebt geen ondernemingsplan nodig hoor op een vof te reggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Op donderdag 04 januari 2001 08:51 schreef Kertje het volgende:

[..]
je hebt geen ondernemingsplan nodig hoor op een vof te reggen...
Dat zeg ik toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 09:43 schreef -Rob- het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch :)
ohw dacht dat er stond NIET ipv net :) was zeker nog aan het :z'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:23

McMiGHtY

- burp -

Nee maar reageren in deze threath is redelijk bullshit lijkt me

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 04 januari 2001 10:41 schreef pimderks het volgende:
Jullie :z de hele tijd
echtniet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/98551

wat is dit nu weer voor onzin!
als iemand de search (en zo'n hoofd) gebruik was het toch wel duidelijk dat dit gewoon een KLANT is (of was) van Pim. Ik heb zelf ook een proefaccount bij Powerhost, alleen dan wel met alles er op en eraan. Die jongen vraagt gewoon om een paar ervaringen en dan wordt het weer dicht gegooid vanwege allerlei bullshit reacties! Dit slaat dus ergens op.

Ik denk (hoop) dat Pim inmiddels z'n fout heeft ingezien door te spammen op het GoT. Geef hem dan ook eens een kans!

Ik kan met zekerheid zeggen dat Wesley en ik verder niks te maken hebben met Powerhost. Dat wij daar nu klant zijn moeten we toch lekker zelf weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 04 januari 2001 11:36 schreef geerz het volgende:
Die jongen vraagt gewoon om een paar ervaringen en dan wordt het weer dicht gegooid vanwege allerlei bullshit reacties! Dit slaat dus ergens op.
- Hij heeft daar een proefaccount dus waarom dan zo'n thread?
- Hij werd naar deze thread verwezen, 2 topics over powerhost.nl lijkt mij overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft daar een proefaccount dus waarom dan zo'n thread?
hij heeft geen MySQL enz.. en wilde dus blijkbaar weten of dit wel goed werkte. Verder kan het natuurlijk zo zijn dat er mensen hele negatieve ervaringen hebben gehad met Powerhost. In deze thread staat er namelijk helemaal niks over.
Hij werd naar deze thread verwezen, 2 topics over powerhost.nl lijkt mij overbodig.
Daar heb je idd wel gelijk in. Powerhost heeft zo wel genoeg aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:16

4POX

Everybody is wired

En dit was de reclame, Nu weer gauw terug naar Ophra

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1 2 3 Laatste