ik heb hem als backgroundOp woensdag 03 januari 2001 10:42 schreef KMK het volgende:
[..]
Ja ik moet er iedere keer dat ik deze topic open weer om laggen
Oh omdat het op een Microsoft webserver draait is het meteen een slechte taal?Op woensdag 03 januari 2001 10:10 schreef pimderks het volgende:
[..]
ASP draaid op micro$hit servers
waarom zou dat nou traag zijn???Op woensdag 03 januari 2001 11:23 schreef pimderks het volgende:
[..]
in iedergeval traag
Nou Pim! Dan hebben we voor jou http://www.chilisoft.com/ in de aanbieding 
Kan je ASP onder Linux draaien en zelfs op een Cobalt!
Succes!
Succes!
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Verwijderd
hijs uitgelult:)Op woensdag 03 januari 2001 11:28 schreef pimderks het volgende:
*zucht*, ik kap ermee; na ruim 200 postings is het wel erg off-topic
Op de Cobalt 4 server.. is het standaart geinstaleerd..Op woensdag 03 januari 2001 11:30 schreef Eguan het volgende:
Nou Pim! Dan hebben we voor jou http://www.chilisoft.com/ in de aanbieding
Succes!
zie http://www.cobaltraqhosting.com/
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Dat zeg ik ook: De welles komt van een aantal hier en de nietes van pimderks vooral. Ik val niet alleen jouw dus aan.Op woensdag 03 januari 2001 10:10 schreef pimderks het volgende:
[..]
tssss, juliie zijn lekker serieus
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Rob: Argumenten... waarom is het [=IIS/ASP] traag?
Omdat de snelheid van IIS/ASP nog gefixed moet worden...
Op woensdag 03 januari 2001 12:19 schreef pimderks het volgende:
Ben gewoon van mening dat ASP niet zo lekker loopt.
BTW; ben niet uitgelult alleen heb belangrijkere dingen (zaken) aan m'n kop !
Ik heb Apache + PHP tegenover IIS + ASP gezet en het viel mij mee qua snelheidverschil.Rob: Argumenten... waarom is het [=IIS/ASP] traag?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Rob: Ik heb Apache + PHP tegenover IIS + ASP gezet en het viel mij mee qua snelheidverschil.
Je had erger verwacht dus?
Eerlijk gezegd wel jaOp woensdag 03 januari 2001 12:33 schreef Arien het volgende:
Rob: Ik heb Apache + PHP tegenover IIS + ASP gezet en het viel mij mee qua snelheidverschil.
Verwijderd
leren hoe je zelfstandig moet pissen dus...Op woensdag 03 januari 2001 12:19 schreef pimderks het volgende:
Ben gewoon van mening dat ASP niet zo lekker loopt.
BTW; ben niet uitgelult alleen heb belangrijkere dingen (zaken) aan m'n kop !
Verwijderd
ik denk dat mijn opmerking meer bij de waarheid lag dan die van jouOp woensdag 03 januari 2001 13:34 schreef pimderks het volgende:
HAHAHAHA, wie is hier nou niet serieus

Verwijderd
Bullshit!!! Als je met een helder ondernemingsplan van drie regels naar de kvk gaat krijg je meteen een uitreksel van je eigen zaak! Zaak = geld voor de kvk dus lul nie man!
Probeer het eens zonder ondernemingsplan, dan is het namelijk net zo makkelijk.Op woensdag 03 januari 2001 16:17 schreef drSinister het volgende:
Bullshit!!! Als je met een helder ondernemingsplan van drie regels naar de kvk gaat krijg je meteen een uitreksel van je eigen zaak! Zaak = geld voor de kvk dus lul nie man!
Verwijderd
je hebt geen ondernemingsplan nodig hoor op een vof te reggen...Op woensdag 03 januari 2001 16:33 schreef -Rob- het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder ondernemingsplan, dan is het namelijk net zo makkelijk.
Dat zeg ik tochOp donderdag 04 januari 2001 08:51 schreef Kertje het volgende:
[..]
je hebt geen ondernemingsplan nodig hoor op een vof te reggen...
Verwijderd
ohw dacht dat er stond NIET ipv netOp donderdag 04 januari 2001 09:43 schreef -Rob- het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Nee maar reageren in deze threath is redelijk bullshit lijkt me
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/98551
wat is dit nu weer voor onzin!
als iemand de search (en zo'n hoofd) gebruik was het toch wel duidelijk dat dit gewoon een KLANT is (of was) van Pim. Ik heb zelf ook een proefaccount bij Powerhost, alleen dan wel met alles er op en eraan. Die jongen vraagt gewoon om een paar ervaringen en dan wordt het weer dicht gegooid vanwege allerlei bullshit reacties! Dit slaat dus ergens op.
Ik denk (hoop) dat Pim inmiddels z'n fout heeft ingezien door te spammen op het GoT. Geef hem dan ook eens een kans!
Ik kan met zekerheid zeggen dat Wesley en ik verder niks te maken hebben met Powerhost. Dat wij daar nu klant zijn moeten we toch lekker zelf weten!
wat is dit nu weer voor onzin!
als iemand de search (en zo'n hoofd) gebruik was het toch wel duidelijk dat dit gewoon een KLANT is (of was) van Pim. Ik heb zelf ook een proefaccount bij Powerhost, alleen dan wel met alles er op en eraan. Die jongen vraagt gewoon om een paar ervaringen en dan wordt het weer dicht gegooid vanwege allerlei bullshit reacties! Dit slaat dus ergens op.
Ik denk (hoop) dat Pim inmiddels z'n fout heeft ingezien door te spammen op het GoT. Geef hem dan ook eens een kans!
Ik kan met zekerheid zeggen dat Wesley en ik verder niks te maken hebben met Powerhost. Dat wij daar nu klant zijn moeten we toch lekker zelf weten!
- Hij heeft daar een proefaccount dus waarom dan zo'n thread?Op donderdag 04 januari 2001 11:36 schreef geerz het volgende:
Die jongen vraagt gewoon om een paar ervaringen en dan wordt het weer dicht gegooid vanwege allerlei bullshit reacties! Dit slaat dus ergens op.
- Hij werd naar deze thread verwezen, 2 topics over powerhost.nl lijkt mij overbodig.
Verwijderd
hij heeft geen MySQL enz.. en wilde dus blijkbaar weten of dit wel goed werkte. Verder kan het natuurlijk zo zijn dat er mensen hele negatieve ervaringen hebben gehad met Powerhost. In deze thread staat er namelijk helemaal niks over.Hij heeft daar een proefaccount dus waarom dan zo'n thread?
Daar heb je idd wel gelijk in. Powerhost heeft zo wel genoeg aandacht.Hij werd naar deze thread verwezen, 2 topics over powerhost.nl lijkt mij overbodig.