Toon posts:

Website met NCSI drivers offline, waar nu te halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3Com AccessBuilder 4000 met een 4 poorts Asynchronous module, om de module te benaderen vanaf mijn computer heb ik een driver nodig, een zogeheten NCSI (Network Communications Services Interface) driver.

Het probleem is dat 3Com geen support meer wil leveren, "een of ander engelstalige support afdeling" wil dat niet, de benelux support ook niet. Ze kunnen me helemaal geen informatie geven over NCSI / 3Com AccessBuilder 4000.

Na wat zoekwerk in de drivers die ik megeleverd heb gekregen met de 3Com ben ik er achter gekomen dat het gemaakt is door deze website. De website is al enige tijd offline. Volgends Whois.SC was de website op 25-05-2004 nog online (op die datum is het plaatje geupdate).

Echt veel meer informatie heb ik niet kunnen vinden, buiten de drivers die ik op CD heb staan (en dus alleen voor Windows 3.1/95 of Windows NT zijn (16bit only). Die krijg ik dus ook niet werkend onder Windows 2000/XP. Ik heb over de 3Com AccessBuilder een topic geopend gehad, zie ook hier.

Vragen:
1) Zijn er ergens nieuwe drivers te vinden?
2) Is de huidige driver zo te veranderen dat hij wel onder 2000/XP werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Subtiel schopje :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen tijd wat gezocht, maar meer informatie kan ik niet vinden over het betreffende bedrijf.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats dit topic even naar NT; daar bevindt zich meer kennis over deze producten en hun drivers :)

SA > NT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
De moed begint naar mijn schoenen te zakken, ik hoop echt dat iemand het in NT weet, anders weet ik het echt niet meer. :'(

Verwijderd

Topicstarter
En toch ga ik dit topic maar een schop geven, in de hoop dat iemand nog iets weet wat ik niet weet :/
Pagina: 1