Toon posts:

installation error

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een groot probleem er komen iedere keer als ik internet explorer open achter elkaar installation erro schermpjes in beeld met daarin de text please connect to the internet,... kan iemand mij helpen dit te verwijderen ik wordt er gek van heb alles al geprobeerd

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-03 22:58
Misschien ie ff opnieuw instaleren?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Spyware scannen, virusscannen, updates draaien, herinstalleren. Gewoon "the usual".
Als je niet meer verteld hebben we niets om je te helpen. Verder laat je niet zien dat je zelf moeite hebt gedaan...

Bekijk dit voor de gein eens:

Beveiliging en Virussen - FAQ
Windows Operating Systems - FAQ
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 03-11-2004 17:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zeker wel moeiete gedaan alle handelingen die je noemt heb ik gehad ik kom zelf ook niet uit een ei! ik kom er gewoon verder niet uit

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:43:
ik heb zeker wel moeiete gedaan alle handelingen die je noemt heb ik gehad ik kom zelf ook niet uit een ei! ik kom er gewoon verder niet uit
Dat kunnen wij hier ook niet ruiken. Wat heb je al geprobeerd? Wat werkte er niet aan? Wat denk je dat het probleem is of veroorzaakt? Wat is de exacte foutmelding? Sinds wanneer heb je het probleem? Welk operating systeem (95/95/ME/2000/XP...)?...Moet ik doorgaan?

GoT is geen helpdesk of afhaal chinees waar je je probleem kunt dumpen en wij lossen het wel voor je op... We staan hier ook niet te springen om jou te helpen met je probleem, en al helemaal niet wanneer je zo een topic start.

Wat ik probeer te zeggen: als je wat meer moeite doen, doen wij dat ook voor jou :>

@Gemerden2 hieronder: Andermans topic kapen is niet erg netjes hoor ;) En jouw probleem heeft niks van doen met een Installation Error...
Waarom open je niet gewoon je eigen topic? Als je dat netjes doet, en er wat meer moeite in steekt als je post hierbeneden is er niks aan de hand en mag je gewoon een topic openen hoor :)

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 03-11-2004 17:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

sorry dat ik dit hier plaats maar anders moet ik een topic openen

OFFTOPIC

ik heb een email ontvangen met een attachment maar ik kan hem niet openen hoe kan ik er voor zorgen dat ik die attachment kan downloaden

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
de exacte vermelding staat in mijn text meer is het niet daarom kom ik er ook niet uit ik weet niet waar ik het probleem moet zoeken! maar ik heb geprobeerd om:
norton 2005 virusscan no result
defragmenteren no result
ad-aware no result

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:52:
de exacte vermelding staat in mijn text..
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:34:
please connect to the internet
Oh, dan weet ik wel wat het is: je hebt geen verbinding :Y)
Kom op, hier kunnen we toch niks mee?
Heb je al een andere virusscanner dan Norton geprobeerd? Is je Norton up-to-date? Heb je windows updates al gedraaid? Post je HT log eens? Draai je misschien sinds kort een Firewall ofzo? Heb je breedband? Kabel? ADSL? ISDN? Analoog? Welke provider? Heb je gekke software draaien in de achtergrond? Welke processen lopen er momenteel? ... enz...

Welk schermpje is dat dan? En kun je geen screenshot posten?

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 03-11-2004 17:56 ]

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
alles wat je opnoemt heb ik geprobeerd ik hoop gewoon dat het iemand bekend voorkomt al me updates zijn fresh dus ....

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens adsl zonnet family

Verwijderd

Topicstarter
oh nu komt er een naam bij de melding VT04....

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat er bij jou dus gebeurt is dat wanneer je Internet Explorer opstart en nog iets opstart. Dit 2e process wil zich nog installeren. Je kan even kijken in explorer (niet IE) bij tools -> folder options -> file type of daar bij *.url of bij *.exe iets vreemds staat.

Zoals bij alle problemen is het begonnen sinds een bepaald tijdstip. Wat heb jij vlakvoor dit tijdstip veranderd aan je computer? Nieuwe software geinstalleerd? Je zusje een uur laten internetten met IE?
Wanneer je weet wat de mogelijke oorzaken zijn kun je toe werken naar de oplossing. Nu weten we alleen de gevolgen en daar kunnen we weinig mee.

NB: Niet binnen 1 minuut je topic kicken, dat mag pas na 24 uur. Als iedereen namelijk om de 1 minuut achter elkaar berichten dumpt wordt het 1 groot zooitje hier. Daarom hebben wij zo'n gave edit knop uitgevonden, rechtsboven in je post: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 03-11-2004 18:07 ]

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Guldan

Thee-Nerd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:47:
sorry dat ik dit hier plaats maar anders moet ik een topic openen

OFFTOPIC

ik heb een email ontvangen met een attachment maar ik kan hem niet openen hoe kan ik er voor zorgen dat ik die attachment kan downloaden

alvast bedankt
Ik zal er wel ff op reageren. BIj "extra"-->"opties" van outlook. Daar staan ergens ergens vinkjes zodat je dat goed kunt zetten. "Beveiligde bijlangen openen" heet het geloof ik. Tenminste als je outlook (express) gebruikt. Je kunt het nu namelijk niet downloaden omdat er een beveiliging in Outlook zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Guldan op 03-11-2004 18:56 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Bij configuratiescherm --> software -> windows onderdelen --> IE verwijderen. En daarna opnieuw weer installeren.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Welkom op GoT! Met deze informatie kunnen we natuurlijk vrij weinig, dus ik wil je aanraden Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) (die ook bij registratie hebt kunnen zien) nog eens door te lezen. We verwachten hier namelijk iets meer inzet - zo zien we bijvoorbeeld graag wat je al gedaan hebt - en wat informatie dan wat er nu staat. De huidige informatie is veel te karig en zo is het (zoals je aan de reacties al kunt zien) enorm giswerk.

Zodra je een betere topicstart met wat meer informatie kan verzinnen, kan je die in Software Algemeen openen. Problemen met IE horen namelijk daar, en niet hier in Windows Operating Systems :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Gemerden2: dingen als Verwijderd in "installation error" natuurlijk niet doen. Er is niets mis met een topic openen, dit is vele malen vervelender :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.