Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
wie gebruiken nog meer dagelijks de Xcef?
[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 18-03-2007 19:51 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
nog steeds na ongeveer 4 uur spelen begint de HD moeite te krijgen met opspinnen, je hoort m opspinnen maar ook weer afslaan. Na een aantal keer lukt het m dan toch weer, maar kost wel veel batterij. Daardoor is ie vrij snel weer op....
misschien blokkeert mn hardeschijf dus ofzo? stof erin?
ik vind het een beetje jammer want heb er best veel moeite voor gedaan om die andere batterij erin te zetten.
oja, en voor het oplaadprobleem (hij laadt alleen op als je het stekkertje er heel hard in duwt en blijft duwen) heb ik nu een oplossing: rubberen elastiek 3x er om heen doen, en dan die op de stekker zetten!
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Nee, ik ben er nog steeds enorm blij mee. Kwaliteit van het geluid is erg goed en meer functies hoef ik op een MP3 speler niet te hebben.
Toppie ding!
Dat terzijde; ongelofelijk dat hij het na al die jaren nog zo goed doet
Ik heb via Markplaats een 2e hands gekocht (€ 45) en vandaag ontvangen.
Ik had de mijne op een te hoge spanning op de autosigarettenaanstekeradapter opgeblazen
Ff opladen en kijken hoe de accu het houdt anders doe ik mijn eigen accu er in.
Een 40GB HD ligt ook al een tijdje klaar, dus na het weekend ga ik 'm weer veel gebruiken.
Het meest gebruik ik 'm om gedownloade mp3tjes op mijn gewone stereoset af te spelen. Hoef ik niet voor elk album een cdtje te branden.
Heeft iemand nog een linkje naar de gemodde 5.323 firmware in de startpost? Die link doet t niet meer?
[ Voor 7% gewijzigd door GeeBee op 30-05-2007 19:49 ]
idem hier. een apparaat wat zoveel heeft meegemaakt is nog nooit zo lang meegegaan. de accu doet het nog prima bij mij na 3 jaar. Gebruik hem wel minder nu ik een baan en een auto heb en verlost ben van het openbaar vervoer en die vervelende instelling genaamd 'school'.Sport_Life schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:49:
Topic is beetje dood.. jammer! Ik sta er nog steeds versteld van dat mijn aparaatje na meer dan 3,5 jaar nog steeds goed werkt!! Oke, accu is wat moe (gaat ong. 8-10 uur mee ipv 22 uur) en de HD is een keertje vervangen door een groter exemplaar. Maar dat maakt het ook wel mijn unieke Xclef. Heb zelden een aparaat gehad wat zo goed en degelijk is! En hij heeft behoorlijk wat mee gemaakt en veel van de wereld gezien!! Hij heeft inmiddels dus ook een emotionele waarde voor mij
![]()
.
wie gebruiken nog meer dagelijks de Xcef?
als ik hem nu bij me heb hoor ik altijd...sow wat is dat voor een koelkast! terwijl 10 jaar geleden iedereen met van die dikke walkmans rond liep
Als alles goed gaat krijg ik maandag de trekstor i.beat vibez 12 gb binnen:
http://www.redcoon.nl/ind...rekStor_ibeat_vibez_12GB/
Ik moet dan wel een aantal GB inleveren, maar het is wel een goede mp3 speler. Het heeft geen apart softwareprogramma om muziekbestanden te kopieren naar de speler (het wordt dus gewoon weer in verkenner mappen slepen) en je kan de speler ook via usb opladen.
Die xclef hou ik nu gewoon als een muziek backup.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
20 gig voldoet ook wel voor wat nummers, en de radio vind ik nog steeds een prettig iets.
Batterij begint wel aan zijn einde te komen nu, toch maar eens vervangen.
Moet wel zeggen dat het ding superrobuust is, ding pleurt regelmatig op de grond, maar geen barst, niks, de lederen behuizing doet zijn werk prima.
Al met al nog nooit spijt van gehad dat ik hem gekocht heb.
If you choose to criticise you choose your enemies
Zeker de meest degelijke MP3-speler die ik ooit heb gezien..
aryen, die Trekstor is ook echt een mooie speler... ik ben voor flash gegaan, de Cowon D2... nu nog even wachten op die 16GB SD kaarten
Wel grappig, want de H&B was destijds de reden voor mij om me hier bij GoT in te schrijven (getuige mijn nick) en ben sindsdien hier niet meer weg te slaan...
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Ik moet bekennen dat ik hem nu toch vervangen heb door een iPod classic. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten hem op marktplaats.nl o.i.d. te zetten, ben er toch nog wel aan gehecht
[ Voor 37% gewijzigd door Sport_Life op 16-10-2007 23:22 ]
Verwijderd
Versie 5.337 is hier en hier te vinden. Changelog heb ik nog niet kunnen vinden.
Zelf heb ik hem er gisteren mee geflashed. Helaas heb ik hem te lang niet gebruikt om te kunnen vertellen wat de verschillen zijn met de vorige versie.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Heb net de HDD vervangen door een sd-kaartje, start ie ook nog eens 2x zo snel op!!
Kijken hoe lang die het nog blijft doen.
Nostalgie! Werd op mijn Xcelf zo agressief dat ik hem in China keihard kapot heb gegooid. Was wel dik 13/14 jaar geleden 😳Douwe01nl schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:47:
![]()
Voor wie dit nog eens leest: Mijn Xclefje doet het nog steeds, nu al 16 jaar!
Heb net de HDD vervangen door een sd-kaartje, start ie ook nog eens 2x zo snel op!!
Kijken hoe lang die het nog blijft doen.
Normaal gooien we topics na een kick van ongeveer 10 jaar dicht, maar uit pure nostalgie laat ik deze open.
En een sd er in.... goed idee!
Als ik de eerste post in dit Deel 4 lees, dan lopen zo ongeveer alle links dood, behalve die op onze favoriete techsite.
(+1)
Hier is er nu een SSD van 128GB geplaatst en de nieuwe batterij is onderweg.
Ik heb nu wel een vraag ivm firmware: momenteel loopt de 1.099 hier nog (correct
Daarom: heeft er iemand nog de 1.099 versie en weet iemand waar er firmware te vinden is?
De meeste sites zijn ondertussen offline gegaan of hebben deze data niet meer beschikbaar ... wat voor een toestel van 20 jaar oud niet raar is
Ja, ik heb nog een zip bestand met 1.099 en zo te zien ook nog eentje met 1.072. Er was toch simpelweg niet nieuwer dan dat? Anders had ik die vast wel gehad.MowgliBE schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:03:
Leuk om deze topic eens helemaal door te nemen en te merken dat de jarenlange dienst van de Xclef/JK20 velen niet koud laat.
Hier is er nu een SSD van 128GB geplaatst en de nieuwe batterij is onderweg.
Ik heb nu wel een vraag ivm firmware: momenteel loopt de 1.099 hier nog (correct) en zou ik graag eens proberen om deze te wijzigen naar een 'recentere'.
Daarom: heeft er iemand nog de 1.099 versie en weet iemand waar er firmware te vinden is?
De meeste sites zijn ondertussen offline gegaan of hebben deze data niet meer beschikbaar ... wat voor een toestel van 20 jaar oud niet raar is
Ik heb denk ik ergens nog de doos op de vliering liggen, inclusief de grijze oordopjes en het zwarte hoesje wat je erbij kreeg.
Edit:
Ik heb in mijn archief de versies 1050, 1065, 1072, 1077, 1094, 1095, 5118, 5307 en 5323 gevonden.
Dus u zegt t maar
[ Voor 45% gewijzigd door GeeBee op 13-04-2019 12:56 ]
zij was echter totaal niet onder de indruk
[html][norml][/norml][/html]