Ik ben nu ook bij die "Air Raid"-missie. Heb hem na 6 keer gehaald, door geluk. Die vliegtuigjes begonnen ineens bommen te droppen op een plaats waar helemaal geen transmitter stond? Begon de missies net leuk te vinden, met Catalina enz. Wat een coole chica!

En nu dus weer zo'n irritante missie die nergens op slaat, net als die dansmissie. Die stick is idd veel te gevoelig voor dit soort missies en dan moet je dit eens op een breedbeeld proberen. Je ziet die vliegtuigjes voor geen meter en al helemaal niet of er nou wel of niet een bom onder hangt. Heb de PS2 nu maar boven op mijn TV aangesloten, daar ziet GTA: SA er stukken mooier uit.
Ik vind de meeste missies nu toch wel irritant worden hoor. De ene missie is totaal hersenloos, de ander een irritant behendigheids-geintje. Waarom niet wat meer overvallen enz., waar je vrijheid hebt? Groot minpunt aan dit spel dus. De verhaallijn boeide ook totaal niet tot Catalina. Ik hoop echt dat GTA4 wat meer diepgang heeft en wat minder "Sims-elementen", zoals zo'n dansmissie en het onderhouden van een vriendin.
[
Voor 3% gewijzigd door
CorteX op 27-11-2004 00:42
]