[ps2] GTA - San Andreas : Deel 4

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

The Evil Brain schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:48:
Woei, heb net het derde eiland unlockt, moet nu de Bigfoot-missie doen, maar die is nog wel lastig :|
die vond ik juist makkelijk, ik heb vet rustig gereden.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die missie is idd nog 1 van de makkelijkste op het LV eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 08:33
Weet iemand misschien of er binnenkort een bundelpakket gaat komen met de nieuwe PS2 en San Andreas?
Of gaan der helemaal geen bundelpaketten komen met de PStwo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Er zit geen spray tag in san fierro die zitten allemaal in Los Santos
heb namelijk net een map gevonden

net zoals alle snapshoyts die zitten in San fierro en alle Horseshoes die zitten alleen in Las venturas

http://www.gtasanandreas.net/map/

[ Voor 28% gewijzigd door RSD1982 op 12-11-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Anoniem: 126974 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:37:
[...]

je hebt op het tweede eiland die oude garage(bezinestation wara je opdrachten moet doen) er schuin tegenover staat er blauw gebouw(showroom dat je kunt kopen na verloop) erachter is er een spray ding
ja, de Pay & Spray idd. Maar ik bedoelde meer die dingen die je met zo'n spuitbus moet overspuiten ;) Maar bedankt voor de tip iig! :)
RSD1982 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:05:
Er zit geen spray tag in san fierro die zitten allemaal in Los Santos
heb namelijk net een map gevonden

net zoals alle snapshoyts die zitten in San fierro en alle Horseshoes die zitten alleen in Las venturas

http://www.gtasanandreas.net/map/
bedankt! :)

[ Voor 30% gewijzigd door The Evil Brain op 12-11-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
http://hem.bredband.net/708145/

op deze site staan alle tags, horseshoes, oysters etc...

kijk uit voor spoilers ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

BrZ

The Evil Brain schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:48:
Woei, heb net het derde eiland unlockt, moet nu de Bigfoot-missie doen, maar die is nog wel lastig :|

Verder nog twee vraagjes: zitten er nog spraydingen in San Fierro en Las Venturas? Die heb ik nog niet gevonden namelijk. En weet iemand waar je de Jester (sportauto) kunt vinden? Ik heb er nu één keer in gereden en dat rijdt echt heerlijk! :)
Ik heb 'm nog nergens echt gevonden, maar rijdt in alle 3 de steden af en toe langs. Rijdt inderdaad heerlijk, handrem + gas blijven geven en je kan heerlijk door bochten met die auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Eindelijk het derde eiland unlocked :*). De missies worden wel steeds leuker imo :). Erg heerlijk om richting Las Venturas te rijden via de woestijn/weiland, over de snelweg :9. FF een snelle bak pakken, met wat nitro's....en gaaaaan ;).

Heb in Las Venturas verder nog geen missies gedaan, alleen ff snel rondgekeken en dit filmpje gemaakt.

Voor de mensen die nog niet in Las Venturas zijn en er niets vanaf willen weten :P, NIET klikken :Y).

edit:
The Evil Brain, 'k heb geen id waar je het over hebt >:) ;).

[ Voor 12% gewijzigd door NaZ- op 12-11-2004 23:21 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Hè? Je hebt het derde eiland unlocked zonder missies te doen in San Fierro? Dat kan volgens mij niet ;) Of bedoel je dat je nog geen missies in Las Venturas hebt gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

dimitio schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:54:
Weet iemand misschien of er binnenkort een bundelpakket gaat komen met de nieuwe PS2 en San Andreas?
Of gaan der helemaal geen bundelpaketten komen met de PStwo?
PS2 kost je... 150 Euro ( zeker rond sinterklaas tijd ) en dan moet je nog een geheugencassete..en .. SA..SA kost 60 Euro... geheugencassete zou ik niet weten.

Is het het geld waard..... hell yeah!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
8MB Memory card kostte mij EUR 29,99 bij dixons geloof ik. Vind ik overigens wel afzetterij.. Een beetje lomp dat ze in zo'n ps2 niet gewoon ff 8mb intern hadden kunnen inbouwen ofzo.

[ Voor 52% gewijzigd door F0kke op 13-11-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Ik heb een zo goed als nieuwe ps2+ 2 controllers+ mem. card+ 3 spellen + GTA: SA voor 159,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 08:33
swampy schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 02:40:
[...]

PS2 kost je... 150 Euro ( zeker rond sinterklaas tijd ) en dan moet je nog een geheugencassete..en .. SA..SA kost 60 Euro... geheugencassete zou ik niet weten.

Is het het geld waard..... hell yeah!
Ja ok, dan koop je alles los. Maar bij die bundelpakketen is het juist zo dat je goedkoper uitbent. Dan zou je bijvoorbeeld maar €175 moeten betalen voor een PStwo + SA ipv €210.

Maar gaat er nou wel of niet zo'n bundelpakket komen voor de PStwo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
dimitio schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:43:
[...]

Ja ok, dan koop je alles los. Maar bij die bundelpakketen is het juist zo dat je goedkoper uitbent. Dan zou je bijvoorbeeld maar €175 moeten betalen voor een PStwo + SA ipv €210.

Maar gaat er nou wel of niet zo'n bundelpakket komen voor de PStwo? ;)
Je hoort overal dat dat niet zo is dus ik zou er niet van uit gaan dat zo'n bundel er binnenkort komt. Maar aan de andere kant weet je dat natuurlijk nooit zeker.

Als je erg graag een PS2+SA wil hebben, gewoon kopen, je kan altijd wel blijven wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
wat ik wel soms vervelend vind dat als je bv met een auto een missie moet doen en je moet luitjes vervoeren je soms blijft hangen achter een hek als je bij iemand de tuin in rijdt, moet je de hele missie weer opnieuw doen..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126846

Fokkie schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:54:
8MB Memory card kostte mij EUR 29,99
in 2000 slechts 100gulden voor betaalt. :(

Maar wat ik lastig vind is dat de camera niet meer automatisch recht achter je komt.
Nu moet je hem gaan bijsturen met de rechter analoge stick :(
Dan draai je ergens met je motor staat opeens weer een auto achter je 8)7 en pleur je weer op je bek.
Zeer vervelend die camera vooral bij die gruwelijke flightschool ging mijn ps2 bijna het raam uit!! :X
Dat vliegen is er niet makkelijker op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 126846 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:10:
[...]

Dat vliegen is er niet makkelijker op geworden.
Dat vind ik nu juist wel :D
Weleens met een de dodo's in GTA3, GTA:VC en GTA:SA gevlogen ;) Dan weet je iig een verschil ;)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126846

GeforceDDQ schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:20:
[...]

Dat vind ik nu juist wel :D
Weleens met een de dodo's in GTA3, GTA:VC en GTA:SA gevlogen ;) Dan weet je iig een verschil ;)
ok das misschien wel zo maar die heli vliegt nu niet makkelijker als in vice.
je kan er gewoon teveel aan sturen en dan die klotecamera kan je niet zien waar je heen gaat
Die dodo wou niet eens echt vliegen in gta3 tenminste ik kreeg het niet heel lang voor elkaar

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 126846 op 13-11-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 126846 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:24:
[...]

ok das misschien wel zo maar die heli vliegt nu niet makkelijker als in vice.
je kan er gewoon teveel aan sturen en dan die klotecamera kan je niet zien waar je heen gaat
hehe idd, ik vind dat het ook verbetert is. GTA San Andreas is het eerste spel dat ik op m'n PS2 speel. Ik vind het gewoon een kwestie van wennen aan de besturing, dacht eerst dat dat erg moeilijk zou worden, maar dat valt echt wel mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Ik vind alleen die aiming systemen van de ps2 nogal euh lastig, vooral bij vice city, werd er strontziek van, als je het dan op de pc speelt is het een hele verademing. SA geenidee van, heb het spel nog niet gespeeld, en wil m eigelijk ook niet kopen voor de ps2, wacht dnek ik liever op de pc versie, omdat vice city op de ps2 toch wel tegenviel kwa besturing en graphs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

CyberDoX schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:26:
[...]

hehe idd, ik vind dat het ook verbetert is. GTA San Andreas is het eerste spel dat ik op m'n PS2 speel. Ik vind het gewoon een kwestie van wennen aan de besturing, dacht eerst dat dat erg moeilijk zou worden, maar dat valt echt wel mee :).
Lolz geld voor mij ook, een PS2 gekocht speciaal voor GTA: SA ..kon gewoon niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Ik stond laast ergens en ving een gesprek op van een gast tot ie gtasa al op de pc had ofzo,iligale gestolen versie of port ofzo,is dit mogelijk?? of was t gewoon bs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

BrZ

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:03:
Ik stond laast ergens en ving een gesprek op van een gast tot ie gtasa al op de pc had ofzo,iligale gestolen versie of port ofzo,is dit mogelijk?? of was t gewoon bs ?
100% BS (heej, m'n initialen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:03:
Dat moet bullshit zijn....

Zo vroeg is het spel geen eens klaar!!!

het optimaliseren van het spel voor de pc is niet iets dat 2 weken na de PS2 release klaar is...normaal gaat er zo'n 6 maanden over voordat GTA op de pc verschijnt na de PS2 ... zelfs zal wel zo zijn met de PC versie, tot dan.. PS2 versie :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

ik had een keer een wapencode gedaan, die wapens reaakte ik door politie enzo wel weer kwijt,maar ik ging missies doen en daarna sla ik op.. hoe kan ik het verhelpen dat er nog steeds cheats activated staat bij het saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 64858 schreef op zondag 14 november 2004 @ 09:51:
ik had een keer een wapencode gedaan, die wapens reaakte ik door politie enzo wel weer kwijt,maar ik ging missies doen en daarna sla ik op.. hoe kan ik het verhelpen dat er nog steeds cheats activated staat bij het saven?
Volgens mij had ik ergens gelezen dat dat niet kon, dus moet je gewoon niet cheaten :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:26
Iemand een tip om de eerste missie van Zero te behalen?

Ik kan niet mikken met die joystickies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nou ik heb hem donderdag gehaald bij de interoys (wat een waar slagveld daar met al die sinterklaas ouders.. )

Maar ik vind hem geweldig, moet wel zeggen dat het spel ech top gang moet komen in de zin van , eerst even wat mensen leren kennen, missies doen, sportschool/kledfing etc. wat vrij komt.

Ik ga hele dag gamen denk ik vandaag :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

CyberDoX schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:17:
[...]

Volgens mij had ik ergens gelezen dat dat niet kon, dus moet je gewoon niet cheaten :z.
kan een wapencode serieus al je savegames aantasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

Ik cruizede in een dikke amirakanos door de desert met Cypress hill on the track, ondergaande zon, prachtig landschap de controller in mijn hand en een jointje in mjin mond. Heb gister avond met 5 mensen stoned lopen spacen op dit spel steengoed echt leuke siutaties !! en iedereen zat aan het beeld gekluisterd :P

Het is zooooo verslavend :D ( het spel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 44875 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:47:
Ik cruizede in een dikke amirakanos door de desert met Cypress hill on the track, ondergaande zon, prachtig landschap de controller in mijn hand en een jointje in mjin mond. Heb gister avond met 5 mensen stoned lopen spacen op dit spel steengoed echt leuke siutaties !! en iedereen zat aan het beeld gekluisterd :P

Het is zooooo verslavend :D ( het spel )
Precies zoals ik het spel speel _/-\o_ :) !

'k heb nu trouwens wel probs met een missie op het derde eiland. Ik moet met zo'n rakettenwerper van die heli's neerschieten. 1e keer was het me gelukt, maar ik opende mijn parachute te laat en viel dood neer 8)7.
De keren daarna gaat die heli die je moet beschermen steeds zo snel kapot :/.

Mja, kom er vanzelf wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

Anoniem: 64858 schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:56:
[...]

kan een wapencode serieus al je savegames aantasten?
ik weet niet hoe het in SA is.. maar in VC was het iig zo dat je score bij de stats anders worden.. maar ik heb nog nie gecheat :P dus geen idee of het in SA ook zo werkt.. maar er zal ongetwijfelt wel weer zoiets in zitten..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 60499 op 14-11-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
door terug te gaan naar een eerdere savegame...en dan niet meer cheaten is niet ongedaan te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 19:38

warnas

Ja, dé...

Hi dudes,

Even een vraag over saven met cheats, waar ik met de search niet echt een ondubbelzinnig antwoord op gevonden.

Waar staat in die statistieken ergens of je cheats gebruikt hebt?

Ik heb n.l.de Wanted Level cheat gebruikt om te zien of ik dan ongestoord de rest van het spel kan verkennen (ben pas op 12%) maar die 4 sterren zijn na 1 seconde weer terug. Toen ik afgeschoten was, heb ik weer op reload gedrukt, want ik raak niet graag mijn wapens kwijt. Een poosje later heb ik weer gesaved.

Wat ik dus wil weten: heb ik nog steeds 'last' van die cheat, dwz loop ik het risico dat ik hier later voor moet boeten, of is opnieuw laden voldoende om er vanaf te komen? En door de stats te bekijken hoopte ik daar achter te komen, maar ik heb alles nu twee keer doorgescrolled en zie niks.

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warnas

warnas

Ja, dé...

Geinig... zit je je post te checken op tikfouten, stelt een ander een vergelijkbare vraag... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

ik zit nu vast bij "life is a beach"

dat is die missie dat je naar het strand moet gaan en dansen , is echt moeilijk
haal maar 2000 punten en je moet er minstens 4000 hebben.

iemand tips ofzow ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Die missie is niet moeilijk voor je begint kijk goed naar je controller en onthou gewoon wat waar zit. blijf opletten wat er in het rondje verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

Ik heb nog een vraagje: na welke missie kan je weg uit los santos naar een nieuwe stad? (san fierro neem ik aan :<)

Over die dansmissie: het enige wat je hoeft te doen is op het teken drukken wat onderin beeld verschijnt. Zodra het tekentje in het cirkeltje komt moet je drukken. Niet zo moeilijk hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234 schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:24:
Ik heb nog een vraagje: na welke missie kan je weg uit los santos naar een nieuwe stad? (san fierro neem ik aan :<)

Over die dansmissie: het enige wat je hoeft te doen is op het teken drukken wat onderin beeld verschijnt. Zodra het tekentje in het cirkeltje komt moet je drukken. Niet zo moeilijk hoor ;).
spoiler:
na 'green sabre'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en van wie is die missie dan? Want ik heb alleen die mexicaan nog op me map staan en het enige wat ik nu aant doen ben is die hoods aant over nemen? en hoe zet ik een spoilertag :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 15:29
Zitten er hier ook streatraces in? Of zitten er adere races in?

Ik vond die in VC wel lache om te done... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Circle Airstrip :r :r :r :r
heel dat vliegen mag er van mij uit,verschrikkelijk :r :r :r :r

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234 schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:39:
en van wie is die missie dan? Want ik heb alleen die mexicaan nog op me map staan en het enige wat ik nu aant doen ben is die hoods aant over nemen? en hoe zet ik een spoilertag :)?
spoiler:
van die mexicaan volgens mij.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118581

spoiler:
Nee die missie is van Sweet (The Greensabre) maar die Mexicaan belt je op om je te vertellen dat Big Smoke je verraad. Dan moet je Sweet helpen tegen de Ballas en dan word je opgepakt door die corrupte agenten. Die droppen je vervolgens in "the middle of nowhere" en dan moet je een klus voor hun doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 118581 op 14-11-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128812

*censuur* ik mag gta niet hebbe :'( nu ben ik ingestort
Ik moet nog ongeveer 1,5-2,5 jaar wachten to ik heb mag :'( :'( :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 128812 op 14-11-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128812 schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:54:
*censuur* ik mag gta niet hebbe :'( nu ben ik ingestort
Ik moet nog ongeveer 1,5-2,5 jaar wachten to ik heb mag :'( :'( :'(
ach, kindje toch.. :P

spoiler:
Bij de weg, ik haat die missie dat je die 4 politiemotoren moet jatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geef toe dat ik erg jong ben voor dat spel.
maar toch ik mocht gta3 ook.
zo'n heel erg groot verschil met het geweld is er toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080 schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 17:12:
[...]

Wat is de reward voor de flying school?

Heb je ook nog tips voor die "destroy tagets" missie met heli?
heb ergens gelezen hoe je makkelijk de flying school kan halen:een vliegtuig pakken dan iets van een uur vliegen en dan heb je hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Hoe/waar kun je een kart vinden? Ik heb gekeken op de locaties bij de locations map maar ik denk dat je ze nog moet unlocken ofzo?

Ik heb net trouwens een aantal missies gehaald bij het Four Dragons. Weer een chick d'r bij :+

En autos exporteren levert behoorlijk wat op (Infernus 95k!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036 schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:45:
Hoe/waar kun je een kart vinden? Ik heb gekeken op de locaties bij de locations map maar ik denk dat je ze nog moet unlocken ofzo?

Ik heb net trouwens een aantal missies gehaald bij het Four Dragons. Weer een chick d'r bij :+

ga is gokken in de casinos :) dat levert pas veel geld op :P ik had binnen 3 min 2 mil verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 01-07 16:03

Ik denk dat je races moet winnen in dat stadion wat erbij staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warnas

warnas

Ja, dé...

Mensen, wanneer houdt dat gezeur van voorbijgangers eens op over 'ga douchen' of 'jezus wat stink jij'? Ik heb CJ al nieuwe kleren gegeven en 'm een paar keer laten zwemmen. Het gaat nu vervelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 128812 schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:13:
Valt inderdaad wel mee, ongeveer hetzelfde als GTA3. Bij GTA3 kon je echt op groepjes mensen inrijden en hoorde je *SPLETCH* :P, nu kan dat bijna niet meer, want je auto remt wat af als je tegen iemand aanrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
spoiler:
Die kart komt bij het Madd Dog Mansion als je de missie met Madd Dog vs OG Loc doet :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Zomaar een heel weekend niet achter de PS2 gezeten, beetje last van GTA:SA ontwenningsverschijnselen maar verder gaat het allemaal nog wel.

spoiler:
Voor het weekend nog wel de missie "House in the hills" ofzo gedaan en toen ging ik weer terug naar LS, heb ook al weer 2 missies gedaan met Sweet :*) en ga vanavond maar eens zwaar oorlog voeren en de hele buurt terug veroveren van die klote ballas. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik moet mij diep schamen, ik heb gisteren de hele dag GTA gespeeld :+ Niks gedaan van wat ik had MOETEN doen.. :D and proud of it :D

Zit nu op 11 procent ofzo van het spel.. zucht.. dus we hebben nog wel even te gaan.

Moet zeggen dat ik het spel erg erg goed vind, ik krijg overigens wel rillingen nadat ik lekker aan het racen was en in eens.. "... killing in the name of" voorbij hoorde komen.. wtf..

Wat een manwijf is je eerste vriendin trouwens zeg met der drive by shootings :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:58
Capoeirist schreef op maandag 15 november 2004 @ 08:37:

Wat een manwijf is je eerste vriendin trouwens zeg met der drive by shootings :+
Wacht maar tot je de tweede krijgt, daar valt Denise bij in het niet ;-)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

Heeft er iemand nog tips van die missie die komt nadat je die 4 politie motors hebt gejat? (voor je casino overval)... dat je zo'n heli moet jatten :?
spoiler:
eerste paar keer kon ik weg naar boven niet vinden en toen eens gegaan met jetpack en toen werd ik direct doorzeefd toen ik boven aan kwam... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189 schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:39:
Heeft er iemand nog tips van die missie die komt nadat je die 4 politie motors hebt gejat? (voor je casino overval)... dat je zo'n heli moet jatten :?
spoiler:
eerste paar keer kon ik weg naar boven niet vinden en toen eens gegaan met jetpack en toen werd ik direct doorzeefd toen ik boven aan kwam... ;)
Mijn tip is als volgt:
spoiler:
Ik ben er met een auto heen gereden, zodra je aan komt rijden komt er zo'n patriot (hummer) naar buiten en gaat het hek open, door het hek naar binnen rijden en dmv een drive by die gast bij het hek meteen afgeknald, na het hek meteen naar links rijden tot je bij de open deur van de loods komt, hier kun je niet naar binnen met een auto. Auto recht voor de deur parkeren en als dekking gebruiken voor de gasten die nog buiten lopen, maar wel uit de auto stappen.
Army guys die binnen zitten en boven in lopen kun je van buitenaf (nadat je die gasten buiten hebt afgeknald) lekker snipen >:) , gasten op de grond komen sommige naar buiten, meteen afknallen die sukkels, anderen blijven binnen in dekking zitten, naar binnen lopen en dmv L3 of R3 crouchen en zelf ook dekking zeoeken achter de dozen en van daaruit met je assault rifle (M4 of AK) de rondlopende army guys afknallen (binnen ligt nog een health en armor deze niet vergeten) je een weg banen naar achter door de loods, daar weer naar buiten, gewoon iedereen die in de weg loopt (eigenlijk gewoon alles wat beweegt }) ) neerschieten, via de trappen naar boven, army guys boven neerschieten, nu krijg je een cutscene en moet je mbv een minigun 2 heli's neerhalen, gewoon blijven schieten tot ze neerstorten, vervolgens kun je probleemloos de heli meenemen en de bankwagen jatten!

Een heel verhaal maar ik probeerde zo duidelijk mogelijk te zijn, ikzelf heb het ook geprobeerd om met een heli erheen te gaan maar dan wordt je gewoon uit de lucht geschoten dus dat werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe bedankt; sjah ik zal er wat meer de tijd voor moeten nemen i guess :)
als je de hele tijd burgers / politie afknalt is het nogal een verschil met gasten met een M4... die schieten je armor en health zo in 1x weg als je 't lekker rambo stijl wilt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189 schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:09:
hehe bedankt; sjah ik zal er wat meer de tijd voor moeten nemen i guess :)
als je de hele tijd burgers / politie afknalt is het nogal een verschil met gasten met een M4... die schieten je armor en health zo in 1x weg als je 't lekker rambo stijl wilt doen :P
Deze missie is zeker sprake van enig geduld behouden, alla rambo is hier inderdaad geen doen, dat houd je ongeveer 10-30 sec vol voor je zo'n leuk berichtje midden in je scherm ziet: "Wasted" :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ja blijft leuk als je missies paar keer moet over doen..zucht.. ik heb gisteren om 23.30u toch echt snel de knop uit gezet en achterover in slaap gevallen.....

Moet zeggen dat de missies die men hier toch wel lastig vond dat ik die goed te doen vond. Benieuwd wanneer ze straks echt lastig worden....

spoiler:
Het ryhme boek jatten heb ik echt met gestokte adem zitten doen, kreeg wel een splintercell idee erbij :+

edit :

even voor de goede orde, ik heb hem officieel gekocht! .. heb hem nu op mijn hdd gezet (hdloader) en moet zeggen dat hij stuk beter speelt nu, ook geen last van droppende frame rate's meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Capo op 15-11-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

Anoniem: 60499 schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:09:
[...]

ga is gokken in de casinos :) dat levert pas veel geld op :P ik had binnen 3 min 2 mil verdient :)
Ik heb binnen 1 minuut 110 mil verdient ;) Paardracen 9.999.999 gewed op onderste paard. was volgens mij 11 op 1

Zelf heb ik nu 252 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251 schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:16:
[...]

Ik heb binnen 1 minuut 110 mil verdient ;) Paardracen 9.999.999 gewed op onderste paard. was volgens mij 11 op 1

Zelf heb ik nu 252 mil
Tja...wat moet je met al dat geld!! :? Ikzelf heb 4 miljoen en dat is al meer geld dan dat er op gaat in de game.
Hoever ben je dan met missies als je zoveel geld hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

net pas die vriendin gekregen en dat je die terretoriums kan overnemen. Vergeleken met de rest hier, niet ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Anoniem: 120251 schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:26:
net pas die vriendin gekregen en dat je die terretoriums kan overnemen. Vergeleken met de rest hier, niet ver :)
Als het je gerust steld , We zijn even ver :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:50
Tja, ikzelf heb nu ongeveer 2.2 miljoen op mn bankrekening en dat is echt meer dan zat!!

Weet iemand waar je de Tattoo "San Andreas" op je rug kan zetten? kan wel los Santos, Westside enzo doen, maar niet "San Andreas". Overigens is mn lichaam nu al vol tattoo's :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capoeirist schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:39:
[...]

Als het je gerust steld , We zijn even ver :+
Ik heb dan misschien (maar) 4miljoen, maar heb wel al alle steden unlocked en ben lekker aan het door gamen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:33

amahusu

taking over the world!

right, dit is zeker een noobie vraag maar ik speel nog niet zo lang dus shush :+

ik ben nu bij een missie waar ik kisten moet jatten van een militair terein. Dat laden van die kisten in de vrachtauto gaat vrij vlotjes maar Ryder gaat steeds dood als ik bij de laatste kist ben :( Heb het nu al stuk of 10x achter elkaar geprobeerd, maar die kerel gaat telkens dood net bij de laatste kist :/ iemand nog tips?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
amahusu schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:50:
right, dit is zeker een noobie vraag maar ik speel nog niet zo lang dus shush :+

ik ben nu bij een missie waar ik kisten moet jatten van een militair terein. Dat laden van die kisten in de vrachtauto gaat vrij vlotjes maar Ryder gaat steeds dood als ik bij de laatste kist ben :( Heb het nu al stuk of 10x achter elkaar geprobeerd, maar die kerel gaat telkens dood net bij de laatste kist :/ iemand nog tips?
spoiler:
Ryder is een kneus die met z'n blowhoofd niet kan richten :+ Kortom na elke krat moet je effe uitstappen en zo'n militair-wannabe zelf om zeep helpen.

Goss Brain, what are we gonna do today? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 15-11-2004 15:06 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118581

amahusu schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:50:

Zosas was me voor :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 118581 op 15-11-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:33

amahusu

taking over the world!

hmm okay, tnx voor de tips, dan ga ik eerst maar eens op zoek naar wat goede wapens en munitie :)

ps: the same thing we're doing every day pinky ;)

[ Voor 22% gewijzigd door amahusu op 15-11-2004 15:07 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
amahusu schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:06:
hmm okay, tnx voor de tips, dan ga ik eerst maar eens op zoek naar wat goede wapens en munitie :)

ps: the same thing we're doing every day pinky ;)
Kleine tip: wack een drugsdealer en dat levert je genoeg geld op ($2000) daarvan kan je wapens kopen en een armor. Verders kan je ook een groepje Balles omver knallen/rijden en 1 van hun heeft vast een Uzi, plus het is gewoon leuk om te doen :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zosas schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:12:
[...]

Kleine tip: wack een drugsdealer en dat levert je genoeg geld op ($2000) daarvan kan je wapens kopen en een armor. Verders kan je ook een groepje Balles omver knallen/rijden en 1 van hun heeft vast een Uzi, plus het is gewoon leuk om te doen :9
Uzi is te vinden onder de brug achter de "Johnson House", Armor 1 brugje daarnaast. Zonde van je geld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Anoniem: 128025 schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:44:
[...]

Ik heb dan misschien (maar) 4miljoen, maar heb wel al alle steden unlocked en ben lekker aan het door gamen! O-)
Hoer :D.. ik wil ook spelen :'(

:+

[ Voor 3% gewijzigd door Capo op 15-11-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberDoX schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:17:
[...]

Valt inderdaad wel mee, ongeveer hetzelfde als GTA3. Bij GTA3 kon je echt op groepjes mensen inrijden en hoorde je *SPLETCH* :P, nu kan dat bijna niet meer, want je auto remt wat af als je tegen iemand aanrijdt.
whaha heb het verteld nu mag ik hem ov 1 3/4 jaar :P

PS dat spletch kan ik goed nadoen zecht een vriend 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 128812 op 15-11-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe oud ben je dan wcwplee?

En hoe doe ik nou een spoilertag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Anoniem: 122234 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:52:
hoe oud ben je dan wcwplee?

En hoe doe ik nou een spoilertag :/
[.spoiler] je gebl44t hier [/spoiler]

[ Voor 9% gewijzigd door Gekkenhuis op 15-11-2004 19:03 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Laatst online: 15:47
spoiler:
Ben nu bij de missie dat je die drugs-verslaafde moet vermoorden, die kerel zit in mad-dogs huis.
Maar elke keer als hij weg rijd gaat hij gewoon zo hard dat ik hem echt niet kan bij houden :/
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
spoiler:
De eerste missie op een motor waarbij je een vrouw moet achtervolgen is niet echt eerlijk. Dat mens rijdt tegen een auto aan en de auto vliegt over de kop :X en dat mens rijdt gewoon verder, en het tegenverkeer is elke keer hetzelfde dus gewoon scripted dat ze vlak voor auto's langs vliegt. En die mongool van OG Loc ofzo kan helemaal niet schiete :r maar volges mij ook niet de bedoeling dat je die mongool van de motor afschiet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Stats Momenteel:

Mission attempts: 112
Missies completed: 85

Game completion: 48% ofzo.

Hoe ver gaat de storymode door? Hoeveel storyline missies zijn er? (ik neem aan dat "game completion" ook alle sidemissies, wat een behoorlijke hap is, meetelt?) Ben gewoon ff benieuwd hoelang ik nog als verslaafde de tv in de huiskamer moet claimen om de storyline uit te spelen ;)
idle schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:08:
spoiler:
De eerste missie op een motor waarbij je een vrouw moet achtervolgen is niet echt eerlijk. Dat mens rijdt tegen een auto aan en de auto vliegt over de kop :X en dat mens rijdt gewoon verder, en het tegenverkeer is elke keer hetzelfde dus gewoon scripted dat ze vlak voor auto's langs vliegt. En die mongool van OG Loc ofzo kan helemaal niet schiete :r maar volges mij ook niet de bedoeling dat je die mongool van de motor afschiet :?
spoiler:
Dat dacht ik in het begin ook ;) (ik hoop dat je de missie bedoelt waar je eerst aanbelt bij iemand en dan samen met OG Loc hem op de motor achtervolgt) Blijf hem gewoon volgen. Op het eind stapt hij af bij een pleintje en gaat hij met zijn maatjes jou en OG Loc beschieten. Al die eppos afschieten en je bent klaar ;) edit: volgens mij hebben jullie het over een andere missie |:(

[ Voor 59% gewijzigd door F0kke op 15-11-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128812 schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:13:
nee hoor, nu zijn er alleen nog meer mensen die je omver kunt rijden enzo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-07 18:19
de cheats weken niet die in de startpost staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103069

Las net even over die cheats op de vorige bladzij.
Laat ik nou net m´n broertje me even helpen met SA. Hij krijgt een agent achter zich aan, had daar even geen zin in dus doet wanted level cheat.
Nu zit ik dus met de peren want als ik save heb ik dus die melding dat er cheats active zijn. Heel vervelend. Ben nog niet heel ver in het spel maar heb geen zin in die melding constant en wil er ook geen hinder van ondervinden. Is iemand er toevallig al achter gekomen hoe je dit kan verhelpen? Heb echt geen zin opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

Kan je het best overnieuw beginnen. Mn broertje heeft ook cheats gebruikt en nadat we alle missies uitgespeeld hadden besloot de savegame ermee op te houden. Ik heb zo'n schuin vermoeden dat dit met de cheats te maken had (en terecht).

Zonder cheats is het best te doen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het spel vorige week vrijdag gekocht, ongeveer 3 minuten en 25 seconden nadat ik de laatste punt op mijn tentamenblad had gezet. Toen ik het spel voor het eerste speelde was mijn reactie niet al te positief. Ik vond het lelijk, donker en vaag. Gelukkig dacht ik er na een uurtje gamen geheel anders over. Dit spel is qua graphics goed en op de meeste andere punten gewoon geweldig. Het leukste is misschien nog wel dat je soms rustig over de stoep loopt en ineens een paar politie-auto's voorbij ziet vliegen, die een nigger aan het achtervolgen zijn. 8)

De stats en alle andere skill-zaken houden het nog langer leuk dan de vorige delen (en Vice City op de PS2 hield het bij mij al 4 maanden vol). Het spel heeft echt zoveel coole aspecten dat ik er niet eens aan ga beginnen. Zo uitgebreid zouden alle spellen moeten zijn.

Ik heb net eindelijk die "Life's a Beach"-missie gehaald. Wat een klotemissie! Slaat totaal nergens op; een beetje op commando op knopjes drukken. Die hele missie heeft niets met GTA te maken en dat moeten ze ook geen tweede keer in hun hoofd halen daar bij Rockstar. Leuk bedacht, maar doe dat gewoon als side-missie of zo. Zo'n missie moet echt geen cruciaal punt in de verhaallijn zijn. Ik heb hem trouwens dit keer met geluk gehaald (had twee keer een "Pefect!" die volgens mij nogal veel punten opleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vond je die missie waar je met je lowrider op die muziek moet bouncen ook moeilijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 10:45

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb net voor de grap even gekeken hoelang het duurt om van het station in het noordoosten van Los Santos naar mn savehouse bij de garage in het zuiden van San Fierro te komen :p (ik was helemaal in Los Santos uitgekomen om zo'n courier om te leggen)

Wayfarer gepakt (rijdt wel fijn voor lange afstanden over snelwegen), en eerst over de grote weg onder Los Santos langs naar de Flint Intersection gereden. Daar de hele snelweg afgereden via het zuiden van de badlands tot ik in San Fierro zat, in totaal ruim 7 minuten op topsnelheid rijden :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Chakotay schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:52:
Ik heb net voor de grap even gekeken hoelang het duurt om van het station in het noordoosten van Los Santos naar mn savehouse bij de garage in het zuiden van San Fierro te komen :p (ik was helemaal in Los Santos uitgekomen om zo'n courier om te leggen)

Wayfarer gepakt (rijdt wel fijn voor lange afstanden over snelwegen), en eerst over de grote weg onder Los Santos langs naar de Flint Intersection gereden. Daar de hele snelweg afgereden via het zuiden van de badlands tot ik in San Fierro zat, in totaal ruim 7 minuten op topsnelheid rijden :p
Lolz ja, gelukkig kun je via de map ( start > map ) een target instellen anders zou het vinden van bijvoorbeeld een bepaald gebied zo'n gedoe worden. Zit nog erg vroeg in de game... op een drive by missie...of het irritante vriendje van Big Smoke ophalen ( en dus die gast die de motor jat dood schieten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKnight schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:05:
spoiler:
Ben nu bij de missie dat je die drugs-verslaafde moet vermoorden, die kerel zit in mad-dogs huis.
Maar elke keer als hij weg rijd gaat hij gewoon zo hard dat ik hem echt niet kan bij houden :/
Iemand tips?
Probleem dacht ik ook te hebben, heb het als volgt aangepakt:
spoiler:
Als je dat huis hebt gehad en hij loopt naar de auto dan is hij al eerder weg dan jij, hierdoor dacht ik dat ik als een idioot achter hem aan moest, maar het brik wat jij te rijden krijgt heeft de wegligging van een blok ijs en glijd alle kanten op, maar als je rustig gas geeft na elke bocht dan is het wel te doen en voor elke bocht ook rustig remmen niet continu remmen maar stapsgewijs en op tijd beginnen te remmen anders glijd dat ding zo uit de bocht. Ik ben hem vervolgens achter na gereden tot hij richting het platteland ging, hier heb je meer ruimte om hem in te halen en kun je rustig naast hem rijden en zijn auto in puin schieten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 03:14:
[...]

Lolz ja, gelukkig kun je via de map ( start > map ) een target instellen anders zou het vinden van bijvoorbeeld een bepaald gebied zo'n gedoe worden.
WTF?! :? 8)7
lol, wist ik nog niet eens terwijl ik gister nog bij mezelf dacht 'als je nou zelf een target kon instellen'... blergh :P
vanmiddag eens kijken hoe :D

ik zit nu in Venturas... moet je een pass van die vriendin krijgen... ik dacht dat ik 'm allang al had (mission passed eh) :? blijkbaar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:11:
[...]

WTF?! :? 8)7
lol, wist ik nog niet eens terwijl ik gister nog bij mezelf dacht 'als je nou zelf een target kon instellen'... blergh :P
vanmiddag eens kijken hoe :D

ik zit nu in Venturas... moet je een pass van die vriendin krijgen... ik dacht dat ik 'm allang al had (mission passed eh) :? blijkbaar niet :P
Als je op start drukt en je map selecteerd kun je dmv het O een target instellen en eventueel ook weer weghalen.

spoiler:
Voor die pass moet je haar vaker daten, tot je op 35% zit, gewoon elke keer als je naar haar huis gaat dat "gimp suit" aantrekken dan ga je niet op date maar meteen naar binnen en krijg je er elke keer 10% bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
i've got to stop playing this game... cronisch slaap gebrek ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

CreativeMind schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:02:
de cheats weken niet die in de startpost staan
Hier staan de cheats die het wel doen:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152601

cheater!!~1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt toch geen cheats nodig??!!! :O Als je gaat cheaten in SA gaan je stats naar beneden en ik heb ook gehoord dat wanneer je cheat je nooit 100% completion kan halen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

gewoon gangfight starten.. pak je gewoon de wapens van die andere gang... zit soms wel een AK47 tussen.. en zowiezo kan je armor halen die ligt dan op straat of health..

Rijden op je motor in de bergen donder + mist = eng.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:52:
Rijden op je motor in de bergen donder + mist = eng.... :o
In het onweer vliegen met je kleine propeller vliegtuigtje is ook niet alles ;)
maar gelukkig is er bij mij in ieder geval nog niks gebeurd, alleen wat last van windstoten! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 16-11-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktbalshoote
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2024

gehaktbalshoote

Lust altijd een gehaktbal saté

Ik wil hem voor PC :( :X

[ Voor 107% gewijzigd door Fuelke op 16-11-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

CorteX schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:38:
Het leukste is misschien nog wel dat je soms rustig over de stoep loopt en ineens een paar politie-auto's voorbij ziet vliegen, die een neger aan het achtervolgen zijn. 8)
:X :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

Heeft iemand beide apparatuur gebruikt voor GTAVC? PC en PS2?
Is er nou een duidelijk betere gameplay bij de PS2 of is dat gewoon kwestie van wennen.
Ik wil namelijk PS2 gaan kopen al is het alleen al om GTA SA
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!