[ps2] GTA - San Andreas : Deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

Wie weet waar District Alabama in SA is???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Ik heb hem gister op de PS2 gespeeld, maar, wat valt 'ie grafisch best wel tegen eik? Vlieg je met zo'n vliegtuig, kun je niet eens goed rondkijken waar je nu heen moet?

Overigens zitten er wel veel nieuwe gave features op zeg (kotsen als js teveel eet :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
spoiler:
Gadverdamme dat die Flight school gewoon een verplichte missie is zeg, wat irritant.
Eerst zo'n stomme "Circle airstrip", heb je die eindelijk moet je voor de afwisseling "Circle airstrip and land" doen.

Ik wil gewoon verder met echte missies, niet met een vliegtuigje door stomme ringetjes vliegen. :r

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 09-11-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Weet iemand een garage waar je meer dan 3 auto's in ken zetten? :P, zit op eiland 2 ;)

edit: hehe, ben alle 'Safe Houses' op het 2e eiland aan het kopen en heb een grote garage gevonden :)

btw; kan iemand mij (misschien in een spoiler :+) vertellen welke auto je krijgt als je alles van de autorijschool op Gold hebt? :)

[ Voor 68% gewijzigd door NaZ- op 09-11-2004 21:26 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

CyberDoX schreef op 09 november 2004 @ 21:20:
Weet iemand een garage waar je meer dan 3 auto's in ken zetten? :P, zit op eiland 2 ;)

edit: hehe, ben alle 'Safe Houses' op het 2e eiland aan het kopen en heb een grote garage gevonden :)

btw; kan iemand mij (misschien in een spoiler :+) vertellen welke auto je krijgt als je alles van de autorijschool op Gold hebt? :)
vertel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Zie pics :Y)

*klikbaar*

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/extenz/1.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/extenz/2.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/extenz/3.JPG

je ken er dus 4 auto's inzetten, net zoals je 'oude' garage. Alleen is deze groter en gaat het wat makkelijker :P.

Trouwens, die mistlampen die je bij sommige auto's erop ken zetten, zijn echt superlelijk :r

[ Voor 11% gewijzigd door NaZ- op 09-11-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Opmerking:
In één van de missies op het platte land hoorde ik iemand iets zeggen over Ohio, is misschien de volgende GTA in Ohio?

Wat trouwens wel leuk is: In de woestijn moet je die missie met die Boeing eens opnieuw doen en zo hard mogelijk (met je hoofd naar beneden) neerkomen nadat je uit het vliegtuig sprong! <auw> plok </auw>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
ZAMoRANo schreef op 09 november 2004 @ 21:18:
spoiler:
Gadverdamme dat die Flight school gewoon een verplichte missie is zeg, wat irritant.
Eerst zo'n stomme "Circle airstrip", heb je die eindelijk moet je voor de afwisseling "Circle airstrip and land" doen.

Ik wil gewoon verder met echte missies, niet met een vliegtuigje door stomme ringetjes vliegen. :r
Komop, die missies zijn toch kei makkelijk?

Tip: druk rechter analoogstick in (R3) om het landingsstelsel binnen te halen (en dus ook weer ze eruit te doen), dat vliegt wat makkelijker, vooral naar die eerste corona...

Edit:

Wie is er voorbij die eerste missie van Zero? Ik kan die vliegtuigen maar niet uit de lucht schieten! Mijn controller is veel te gevoelig en als ik dit met een muis doe, dan zou het juist heel makkelijk zijn (maar mijn logitech USB muis werkt niet op de ps2, terwijl dat wel zou moeten)!

[ Voor 21% gewijzigd door masser120 op 09-11-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
masser120 schreef op 09 november 2004 @ 22:02:
[...]

Komop, die missies zijn toch kei makkelijk?

Tip: druk rechter analoogstick in (R3) om het landingsstelsel binnen te halen (en dus ook weer ze eruit te doen), dat vliegt wat makkelijker, vooral naar die eerste corona...

Edit:

Wie is er voorbij die eerste missie van Zero? Ik kan die vliegtuigen maar niet uit de lucht schieten! Mijn controller is veel te gevoelig en als ik dit met een muis doe, dan zou het juist heel makkelijk zijn (maar mijn logitech USB muis werkt niet op de ps2, terwijl dat wel zou moeten)!
Ja heb ze wel allemaal gehaald, maar ik vind het de meest irritante missies uit het spel.
Muisje zou idd wonderen doen, voor een hele hoop dingen/missies.
Ik ga de PC versie dus ook nog wel even spelen, mooiere graphics en betere controls IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:33
ZAMoRANo schreef op 09 november 2004 @ 22:07:
[...]

Ja heb ze wel allemaal gehaald, maar ik vind het de meest irritante missies uit het spel.
Muisje zou idd wonderen doen, voor een hele hoop dingen/missies.
Ik ga de PC versie dus ook nog wel even spelen, mooiere graphics en betere controls IMHO.
Betere controls? OK nu weet ik dat het per persoon verschilt maar dit is de eerste GTA die ik op een PS2 speel met gamepad (GTA3 en VC alleen op pc met muis en keyb) en ik moet zeggen dat dit echt een stuk relaxter speelt. En niet na ff wennen, nee meteen, dat verbaasde me nog het meest :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 09 november 2004 @ 22:19:
[...]

Betere controls? OK nu weet ik dat het per persoon verschilt maar dit is de eerste GTA die ik op een PS2 speel met gamepad (GTA3 en VC alleen op pc met muis en keyb) en ik moet zeggen dat dit echt een stuk relaxter speelt. En niet na ff wennen, nee meteen, dat verbaasde me nog het meest :D
Voor mij ook de 1e GTA op een PS2 maar ik vind muis + tb toch lekkerder spelen.
Misschien te voet is het wel prettig maar zodra je moet schieten of vliegen mis ik de muis enorm. Het voelt net alsof je iets vrijer bent op de PC maar de PS2 controls zijn zeker niet slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:20
ik snap niet hoe je ps2 controls beter kan vinden. Met een muis heb je gewoon vrije look en kun je fatsoenlijk mikken, dat mist bij ps2. Voor de rest maakt het niet zo veel verschil, alleen rijden met een pookje is wel relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Yay, ik mag de Victim in. :9

Kleding shoppen en auto's tunen vind ik echt de 2 leukste nieuwe features van SA. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
ik heb gta3 en vc ook op de pc gespeeld, maar sa speelt erg lekker weg op de ps2. ik vind het tot nu toe ook allemaal nog erg makkelijk, heb echt maar een paar missies 3 keer moeten proberen zover. (zal nog wel verandering in komen) Ik zit nu bij die 'Wu Zi Lu' (weet ik veel) missie.

Ik heb trouwens echt weinig cash.
spoiler:
Het enige waar ik 10,000.00 heb gemaakt is toen ik die bank overviel met die spaanse dame.
Ik zou mijn god ook niet weten hoe ik wat meer geld kan binnenhalen. (Die gangs afslachten levert niet echt veel op) Ik zag in een missie voorbij komen dat je dmv inbreken 's nachts geld kan verdienen, is dat wat? Waar vind ik het busje om het gejatte spul in te stoppen? Hebben jullie (ook rond 20% completion dus), waar ik geen geld voor heb, al veel properties gekocht?
ZAMoRANo schreef op 09 november 2004 @ 23:25:
Yay, ik mag de Victim in. :9

Kleding shoppen en auto's tunen vind ik echt de 2 leukste nieuwe features van SA. :7
Indd, lowriders tunen is best wel gaaf. Ik baal er dan ook gruwelijk van als er weer zo'n idioot een deuk in mijn auto rijdt als ik aant cruisen ben :P

[ Voor 20% gewijzigd door F0kke op 09-11-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

Gewoon een dealer zoeken en een paar tikken met je knuppel geven. Huppa $2000 in je oudedagsvoorziening.

Of pooiermissies, daar krijg je een boel poen mee.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Fokkie schreef op 09 november 2004 @ 23:27:
Indd, lowriders tunen is best wel gaaf. Ik baal er dan ook gruwelijk van als er weer zo'n idioot een deuk in mijn auto rijdt als ik aant cruisen ben :P
Idd, en dan kom je erachter dat het ook nog een wout, uh...politieagent is die een deuk in je auto rijdt :/.

Er vallen trouwens wel veel auto's te tunen :P, vooral die lelijke :X. Daar ken je vanalles aan veranderen, behalve die mistlampen, die zijn zo focking lelijk :|.
L3TUC3 schreef op 09 november 2004 @ 23:56:
Gewoon een dealer zoeken en een paar tikken met je knuppel geven. Huppa $2000 in je oudedagsvoorziening.

Of pooiermissies, daar krijg je een boel poen mee.
Of wedden op paardrijwedstrijden >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

ZAMoRANo schreef op 09 november 2004 @ 23:07:
[...]

Voor mij ook de 1e GTA op een PS2 maar ik vind muis + tb toch lekkerder spelen.
Misschien te voet is het wel prettig maar zodra je moet schieten of vliegen mis ik de muis enorm. Het voelt net alsof je iets vrijer bent op de PC maar de PS2 controls zijn zeker niet slecht ofzo.
Ik heb GTA 1 en 2 op PC gespeeld, GTA3 en VC op de PS2, later VC nog eens op de PC maar was precies hetzelfde als op de PS2, SA speel ik nu ook volop op de PS2 en ben er blij mee ook!
PS: VOndt de bike en flight school vrij simpel niet veel moeite mee gehad, driving school mis ik nog steeds 1 goude: Burn and Lap :( , gisteren ook zomaar de 2e missie van Zero gehaald :*) , was zelf ook verbaasd maar wel blij en opgelucht, moet er in ieder geval nog 1 voor Zero doen want hij staat nog op de map! |:(

@Fokkie: Als je doorgaat met de storyline missies krijg je steeds meer geld voor uitgevoerde missies, tevens is wedden op de paardenraces ook een goeie bron van inkomsten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Ik heb bij die paardenraces 60000 verloren door 10x 6000 op paars te zetten, want dat kreng geen enkele keer :(

Uiteraard moest ik toen wel ff mijn frustratie kwijt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
game->load? :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi4ever schreef op 10 november 2004 @ 08:01:
Ik heb bij die paardenraces 60000 verloren door 10x 6000 op paars te zetten, want dat kreng geen enkele keer :(

Uiteraard moest ik toen wel ff mijn frustratie kwijt >:)
Heb ik ook gehad, is kwestie van wat geluk hebben! O-)
Gisteren dacht ik ook, heb ff snel wat extra cash nodig dan ga ik wat assets en kleding kopen, kom bij de betting office, eerste race 300.000$ ingezet op paars, paars wint, 10 keer inzet beloont, hup 3 milljoen erbij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik wil het eerlijk spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01
Schumi4ever schreef op 10 november 2004 @ 10:17:
[...]

Nou met 60K down the drain... dan laad ik het spel wel weer. Als een missie faalt, load jij dan of ga weer eerste een arsenaal aan wapens aanschaffen etc???

PS kan je ook ergens in San Fierro gokken????

[ Voor 8% gewijzigd door Valandil op 10-11-2004 10:21 . Reden: ff nog een vraagje ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi4ever schreef op 10 november 2004 @ 10:17:
[...]

Als ik busted of wasted ben ga ik ook opnieuw loaden hoor , snap niet wat je hier oneerlijk aan vindt! :/
Dan moet je weer een kapitaal uitgeven aan wapens, en je moet evengoed de missie opnieuw doen, dus waarom niet ff laden en dan maar een stukje overnieuw spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Zosas schreef op 10 november 2004 @ 10:20:
[...]

Nou met 60K down the drain... dan laad ik het spel wel weer. Als een missie faalt, load jij dan of ga weer eerste een arsenaal aan wapens aanschaffen etc???
200kogels voor mijn dubbele uzi en ik kan iedereen aan >:) Dus dat valt wel mee ;)

Maar als ik dood ga ofzo laad ik ook niet, ieder zijn eigen manier van spelen right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi4ever schreef op 10 november 2004 @ 12:08:
[...]

200kogels voor mijn dubbele uzi en ik kan iedereen aan >:) Dus dat valt wel mee ;)

Maar als ik dood ga ofzo laad ik ook niet, ieder zijn eigen manier van spelen right? :)
Inderdaad ieder zijn eigen manier, als jij het graag zo wil spelen is dat natuurlijk ook aan jou, ik pak het iets anders aan.
Ik heb helaas nog geen beschikking over dubbele guns, schiet me helemaal suf maar krijg ze nog niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wanneer krijg je dan dubbele wapens?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Maikeltje schreef op 10 november 2004 @ 12:23:
wanneer krijg je dan dubbele wapens?
Hangt van het wapen af. Sommige kun je wel dubbel gebruiken, andere niet. Sowieso zul je eerst hitman moeten worden met een bepaald wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb trouwens echt weinig cash.
spoiler:
Het enige waar ik 10,000.00 heb gemaakt is toen ik die bank overviel met die spaanse dame.
Ik zou mijn god ook niet weten hoe ik wat meer geld kan binnenhalen. (Die gangs afslachten levert niet echt veel op) Ik zag in een missie voorbij komen dat je dmv inbreken 's nachts geld kan verdienen, is dat wat? Waar vind ik het busje om het gejatte spul in te stoppen? Hebben jullie (ook rond 20% completion dus), waar ik geen geld voor heb, al veel properties gekocht?
je moet naar stadion gaan, en daar winnen, krijg je 10.000
ik vind die van San Fierro erg vet om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
voordat vraagje in de vergetenheid raakt: waar kan je in San Fierro gokken??

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zosas schreef op 10 november 2004 @ 12:54:
voordat vraagje in de vergetenheid raakt: waar kan je in San Fierro gokken??
Volgens mij kun je in San Fiero nergens gokken! correct me if i'm wrong! 8)
Wel is er te gokken in een klein plaatsje net boven LS (Montgomery o.i.d.) en in LS zelf.
spoiler:
Op de bijgeleverde map die in het doosje van SA zit staan de zogeheten: "Off Track Betting Office's" aangegeven, mocht je het zeker willen weten

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 10-11-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi4ever schreef op 10 november 2004 @ 12:26:
[...]

Hangt van het wapen af. Sommige kun je wel dubbel gebruiken, andere niet. Sowieso zul je eerst hitman moeten worden met een bepaald wapen.
SMG kan dan iig niet dubbel die heb ik al lang op hitman skills, AK ook, pistool bijna die kan vast wel dubbel, zal die uzi ook eens gaan upgraden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik heb me uzi dubbel, maar het is ook weer niet zo erg handig. Als je bijna hitman level hebt dan ben je al errug goed met een uzi. Als je hitman level hebt bepaald, vreet je meteen 2 keer zoveel kogels....

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

Vraagje: (niet lezen voordat je in het 3e level bent)

spoiler:
Hoe heet okalweer die missie waarbij je het jetpack krijgt, en waar vind je dan het jetpack?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 123052 op 10-11-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
He ander vraagje
Ik rijd net door bleuberry. staat er een vrouwtje boven op het dak van de ammunation, met een blauw pijltje boven haar hoofd.
maar als ik er op af loop zegt ze iets van "you put on to much mussle."

whats up with that bitch homies ?

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 10-11-2004 15:12 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op 10 november 2004 @ 15:12:
He ander vraagje
Ik rijd net door bleuberry. staat er een vrouwtje boven op het dak van de ammunation, met een blauw pijltje boven haar hoofd.

Ik heb het niet meegemaakt, maar misschien vind ze het niet mooi dat je (waarschijnlijk) zoveel spieren hebt :9 , maar hij is wel strak :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberDoX schreef op 09 november 2004 @ 21:58:
[...]

Zie pics :Y)

*klikbaar*

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

je ken er dus 4 auto's inzetten, net zoals je 'oude' garage. Alleen is deze groter en gaat het wat makkelijker :P.

Trouwens, die mistlampen die je bij sommige auto's erop ken zetten, zijn echt superlelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

heuveltje schreef op 10 november 2004 @ 15:12:
He ander vraagje

Ze vind je idd te gespierd maar anders heb je er waarschijnlijk een vriendin bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Is het waar dat je een vriendin kan krijgen in het spel? En ook moet onderhouden? Hoe bedoel ze eingelijk met onderhouden? Kan je elk meisje op straat verkering vrage ofzo? :S
En wat kan je allemaal met je vriendin doen (als je die hebt) Neuke? :P Wat nog meer? eten voor haar kope etc? Kan je ook bijvoorbeeld een huis kope voor jezelf? Etc, dit zijn ff paar dinge die ik wel weten!! :D

Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 74065 schreef op 10 november 2004 @ 17:26:
Is het waar dat je een vriendin kan krijgen in het spel? En ook moet onderhouden? Hoe bedoel ze eingelijk met onderhouden? Kan je elk meisje op straat verkering vrage ofzo? :S
En wat kan je allemaal met je vriendin doen (als je die hebt) Neuke? :P Wat nog meer? eten voor haar kope etc? Kan je ook bijvoorbeeld een huis kope voor jezelf? Etc, dit zijn ff paar dinge die ik wel weten!! :D

Danku
tja..ik heb die vriendin maar 1 dag gehad ofzo :P, ik ging nooit daten enzo...daarna is het verwaterd >:).

Geen idee hoe het zou gaan als ik wel met haar om bleef gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
die 2e missie van Zero in San Fierro, daarbij dacht ik voor het eerst...wat een kut bediening. Echt dat RC-tje is voor geen mogelijkheid te sturen met de L2 En R2 :r knop als je een bocht wilt maken....Zwaar bagger dus, maar dat komt door het vliegtuigje ...Kom niet verder ald die laatste 2 die zeg ook nog eens zowat aan de 2e kant van San Fiero bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb met die missie R2 en L2 alleen maar gebruikt om te sturen op de grond, in de lucht gebruikte ik gewoon de linker analoge stick, ging veel makkelijker :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116038

(Vraagje over missie in 2de stad)
spoiler:
ik zit vast bij een rot missie in de 2de stad bij CJ daar is zo een missie waar je een "auto-in-de-parking-zetten-boy" bent en heb altijd tijd te weinig, 1 keer had ik nog 30 sec over maar vond de (hopelijk) laatste "checkpoint" niet :( |:( zou iemand me kunnen zegge waar die is het is zo na die dat je ff langs die garage terug moet gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
spoiler:
Je hebt geen checkpoints. je moet die kerel zn auto hebben naar je garage vol proppen met drugs en dan terug naar de ondergrondse garage waar je die kleren vandaan heb. Je moet dan de auto neerzetten naar buiten gaan en de politie bellen. Hij is echt niet moelijk ik had een minuut over.Zorg dat je nergens tegen aan botst op de terug weg

Weet je wat ik erg goed en leuk vind aan het spel, dat na bepaalde missies. Je de Dj's er over hoort spreken op bepaalde radiostations. Net zoals dus die DA-persoon met zn drugs in zn auto.

[ Voor 22% gewijzigd door RSD1982 op 10-11-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
aah ik ging altijd naar die garage zo naar de ingang en dan reed ik trug naar dat gebouw omdat ik dacht dat je hem dan trug aan die gast moest geve |:( ik denk dat gij wel makkelijk is als het zo is en ja dat van niet tege anderen botsen wist ik al :P maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Anoniem: 74065 schreef op 10 november 2004 @ 17:26:

Danku
je kunt in totaal vier vriendinnen krijgen dacht ik,wat ze leuk vinden is dat als je gaat daten een bosje bloemen mee neemt en je kunt er idd mee krikken :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey ff nog een vraagje over die dubbele gun op hitman mode als je dan in auto zit met Uzi schiet je dan met 2 guns naar links/rechts of gaat dat dan niet?? :P
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59232

juist iets hilarisch meegemaakt. Ik was free roaming aan het doen met mijn broer.
Hij pakt zijn katana en onthoofd mij. dan komt er op het scherm: "mission failed"
We beginnen terug op het beginpunt van free roaming, maar!! ik ben nog altijd onthoofd en het bloed klutst uit mijn hoofd, Lachen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59232 schreef op 10 november 2004 @ 19:53:
juist iets hilarisch meegemaakt. Ik was free roaming aan het doen met mijn broer.
Hij pakt zijn katana en onthoofd mij. dan komt er op het scherm: "mission failed"
We beginnen terug op het beginpunt van free roaming, maar!! ik ben nog altijd onthoofd en het bloed klutst uit mijn hoofd, Lachen !!!!
Is al 2de keer dat dit gezegt wordt in dit forum vind ik wel maar stom dat het zo is maarja als je het opeens meemaakt is het natuurlijk wel ff lache :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Anoniem: 123052 schreef op 10 november 2004 @ 15:11:
Vraagje: (niet lezen voordat je in het 3e level bent)

spoiler:
Hoe heet okalweer die missie waarbij je het jetpack krijgt, en waar vind je dan het jetpack?
spoiler:
Die missie heet denk ik Black Project of zo, dan ga je in een militaire basis, ga je dan ondergronds en dan gewoon de weg volgen. Na nog een missie krijg je dan toegang om de jetpack wanneer je wil te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat ik ook enorm grappig vind zijn de teksten die CJ rapt/zingt als je lang gewoon stil staat en niks doet.

"Warm it up Kane(?), warm it up CJ. Warm it up Kane, warm it up CJ...." :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 821

Wat is het nut van het recruteren van ventjes met een groen shirt aan? Ze blijven dan achter je aanhuppelen... Anyway, je hebt toch al Smoke, Ryder en Sweet om je heen hangen?

:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

Als smoke, ryder en sweet er niet zijn.

Later in het spel (mits je genoeg respect hebt) kan je tot acht man rekruteren en lekker hoods gaan overnemen.

Zolang de balla's maar niet op mij schieten >:) .

Ik heb nu mijn cycling skill maxxed. Ik spring nu leuk Dave Mirra style over twee autos heen.

Die fiets is een veel beter vervoersmiddel om aan de politie te ontkomen (lekker over alles heen hoppen).

[ Voor 35% gewijzigd door L3TUC3 op 10-11-2004 23:37 . Reden: Fietsverhaal ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

ik heb een vraagje over emmet, namelijk hoe kan je wapens van hem kopen? hij staat op me map enzo maar als ik bij de plek aankom waar hij moet zijn is hij nergens en ligt er alleen een pistool? hoe kom ik aan nieuwe wapens dan?
ik zal wel iets over het hoofd hebben gezien maar help me ff plz :P

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 122234 schreef op 10 november 2004 @ 23:55:
ik heb een vraagje over emmet, namelijk hoe kan je wapens van hem kopen? hij staat op me map enzo maar als ik bij de plek aankom waar hij moet zijn is hij nergens en ligt er alleen een pistool? hoe kom ik aan nieuwe wapens dan?
ik zal wel iets over het hoofd hebben gezien maar help me ff plz :P
Dat is alles wat je daar halen kan ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

bAdmuTs schreef op 11 november 2004 @ 00:06:
[...]

Dat is alles wat je daar halen kan ;)
Yep, van Emmet krijg je alleen een gratis pistool, welke om de zoveel tijd re-spawnd! Vlak bij Emmet zit een Ammu-Nation, daar doe ik mijn boodschappen liever, net ff wat meer variatie >:)

Anoniem: 121245

Ik zit vast bij een missie waarbij je eerst voldoende moet hebben gezwommen.
Nou lag ik gister een uur in het water, onder water, weer boven water en ga zo maar door en opeens had ik 5 sterren en werd ik in het water neergehaald door helicopters.
dus kon ik weer overnieuw beginnen met mijn longinhoud te verbeteren is hier niet toevallig een andere manier voor?

• Valandil
Anoniem: 121245 schreef op 11 november 2004 @ 07:49:
Ik zit vast bij een missie waarbij je eerst voldoende moet hebben gezwommen.
Nou lag ik gister een uur in het water, onder water, weer boven water en ga zo maar door en opeens had ik 5 sterren en werd ik in het water neergehaald door helicopters.
dus kon ik weer overnieuw beginnen met mijn longinhoud te verbeteren is hier niet toevallig een andere manier voor?
Nope, gewoon af en toe naar de bodem zwemmen en weer omhoog komen. Maar die 5 sterren kreeg je waarschijnlijk omdat je OF te dicht bij de marine boot kwam, OF je begaf je binnen de grenzen van Las Venturas dus let daar op en ga anders je longcapaciteit op een andere locatie vergroten (bijvoorbeeld andere kant van San Fierro)

wijze woorden

Zosas schreef op 11 november 2004 @ 08:05:
[...]

Nope, gewoon af en toe naar de bodem zwemmen en weer omhoog komen. Maar die 5 sterren kreeg je waarschijnlijk omdat je OF te dicht bij de marine boot kwam, OF je begaf je binnen de grenzen van Las Venturas dus let daar op en ga anders je longcapaciteit op een andere locatie vergroten (bijvoorbeeld andere kant van San Fierro)
Er is nog een manier om lung capacity te vergroten, alle 50 oysters verzamelen, maar zwemmen is makkelijker, gewoon uit de buurt van die marine basis blijven, je kan ook in zwembaden onder water zwemmen, kun je ook niet verdwalen of per ongeluk wanted sterren oplopen! ;)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Anoniem: 128025 schreef op 11 november 2004 @ 07:13:
[...]

Yep, van Emmet krijg je alleen een gratis pistool, welke om de zoveel tijd re-spawnd! Vlak bij Emmet zit een Ammu-Nation, daar doe ik mijn boodschappen liever, net ff wat meer variatie >:)
als je een beetje de weg weet, kun je alle wapens zo vinden.
inclusief de ak en de snipergun. en die kan ik de ammu nog steeds niet vinden :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Valandil
heuveltje schreef op 11 november 2004 @ 12:03:
[...]

als je een beetje de weg weet, kun je alle wapens zo vinden.
inclusief de ak en de snipergun. en die kan ik de ammu nog steeds niet vinden :)
Ammunition is in het begin volgens mij nog gelocked... dus doe ff wat missies (of schiet wat Ballas overhoop :P )

wijze woorden

• Zamorano
  • Niet online
Zosas schreef op 11 november 2004 @ 12:12:
[...]

Ammunition is in het begin volgens mij nog gelocked... dus doe ff wat missies (of schiet wat Ballas overhoop :P )
Nee, hij bedoelt dat je in het begin van het spel de betere wapens nog niet bij Ammunation kunt krijgen maar wel al op diverse locaties in het spel kan vinden.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ZAMoRANo schreef op 11 november 2004 @ 12:18:
[...]

Nee, hij bedoelt dat je in het begin van het spel de betere wapens nog niet bij Ammunation kunt krijgen maar wel al op diverse locaties in het spel kan vinden.
als we toch gaan mierenneuken is het: Ammu-Nation :P

maar ff on-topic: is er al een plek bekend waar je kan basejumpen in Las Venturas?

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

Kez schreef op 10 november 2004 @ 19:09:
[...]

je kunt in totaal vier vriendinnen krijgen dacht ik,wat ze leuk vinden is dat als je gaat daten een bosje bloemen mee neemt en je kunt er idd mee krikken :P
6 vriendinnen

-- Microsoft Certified Professional --

ZAMoRANo schreef op 11 november 2004 @ 12:18:
[...]

Ooohhh..maar ik ben al lang niet meer aan het begin :*) , ik kan de ak en sniper gewoon bij Ammu-Nation kopen, heb toch ook geld zat :O

@ Maikeltje ik zei al meteen Ammu-Nation, maar de rest niet, beetje opletten tijdens het gamen hoor! ;)

Anoniem: 121245

Thanks

ik denk dan dat ik te dicht bij die marine boot ben geweest want ik was wel bij een boot :D

Vanavond is ff kijken wat voor boot het was

• Valandil
Anoniem: 121245 schreef op 11 november 2004 @ 13:51:
[...]

Thanks

ik denk dan dat ik te dicht bij die marine boot ben geweest want ik was wel bij een boot :D

Vanavond is ff kijken wat voor boot het was
Pas nou maar op, straks kom je weer te dichtbij! 8)7

wijze woorden

Zosas schreef op 11 november 2004 @ 14:05:
[...]

Pas nou maar op, straks kom je weer te dichtbij! 8)7
En dan ben je weer het bokkie!!
Ik ben daar zelf ook een keer helemaal aan snot geschoten :( , vluchten helpt niet want met 4, 5 sterren kom je niet zo ver! ze komen dan echt van alle kant, Land, water en lucht! 8)7

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

ik ben er inmiddels ook achter ja dat het er 6 zijn maar de komende tijd laat ik ze allemaal links liggen,djeez wat een krengen allemaal :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Kez schreef op 11 november 2004 @ 14:16:
[...]

ik ben er inmiddels ook achter ja dat het er 6 zijn maar de komende tijd laat ik ze allemaal links liggen,djeez wat een krengen allemaal :P
spoiler:
Je kan ze niet allemaal links laten liggen, Millie moet je wel daten ivm de missies, je hebt iets van haar nodig wat je pas krijgt na een X aantal succesvolle dates!!! :|

spoiler:
weet iemand hier waar je die dirt racing bike kan vinden? daar hebbik wat over gelezen maar daarna nooit meer gezien of ook maar iets van gehoord :?

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Anoniem: 60499 schreef op 11 november 2004 @ 17:44:
spoiler:
weet iemand hier waar je die dirt racing bike kan vinden? daar hebbik wat over gelezen maar daarna nooit meer gezien of ook maar iets van gehoord :?
je bedoelt de Sanchez?
zo ja: rij ff naar de countryside, het stikt ervan daar.

Maikeltje schreef op 11 november 2004 @ 17:48:
[...]

je bedoelt de Sanchez?
zo ja: rij ff naar de countryside, het stikt ervan daar.
ik weet niet eigenlijk :P ik heb wel zitten denken dat ze die misschien bedoelen.. zal nog wel ff wat verder zoeken op internet :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe doe je ook alweer de "dieven mode" je hebt een bepaald soort auto nodig maar ik weet niet meer precies hoe het moet....wie kan me dat snel vertellen?

Elect a clown, expect a circus.

Anoniem: 106135

Weet iemand misschien welke motor je krijgt als je bij de bike-school alles goud hebt. Er staat wel die FRC-900 voor de deur maar die stond er van te voren ook al. Ik hoop die race motor met nr 46 erop en dan die met aan elke kant 1 uitlaat en niet die met 2 aan 1 kant want die heb ik al. Die ander met 1 uitlaat aan elke kant is namelijk sneller volgens mij. Alvast bedankt

Slasher schreef op 11 november 2004 @ 19:24:
Hoe doe je ook alweer de "dieven mode" je hebt een bepaald soort auto nodig maar ik weet niet meer precies hoe het moet....wie kan me dat snel vertellen?
spoiler:
Dat zal worden uitgelegt in een missie ;) :P

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:14

Chakotay

Lick here to continue

Iemand al ergens een Quad gevonden? (buiten de missies om dus, daar ben ik nog lang niet :p) Volgens een grote walkthrough moet er ergens bij Blueberry een leven, maar die zie ik nergens... Ook op deze car locations map staat er geeneen voor zover ik kan zien.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 116038 schreef op 11 november 2004 @ 19:31:
[...]

spoiler:
Dat zal worden uitgelegt in een missie ;) :P
ja dat weet ik wel maar ik weet niet meer precies hoe... jij wel?

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Slasher schreef op 11 november 2004 @ 19:24:
je moet de van hebben die tegenover de gym staat in Los Santos,vervolgens kun je tussen bepaalde tijden(dacht iets van 22.00 tot 06.00) op R3 drukken en dan kun je huizen binnen gaan

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kez schreef op 11 november 2004 @ 20:06:
[...]

je moet de van hebben die tegenover de gym staat in Los Santos,vervolgens kun je tussen bepaalde tijden(dacht iets van 22.00 tot 06.00) op R3 drukken en dan kun je huizen binnen gaan
Thanx :) kon die auto niet zo snel vinden

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Chakotay schreef op 11 november 2004 @ 19:57:
Iemand al ergens een Quad gevonden? (buiten de missies om dus, daar ben ik nog lang niet :p) Volgens een grote walkthrough moet er ergens bij Blueberry een leven, maar die zie ik nergens... Ook op deze car locations map staat er geeneen voor zover ik kan zien.
In de countryside van San Fierro-eiland staan er een paar, onder andere naast een brug van een onverharde weg, onder een snelweg, ergens in het oosten van dat eiland. Op dit plaatje in het midden van vakje (2,5). Suc6 met zoeken ;)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

The Evil Brain schreef op 11 november 2004 @ 20:32:
[...]

In de countryside van San Fierro-eiland staan er een paar, onder andere naast een brug van een onverharde weg, onder een snelweg, ergens in het oosten van dat eiland. Op dit plaatje in het midden van vakje (2,5). Suc6 met zoeken ;)
Thnx, nog even doorspelen dus... SF mag ik nog niet in :) (kheb pas ruim 1 dag een werkende PSTwo, nog niet echt veel kunnen spelen nog dus :p )

--

Hoe denken jullie eigenlijk over het gebruik van Turbo opties op 3rd party controllers? Ik heb zelf hier een Logitech extreme action ding, waar ik de Turbo meestal wel aanzet bij trainen in de Gym... Is dat een soort van cheaten, of gewoon RSI voorkomen? :p

[ Voor 20% gewijzigd door Chakotay op 11-11-2004 20:50 ]

• masser120
Ik verwachtte eigenlijk meer land tussen de steden, want dat is minder moeilijk te maken!
Maar toch mag ik niet klagen, want dit is het leukste spel ooit!

Anoniem: 122234

kan iemand me dan vertellen wanneer je toegang krijgt tot ammunation shops? Ik bedoel, ik zit nou in die missies van tenpenny en nog steeds zijn die ammunations niet open -_-?

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:03
Ik geloof na die eerste tenpenny missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Chakotay schreef op 11 november 2004 @ 19:57:
Er staat er 1 in Blueberry Acres, dus dat grote veld naast blueberry. Beetje in het noorden van die acres, je ziet 'm redelijk snel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 122234 schreef op 11 november 2004 @ 22:25:
kan iemand me dan vertellen wanneer je toegang krijgt tot ammunation shops? Ik bedoel, ik zit nou in die missies van tenpenny en nog steeds zijn die ammunations niet open -_-?
Na "Doberman" van Sweet, die missie kan je doen na de eerste van Tenpenny.

A1ex: dankje, eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op 11 november 2004 @ 20:41:
[...]

Thnx, nog even doorspelen dus... SF mag ik nog niet in :) (kheb pas ruim 1 dag een werkende PSTwo, nog niet echt veel kunnen spelen nog dus :p )

--

Hoe denken jullie eigenlijk over het gebruik van Turbo opties op 3rd party controllers? Ik heb zelf hier een Logitech extreme action ding, waar ik de Turbo meestal wel aanzet bij trainen in de Gym... Is dat een soort van cheaten, of gewoon RSI voorkomen? :p
Dan moet je inderdaad nog even doorkomen en wat de controler betreft ik vindt dat geen cheaten, maaar meer voorkomen dat je geen gevoel in je vingers meer hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Anoniem: 128025 schreef op 12 november 2004 @ 07:15:
[...]

Dan moet je inderdaad nog even doorkomen en wat de controler betreft ik vindt dat geen cheaten, maaar meer voorkomen dat je geen gevoel in je vingers meer hebt! :)
Van dat continue getril van dat ding als je op de apparaten in de gym zit hou je ook al weinig gevoel over eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op 12 november 2004 @ 08:05:
[...]

Van dat continue getril van dat ding als je op de apparaten in de gym zit hou je ook al weinig gevoel over eigenlijk :p
Ja als je over het spoor gaat rijden met auto of motor heb ik hier ook last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm dat trillen vind ik wel meevallen, het is erg licht en soms voegt het wel wat toe, wel grappig dat je het voelt als het onweert.

Ik heb nog flink wat missies gedaan en ik blijf het fantastisch vinden dat er zo enorm veel variatie in zit en dat sommige missies echt heel goed opgezet zijn.

Ik zit nu in LV en ben ook de Airstrip missies nog aan het doen.

spoiler:
Mike Toreno en The Truth vind ik 2 van de leukste characters die in het spel zitten.
Met de missie "Stowaway" (ideale wapen: kettingzaag >:) ) had ik trouwens een enorm lange parachutesprong, ik heb (ingame tijd) wel meer dan 4 uur in de lucht gehangen omdat ik vrijwel meteen m'n parachute uithing, bijna alleen maar wolkjes gezien.
Heb nu officer Polaski ook koud gemaakt, ben wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat, ik vermoed dat je uiteindelijk weer in LS komt (daar wil ik geen antwoord op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op 12 november 2004 @ 12:15:
Hmm dat trillen vind ik wel meevallen, het is erg licht en soms voegt het wel wat toe, wel grappig dat je het voelt als het onweert.

Ik heb nog flink wat missies gedaan en ik blijf het fantastisch vinden dat er zo enorm veel variatie in zit en dat sommige missies echt heel goed opgezet zijn.

Ik zit nu in LV en ben ook de Airstrip missies nog aan het doen.

spoiler:
Mike Toreno en The Truth vind ik 2 van de leukste characters die in het spel zitten.
Met de missie "Stowaway" (ideale wapen: kettingzaag >:) ) had ik trouwens een enorm lange parachutesprong, ik heb (ingame tijd) wel meer dan 4 uur in de lucht gehangen omdat ik vrijwel meteen m'n parachute uithing, bijna alleen maar wolkjes gezien.
Heb nu officer Polaski ook koud gemaakt, ben wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat, ik vermoed dat je uiteindelijk weer in LS komt (daar wil ik geen antwoord op).
Ik ben ongeveer evenver als jij ZAMoRANo, iets verder nog maar ik wil niet te veel verklappen voor de rest van de forum bezoekers :X , alleen dat de missies leuk en gevarieerd blijven tot nu toe! :*)
spoiler:
Ik had bij Stoaway een katana gebruikt en dat ging ook wel lekker :) , ik had alleen bij de sprong een enorm lange vrije val gemaakt, heb niet getimed maar kom volgens mij met de vliegtuigen op Verdant Meadows niet zo hoog, ook niet met een prive jet want dan val ik toch minder lang voor mijn gevoel!
Heb wel wat gelezen over een soort boeing die soms in een loods op het vliegveld van LV staat, maar die heb ik zelf nog niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 128025 schreef op 12 november 2004 @ 12:23:
[...]

Ik ben ongeveer evenver als jij ZAMoRANo, iets verder nog maar ik wil niet te veel verklappen voor de rest van de forum bezoekers :X , alleen dat de missies leuk en gevarieerd blijven tot nu toe! :*)
spoiler:
Ik had bij Stoaway een katana gebruikt en dat ging ook wel lekker :) , ik had alleen bij de sprong een enorm lange vrije val gemaakt, heb niet getimed maar kom volgens mij met de vliegtuigen op Verdant Meadows niet zo hoog, ook niet met een prive jet want dan val ik toch minder lang voor mijn gevoel!
Heb wel wat gelezen over een soort boeing die soms in een loods op het vliegveld van LV staat, maar die heb ik zelf nog niet kunnen vinden
Ik weet niet hoever ik psies ben, ik heb vanalles door elkaar gedaan. :)

spoiler:
Ik heb in LV op dit moment geen missies meer open staan dacht ik, alhoewel ik verwacht dat Madd Dogg terugbelt voor wat missies als hij uit het ziekenhuis komt.

Gisteren op het laatst nog de Area 69 missie voor The Truth (iets met Project Black..huppeldepup) even geprobeerd maar ik was de tijd uit het oog verloren tijdens het soldaatjes neerschieten :)

Het verhaal houdt me wel enorm aan het spelen nu iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Iemand enig idee van een website waar op je alle tags, oesters etc. Ken vinden. Waar ze het aanduiden op een map. Ergens in Deel 3 was er sprake van zon soort website maar ken de link nie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
RSD1982 schreef op 12 november 2004 @ 12:34:
Iemand enig idee van een website waar op je alle tags, oesters etc. Ken vinden. Waar ze het aanduiden op een map. Ergens in Deel 3 was er sprake van zon soort website maar ken de link nie vinden
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

is er ergens ook een map met alle huizen en de prijzen er van ?

ben nu wel toe aan een mooi huisje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

What the fuck, ik werd net aangereden door een auto (in Las Venturas), en daar zat helemaal niemand in :o , echt vaag..

en ik heb een easter egg gevonden:
spoiler:
Op de zuidelijke pijler van de Gant bridge hangt een bordje, "There are no easter eggs here, go away"

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123052 op 12-11-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Hoera ik heb supply lines gehaald 8)7 8)7 8)7
ik werd helemaal gek. maar goed voor mensen die er nu nog mee bezig zijn.

Wacht even een uurtje of anderhalf (tijd in het spel dan ) De koeriers bevinden zich dan op veel betere plekken. Ik dacht ik ga dat eens proberen en hoppa ik haal m zomaar, zelfs nog paar keer gebotst en alles

maar wat een kutmissie was dat zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Woei, heb net het derde eiland unlockt, moet nu de Bigfoot-missie doen, maar die is nog wel lastig :|

Verder nog twee vraagjes: zitten er nog spraydingen in San Fierro en Las Venturas? Die heb ik nog niet gevonden namelijk. En weet iemand waar je de Jester (sportauto) kunt vinden? Ik heb er nu één keer in gereden en dat rijdt echt heerlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:56

BioHazard

*\o/*

Die rijdt zo nu en dan in Venturas en staat ergens geparkeerd in San Fierro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

The Evil Brain schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:48:
Verder nog twee vraagjes: zitten er nog spraydingen in San Fierro en Las Venturas? Die heb ik nog niet gevonden namelijk
je hebt op het tweede eiland die oude garage(bezinestation wara je opdrachten moet doen) er schuin tegenover staat er blauw gebouw(showroom dat je kunt kopen na verloop) erachter is er een spray ding
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!