[Mag dit?] Adver in je Sig

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:55
BalusC heeft in zijn sig deze tekst

code:
1
Alfa 156 1.9 JTD SW kopen?

in zijn signature staan. Mag dit eigenlijk?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:40

André

Analytics dude

Waarom niet? Je mag toch wel iets in je sig zetten? Zolang het maar niet voor commerciele doeleinden gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Why not? Ik bedoel, ik heb ook in mn sig staan dat ik op zoek ben naar een vriendin, dat is toch niet per definitie een link naar het kopen van een vriendin ofzo? :+

Denk dat het best kan hoor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 03-11-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 12:50
Of het nu zo doet of via een link naar de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
proller schreef op 03 november 2004 @ 11:22:
Why not? Ik bedoel, ik heb ook in mn sig staan dat ik op zoek ben naar een vriendin, dat is toch niet per definitie een link naar het kopen van een vriendin ofzo?
Nee ok, maar in een topic mag je niet plaatsen dat je iets wil verkopen. Dit staat dan wel niet direct in een topic, maar wel indirect via een sig.

[ Voor 11% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:23 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand een Alfa wil kopen... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 11:23:
Ik weet niet of iemand een Alfa wil kopen... })
Als ik 18 was wel. Is wel een supergave auto! 8)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Het mag niet als je bijvoorbeeld dit in je sig. zet:
code:
1
Klik hier en registreer nu je vandaag nog op huppeldepup-forum

Dat is reclame van een ander forum dan GoT. En dat laten ze denk niet toe.
Maar wat BalusC heeft kan wel. Hij wil alleen zijn Alfa 156 1.9 JTD SW verkopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Rakkerzero schreef op 03 november 2004 @ 11:25:
Het mag niet als je bijvoorbeeld dit in je sig. zet:
code:
1
Klik hier en registreer nu je vandaag nog op huppeldepup-forum

Dat is reclame van een ander forum dan GoT. En dat laten ze denk niet toe.
Maar wat BalusC heeft kan wel. Hij wil alleen zijn Alfa 156 1.9 JTD SW verkopen.
Maar als je in een topic wat over auto's gaat post "Ik heb een auto te koop", dat mag niet. Maar dit dus wel :?

offtopic:
Ik heb overigens niets tegen BalusC hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:27 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

"Te Koop" in je sig, mag dat?

Zoeken naar sig in title in LA

[ Voor 80% gewijzigd door André op 03-11-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Topic is 3 jaar oud.
Maar toch wel mooi topic!
je ondertitel is geen V&A plaats .

Sorry als het zo gebeurd is, dat is niet de bedoeling!

Het mag dus niet, maar ik ga er niet actief naar speuren ofzo. ik persoonlijk stoor me er niet aan. Maar je ondertitel daarvoor 'misbruiken' is eigenlijk niet de bedoeling.

[ Voor 48% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:29 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

BMRS schreef op 03 november 2004 @ 11:26:
[...]

Maar als je in een topic wat over auto's gaat post "Ik heb een auto te koop", dat mag niet. Maar dit dus wel :?
Dat natuurlijk wat anders he :)
Je hebt de mogelijkheid om sigs uit te schakelen. Sommige posts uitschakelen gaat zo moeilijk ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
In de FAQ staat het redelijk duidelijk:
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet.
Nou vind ik dit persoonlijk niet echt onder de noemer reclame vallen. Persoonlijk heb ik er ook weinig problemen mee als iemand bijvoorbeeld zoiets zou hebben met een link naar marktplaats of bijvoorbeeld vraag en aanbod. Het wordt weer een iets ander verhaal als je echt reclame gaat maken met iets als 'koop hier 100 cd-r's voor maar 15 euro!!'. Het is naar mijn mening meer een gevoelskwestie ofdat iemand gewoon iets kwijt wil of dat iemand gewoon reclame wil maken om zo omzet te genereren. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Renegade schreef op 03 november 2004 @ 11:31:
In de FAQ staat het redelijk duidelijk:
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

[...]

Nou vind ik dit persoonlijk niet echt onder de noemer reclame vallen. Persoonlijk heb ik er ook weinig problemen mee als iemand bijvoorbeeld zoiets zou hebben met een link naar marktplaats of bijvoorbeeld vraag en aanbod. Het wordt weer een iets ander verhaal als je echt reclame gaat maken met iets als 'koop hier 100 cd-r's voor maar 15 euro!!'. Het is naar mijn mening meer een gevoelskwestie ofdat iemand gewoon iets kwijt wil of dat iemand gewoon reclame wil maken om zo omzet te genereren. :)
Daar zit wel iets in. Maar als ik dus een PIV over heb, dan zou ik hem bv. op marktplaats mogen zetten, en dan een linkje in mijn sig mogen zetten?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
je ondertitel is geen V&A plaats .
Het lijkt me toch duidelijk dat het hier over hardware gaat. :) Daarvoor is V&A de aangewezen plaats.

Een auto ga je alleen niet in V&A zetten. :P Dus ik zie het probleem niet zo?
Ook de link naar spam zie ik niet. Geen wervingsactie/promotie van een site o.i.d... :)

Renegade O+

[ Voor 6% gewijzigd door SysRq op 03-11-2004 11:35 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/~roelant/smiles/mierenneuken.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
SysRq schreef op 03 november 2004 @ 11:34:
[...]

Het lijkt me toch duidelijk dat het hier over hardware gaat. :) Daarvoor is V&A de aangewezen plaats.

Een auto ga je alleen niet in V&A zetten. :P Dus ik zie het probleem niet zo?
Ook de link naar spam zie ik niet. Geen wervingsactie/promotie van een site o.i.d... :)
Geen V&A plaats. Maar dan kan toch ook een gewone marktplaats-site mee bedoeld worden. Daar kan je toch ook verkopen en aanbieden. Anders zou er wel staan, het is hier geen Vraag&Aanbod forum. Denk ik.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Atlas schreef op 03 november 2004 @ 11:29:

Je spreekt je zelf nu heeeeeel erg tegen :P
Ik zag het :X

Maar volgens mij moet je het onderscheid maken tussen commerciele advertenties en particuliere advertenties. Het eerste is niet gewenst en het 2de kan gewoon lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Wat een rare smilie... :D
Die smilie heeft een gele kop. :D

Haha, een GOT-mier.

[ Voor 13% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:37 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BalusC wilt zijn auto verkopen? :D Niks te zien op zijn site geloof ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij is de TS de -help-mij-aan-een-i-pod aktie van hlpdsk vergeten ;)

Kom op, je auto aanbieden in je sig op een subtiele manier als deze moet kunnen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 11:37:
BalusC wilt zijn auto verkopen? :D Niks te zien op zijn site geloof ik :X
DEZE AUTO STAAT NU TE KOOP! Bekijk de advertentie op de marktplaats.

Nee, hij is niet te koop. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:41 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
johnnyv.nl schreef op 03 november 2004 @ 11:39:
Wat was dit dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:42 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
BMRS schreef op 03 november 2004 @ 11:32:
Daar zit wel iets in. Maar als ik dus een PIV over heb, dan zou ik hem bv. op marktplaats mogen zetten, en dan een linkje in mijn sig mogen zetten?
Als jij niet op marktplaats probeert om 50 verschillende PIV's te verkopen zou ik daar weinig problemen mee hebben (en als je sig met het linkje erheen niet te irritant is :P). Het verschil tussen commercieel en particulier is wel een mooie, alhoewel we een linkje naar een particuliere pr0ncollectie verkoop op marktplaats weer wel weg zouden halen. Maar je begrijpt denk ik de nuance wel ongeveer? :)
johnnyv.nl schreef op 03 november 2004 @ 11:39:
psssst..... Lunatic. ;) :+

[ Voor 15% gewijzigd door Renegade op 03-11-2004 11:43 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even een onderbouwde reactie dan:

Wat ik me afvraag is wat je inspireert om naar het linkje in BalusC te vragen en niet naar één van die duizende andere users die een linkje in hun signature hebben?

Als men het compleet zou willen verbieden zou de url-tag wel uitgeschakeld zijn voor signatures. Zolang het niet schreeuwerig en niet commercieel is, hebben weinig mensen er last van.

Door dan in het bijzonder een crewlid als voorbeeld te stellen wek je een bepaalde indruk, en dat laat bij mij een bijzonder negatieve nasmaak achter. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Roelant op 03-11-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Renegade schreef op 03 november 2004 @ 11:41:
[...]

Als jij niet op marktplaats probeert om 50 verschillende PIV's te verkopen zou ik daar weinig problemen mee hebben (en als je sig met het linkje erheen niet te irritant is :P). Het verschil tussen commercieel en particulier is wel een mooie, alhoewel we een linkje naar een particuliere pr0ncollectie verkoop op marktplaats weer wel weg zouden halen. Maar je begrijpt denk ik de nuance wel ongeveer? :)
Jaja, ok. Nu kom ik op het idee om oppeens ook een linkje naar een adje te zetten. En nee het is gee pron-collectie. Gewoon een mooie ouwe Diamond Viper V770. Mag dan toch?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BMRS schreef op 03 november 2004 @ 11:43:
[...]

Jaja, ok. Nu kom ik op het idee om oppeens ook een linkje naar een adje te zetten. En nee het is gee pron-collectie. Gewoon een mooie ouwe Diamond Viper V770. Mag dan toch?
Als jij gewoon [url=blaat]videokaart te koop[/url] in je sig zet, zal er geen haai naar kraaien, al past het wat beter in het hardware aanbod topic :P
Woops :X
Als ik nou... *iPod-actie* (let op, HK)

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 03-11-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Zoals de link nu in je sig staat heb ik er weinig problemen mee. Overigens had je deze vraag ook direct kunnen stellen ipv via een omweg zoals via de sig van BalusC. Die had je dan weer wel als voorbeeld kunnen nemen, maar dat was denk ik net iets ander overgekomen. ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Roelant schreef op 03 november 2004 @ 11:42:
Even een onderbouwde reactie dan:

Wat ik me afvraag is wat je inspireert om naar het linkje in BalusC te vragen en niet naar één van die duizende andere users die een linkje in hun signature hebben?

Als men het compleet zou willen verbieden zou de url-tag wel uitgeschakeld zijn voor signatures. Zolang het niet schreeuwerig en niet commercieel is, hebben weinig mensen er last van.

Door dan in het bijzonder een crewlid als voorbeeld te stellen wek je een bepaalde indruk, en dat laat bij mij een bijzonder negatieve nasmaak achter. ;)
Het was ook niet bedoeld om een crewlid als voorbeeld te stellen, maar ik zag het toevallig. Bij een andere user had ik het ook wel gedaan. Het viel me gewoon op, tja, ik denk dat crewmembers wat meer opvallen.

Nu zal het nog wel langer duren voordat ik HK-acces krijg, volgens mij krijg ik het nooit meer.

[ Voor 33% gewijzigd door Steephh op 03-11-2004 11:54 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht kunnen we binnen niet afzienbare tijd elkaars signature-ruimte gaan verhuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
BMRS schreef op 03 november 2004 @ 11:51:
Nu zal het nog wel langer duren voordat ik HK-acces krijg, volgens mij krijg ik het nooit meer.
Kwestie van afwachten en gewoon je best doen, maar da's iets wat niet echt in dit topic thuishoort. ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Ik weet niet wat het is, maar dit staat dus in mijn sig:

[url=http://www.marktplaats.nl/markt/hardware/videokaarten/60542.htm?ret=%2Fmarkt%2Fhardware%2Fvideokaarten.htm]Diamond Viper V770 hebben?[/][br][url=http://crew.tweakers.net/]GOT's Speeltuin[/][br][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/6625]Specs[/]

Maar als ik wachtwoord invul en wijzigingen doorvoer en ik bekijk profiel weer, dan mis ik aan het eind van de sig dit: /] waardoor het dus geen link wordt. Is er een maximum aan url's?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 12:23

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Maar als ik wachtwoord invul en wijzigingen doorvoer en ik bekijk profiel weer, dan mis ik aan het eind van de sig dit: /] waardoor het dus geen link wordt. Is er een maximum aan url's?
Nee, er is een maximum aan karakters die je in je sig kan hebben :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
BMRS schreef op 03 november 2004 @ 11:56:
Nee, wel een maximum aan de totale sig-lengte :)
offtopic:
Want ik kan niet 987654321 in m'n sig zetten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door SysRq op 03-11-2004 11:59 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Een en ander mag, na omzetting van de HTML entities, niet langer zijn dan 255 tekens. Dat zal bij jou dus wel het geval zijn en dus gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BMRS schreef op 03 november 2004 @ 11:56:
Ik weet niet wat het is, maar dit staat dus in mijn sig:

sig

Haal de www uit de URLs en je hebt weer ruimte extra.

[ Voor 24% gewijzigd door kamerplant op 03-11-2004 11:59 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Nee, maar blijkbaar is het aantal tekens wat er in je sig staat wel opgebruikt, als je (lange) urls gebruikt gaat dat snel - ik had zelf ook wel es dat probleem.

Verder geeft Renegade hier precies aan dat dergelijke signatures gewoon zijn toegestaan zolang ze niet op een schreeuwerige manier worden gebracht, niks aan de hand dus. Daarnaast had je dit dus gewoon kunnen vinden in de faq BMRS: een LAtopic zoals dit is dus nogal verspilde moeite. Hetzelfde wat ik in een sluitmessage op je vorige LAtopic zei geldt voor dit topic, vandaar dat deze ook dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.