Wat is dit voor piep forum???

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Sorry hoor, begin er nou ECHT de SCHURFT! aan te krijgen aan dit achterlijke klote forum, Net weer, dit topic wat ik geopent hebt, WAT is hier nou mis mee?? ik heb me al een een uur de NAAD gezocht om et te kunnen vinden, kon meer alleen vinden over et koppelen van psu's,, En als jullie telkens WEER over dat je de search moet gebruiken.. RUIM DIE SEARCH DAN ES EEN KEER EEN BEETJE OP! he, probeer ik es een mooie uitleg te maken, goed opletten op punten comma's ENZ, is et NOG niet goed!? Alles wat ik gepost hebt word een slotje opgepleurt, en dan echt lettelijk. Sorry hoor begin er nu een beetje de schurft aan te krijgen. Vind et een mooi forum met veel info. ben al een jaar member ofzo en hoeveel vragen heb ik nu gestelt???? WEINIG! en dan kan ik et es een keer niet kon vinden, tjongen jongen, De meeste wat ik niet wist heb ik heb ik ook met de search gevonden :) en dan vind ik et ES niet en dan mag ik niet een es "een keer" een vraag stellen :|

En nog over et reachtie van mm dat ik dan een goeie voeding moet kopen, DAAR GING et juist om, om te testen of et WEL aan men voeding ligt, wat heb je deraan als je iets koopt waar et niet aan ligt, en daar zijn we tweakers voor of niet???

END

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:08
De search werkt anders best goed, als je zoektermen in correct nederlands neerzet :+

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:52

Snow_King

Konijn is stoer!

Als het je hier niet aanstaat ga je toch weg, wie verplicht je hier te blijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:04

UTM

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:46

Haan

dotnetter

Je zit in het verkeerde subforum :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:20

momania

iPhone 30! Bam!

Mail maar met de mod die hem gesloten heeft, die zal je graag uitleggen waarom hij dat gedaan heeft. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.