vraagje om 2 voedingen te gebruiken op 1 comp

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
goeie dag damens en heren :)

Ik wil dus 2 voedingen gebruiken voor 1 pc, om te kijken of men voeding et niet trekt om dan vervolgens een andere voeding te kopen met meer power.

Ik heb dus al de search bezocht, en ben er een beetje achter gekomen dat et niet zomaar lukt om 2 voedingen aan elkaar te knopen,
Nu zat ik zelf te denken om 1 voeding voor men mobo te gebruiken (ATX stekker en de dat kleine geval) en de rest, "CD-rom hd video enz" op de andere voeding aan te sluiten. Dat zou naar mijn mening geen probleem moeten zijn.
Maar nu vraag ik toch maar voor de zekerheid aan de mensen die wat meer weten over dit onderwerp of et ook inderdaad gaat werken.

Mijn volgende vraag is dan, Kan ik de eene voeding voor men hd cd-rom vga enz al aan zetten voordat ik de andere voeding aan kan zetten? Of gaat dat voor problemen zorgen? Ik kan ook wel een klein schakkeling maken met relai's enz maar daar heb ik ff geen zin in :). Et gaat uiteindelijk erom om et alleen te testen.
Dus wou gewoon met een paperclip de voeding aan zetten.

Specjes van voedingen:

1: voor vga cd-rom hd vga enz: Samsung 350watt
2: Voor mobo en cpu: To-power 450Watt

Ik hoor graag van jullie :)

Mvg John

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik zou je toch willen aanraden om gewoonweg in een goede kwaliteitsvoeding te investeren in plaats van dit soort noodgrepen.
Hierover is trouwens wel meer dan genoeg in de search te vinden, met name in Casemodding & Elektronica.

Dit topic is gesloten.