Toon posts:

Router Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na veel guides te hebben gelezen ben ik nog geen stap verder. met mijn NAT
Daarom hoop ik vurig dat iemand mij stap voor stap zou willen uitleggen hoe wat. Want ik kom echt geen stap verder.

Alvast bedankt!!
Dennis
(msn: stennis_nl@hotmail.com)

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Nou, jebent niet nieuw hier, dus je weet: geen 'hallo' en 'doei' hier. Verder is je topic erg onduidelijk: zowel de titel als je vraag. Wat is je probleem en waarom? Hier kan niemand wat mee!

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Ik denk dat je in een verkeerd forum terechtgekomen bent. Voorzover ik weet is dit een computergerelateerd forum en zijn hier geen helderzienden of iets dergelijks. :)

En ik geloof dat er voor jouw probleem een faq bestaat:het grote poortmappingsverhaal

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
TrickShot schreef op 02 november 2004 @ 17:20:
Ik denk dat je in een verkeerd forum terechtgekomen bent. Voorzover ik weet is dit een computergerelateerd forum en zijn hier geen helderzienden of iets dergelijks. :)
Haha, rofl! _/-\o_

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Blijkbaar ben je wel hardleers, dit is al het vierde topic dat je opent voor hetzelfde probleem. Om te vermijden dat er nog een vijfde komt zal ik je nog verder op weg helpen.

• Lees de faq waarvan ik de link heb gegeven
• Kijk in je boekje hoe je poorten moet mappen(onderdeel zoals 'virtual server'
• zoek op welke poorten je moet mappen om de gewenste programma's werkende te krijgen
• map ze door

Eigenlijk zou stap 1 al voldoende moeten zijn, maar aangezien die link al verscheidene keren gegeven is, heb ik het nog maar eens samengevat.
Succes ermee en probeer volgende keer je startpost duidelijker te maken zodat ik niet eerst al je gesloten topics moet gaan doorspitten voor ik je probleem begrijp.

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de onduidelijkheid.

Het "grote Poortmappingsverhaal" ben ik niet veel wijzer van geworden.

Ik krijg mijn NAT poort niet open voor Azureus.
Ik heb een 3com office connect router en een alcatel speedtouch 512 modem.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 08:08
Dus met je Speedtouch heb je NAPT en je 3Com NAT dan kan het kloppen dat je niet veel verder komt (met NAPT over NAT)
Zoek maar eens naar SIP-SPOOF voor je Speedtouch dan kom je wel verder.

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• bonooman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
je bedoelt waarschijnlijk de alcatel 510 (512 ken ik niet)

je moet zowel op speedtouch als 3com router de poort doorsturen - dan zou het moeten werken.

Verwijderd

Je bent nog steeds niet goed bezig.

Je moet bij Het Grote Poortmappingsverhaal zijn en neem meteen http://gathering.tweakers.net/forum/faq en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door over hoe het er hier op het forum aan toe gaat. We verwachten namelijk een beetje niveau en vooral inzet van jouw kant.

En dit is al het zoveelste topic van je hierover; ik stel voor dat je nu écht zelf aan de slag gaat en als je er niet uitkomt misschien gaat denken in de richting van het bellen van een helpdesk of iemand aan huis laten komen. Daarnaast zijn er meer fora op internet die niet zulke eisen stellen als wij.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 17:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.