Zo, dat is lang geleden dat ik deze stats gepost heb 
We beginnen natuurlijk met het belangrijktse en dat is natuurlijk de verwelkoming van de nieuwe leden: cosmic_cows en Emptywater welkom bij de DPC.
Dan gaan we van onderen af naar boven en zien we vijf mijlpalen met de cosmic_cows de grootste paal
En ontdanks de strijd binnende DPC, en de mooie verschuivingen in de overall stats is de DPC in de team daily's een aantal plekkies gezakt
dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Dus zadel de kippen en op zoek naar nieuwe koeien 
We beginnen natuurlijk met het belangrijktse en dat is natuurlijk de verwelkoming van de nieuwe leden: cosmic_cows en Emptywater welkom bij de DPC.
Dan gaan we van onderen af naar boven en zien we vijf mijlpalen met de cosmic_cows de grootste paal
En ontdanks de strijd binnende DPC, en de mooie verschuivingen in de overall stats is de DPC in de team daily's een aantal plekkies gezakt
Folding@Home hitparade van 01-11-2004 Top 30 daily flushing members: (93/1324) = 7%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
cosmic_cows | 20.000 |
KeukenDeur | 5.000 |
DPC_EJG | 2.000 |
Chiggyman | 500 |
Emptywater | 200 |
Leden |
2 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: cosmic_cows, Emptywater, |
Aantal leden: 1324 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME