Toon posts:

Spyware toolbar!!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn internet explorer een k*t balk staan en wat ik ook probeer ik kijg hem niet weg ik heb al verschillende anti spi en virus programma's geprobeerd, en zelfs het register schoon geveegd maar niks werkt. Als het goed is heet het coolwebsearch of zo iets, en iets met lop.

Kan iemand mij helpen? ik kan ook een screenshot sturen evt.

Alvast bedankt

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welke any spy progs? Welke virus?
Doe eens een search hier op coolwebseard enn lob, dan zal je versteld staan van het aantal topic waar deze in beschreven staan. Ze zijn met wat werk echt wel weg te krijgen hoor. :)

Kijk ook even hier: Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 01-11-2004 20:18 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 07:57
Al gezocht bij software om em daar misschien te deinstalleren??

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kijk hier eens even:
Beveiliging en Virussen - FAQ

En je geeft zelf Coolwebsearch aan, staat mooi in de bovenstaande FAQ.
Nieuwe CoolWWWSearch varianten

Edit:
Of deze:
[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Ik krijg het idee dat je een plemp-mijn-vraag-neer-zonder-na-te-denken-en-te-zoeken-actie hebt gedaan.

Van GoT wordt verwacht dat je zelf ook dingen uitzoekt (ala Google en de search hier) en in ieder geval de FAQ leest. En als je er dan niet uitkomt, dan kan je een topic openen.

Verder kan ik je alleen maar succes wensen. En als je er dan nog niet uitkomt...

[ Voor 7% gewijzigd door Motrax op 01-11-2004 20:25 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Kom op man, ik zeg toch dat ik het register al uitgeveegd heb denk je dan dat ik niet in software gekeken heb al tientallen keren.

• blckbrd
Maak maar een screenie dan. IK wil die hardnekkige balk wel eens zien dan

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Ah, www.lop.com zeker?

Ik ken de balk, bij mij ging 'ie gewoon weg naar het draaien van Adaware SE, en SpyBot Search & Destroy... Bij jou niet dan?

• DaannO
  • Laatst online: 29-11 16:16
volgens mij ken ik die!! klote ding ist en begint hij ook steeds op een site van hem zegmaar?? weet niet hoe je hem weg moet krijgen maybe je internet uitzetten 80 tooltjes erop los laten dan??

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het waarschijnlijk niet lop.com maar alleen die coolwebsearch

Hoe kan ik de screens hierin zetten??

• blckbrd
Ik weet dat je bij Spybot kan zoeken naar activeX keys stond daar ook niks vreemds tussen?

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:48
Je moet voor de lop.com-balk naar de site van lop.com gaan. En dan staat er onderin zoiets als vragen of questions of faq ofzo. Een van de vragen is hoe je hun software weg haalt. Dan download je dat tooltje dat er bij staat en dan run je dat. Werkt super!

Op de coolwebsearchpagina staat dit: http://coolwebsearch.com/security/?country=EU

[ Voor 15% gewijzigd door Sjeik op 01-11-2004 20:40 ]

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:38:
Hoe kan ik de screens hierin zetten??[/quote]
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Even naar beneden scrollen, staat bij de ubb-tags:
[img]url van afbeelding[/img]
[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]
[img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Heb je ook een idee waneer de balk erop is gekomen? Ik bedoel, die komt er niet vanzelf...

[ Voor 43% gewijzigd door Nik op 01-11-2004 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
reply on sjeik

Je moet voor de lop.com-balk naar de site van lop.com gaan. En dan staat er onderin zoiets als vragen of questions of faq ofzo. Een van de vragen is hoe je hun software weg haalt. Dan download je dat tooltje dat er bij staat en dan run je dat. Werkt super!

Op de coolwebsearchpagina staat dit: http://coolwebsearch.com/security/?country=EU

swredder vind hem ook niet

Is niet mij pc maar van een noob maat van me

Verwijderd

Bravehearth, CWS is al vele malen voorbij gekomen op GoT, met wat zoekwerk had je startpost veel uitgebreider gekund.
Daarnaast blijkt duidelijk dat je Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten niet hebt gevolgd, dus je topic gaat dicht.
Lees de BV stickies en GoT FAQ nog eens door om te zien wat er op GoT verwacht wordt van een topicstart.
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:22:
Kom op man, ik zeg toch dat ik het register al uitgeveegd heb denk je dan dat ik niet in software gekeken heb al tientallen keren.
Verder mag je in het vervolg wel eens wat beschaafder reageren als iemand je probeert te helpen... :/

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.