Ook ik ontkwam niet aan het uitvallen van de
5045. Alle opgenomen programma's na een harde reset verdwenen. Bellen met
liteon waarna er meteen een nieuwe werd verstuurd. Deze heb ik nu in mijn bezit. Direct de nieuwste firmware (195) erop gezet. Alles (voor zover ik heb kunnen testen) doet het nu goed. Beeld is ook perfect.
Maar nu komt het: Als ik de
5045 uitzet, is direct mijn tv beeld zeer slecht tot helemaal geen beeld op de meeste zenders. Zet ik de
5045 weer aan dan is het beeld ook weer oke. Nu opgelost door de kabel te splitten en 1 uitgang dan direct naar de tv (zonder tussenkomst van de
5045) en de andere uitgang van de splitter naar de
5045. Dit werkt perfect maar het hoort natuurlijk niet zo. Het lijkt er op dat als ik de
5045 uitzet hij ook meteen het kabelsignaal niet meer doorgeeft. Ook hoor ik nu de
5045 via een droge tik echt aan en uitschieten. Dit hoorde ik bij mijn vorige nooit.
Zijn er meer met dit probleem? Zie ik iets over het hoofd of mis ik een instelling die ik aan moet passen? Mijn vorige
5045 (die nu terug gaat) gaf het tv signaal wel gewoon door na uitzetten van het apparaat.
Nu dus maar weer naar
liteon bellen, en deze ook weer om laten ruilen? Tenzij ik iets over het hoofd zie. Zo blijf je wel bezig zeg!!
Overigens ik ken dit forum zo een beetje uit mijn hoofd en ben dit probleem nog niet tegen gekomen.