Toon posts:

120 GB is nu nog maar 31 GB

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem.
Ik heb een 120 GB HD(Samsung 7200rpm) die in windoos alleen nog maar als een 31 GB HD gezien wordt....in mijn BIOS zie ik wel gewoon 120 GB staan.
Ik heb al geformateerd en de partities verwijderd en opnieuw teruggezet maar hij doet dat telkens alleen over die 31 GB. Ik heb ook scandisk enz. gedaan maar niets werkt.

Ik zou dus graag de rest terug willen zien :)

Heeft iemand dit al is meegemaaakt pls post dan hier :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 03:22 ]

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Lees de faq eens door, en dan vooral dit stuk:

Mijn HDD wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl die groter is?

[ Voor 9% gewijzigd door UltimateB op 01-11-2004 03:37 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker dat op z'n minst over inzet, logica en researchvermogen beschikt. Dat zie ik hier helaas niet bij jou terug. Zoals duidelijk in de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] staat geschreven had je veel informatie kunnen terugvinden als volgt: 1) in de (online) handleiding; 2) op de supportsite van de fabrikant; 3) in de OM FAQ; 4) via de GoT-Search; 5) via Google.

1) kun je overslaan, er is bij de harddisk vaak geen handleiding meegeleverd
2) www.samsung.com » Products » Hard Disk Drive » FAQ » 32GB Capacity Limitation
3) OM FAQ / Beleid » Harddisks » Mijn HDD wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl die groter is?
4) bijv. [search=harddisk wordt herkend als 32GB]
5) bijv. [google=harddisk wordt herkend als 32GB]
Bij de laatste twee had je inderdaad wel moeten weten dat het 32GB is ipv 31GB ;)

Maar je snapt mijn punt wel, denk ik? :) Verder raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog rustig en en serieus te doornemen, incluis alle onderliggende linkjes. Die is echt niet voor niks geschreven namelijk ;)

Dit topic is gesloten.