Zie ik in de faq staan...
Zou iemand verkleind ff met een d kunnen schrijven? Dit ziet er erg stom uit zo.verkleint
Zou iemand verkleind ff met een d kunnen schrijven? Dit ziet er erg stom uit zo.verkleint
[ Voor 26% gewijzigd door We Are Borg op 31-10-2004 01:59 ]
Ik had het over DE faq.Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 01:57:
misschien is het wel handig als je ook ff aangeeft waar dat ongeveer staat
[ Voor 61% gewijzigd door Bergen op 31-10-2004 02:53 ]
Verwijderd
'Onder elke FAQ staat een overzicht welke UBB-like codes je allemaal in een reactie kunt gebruiken.'Tegenwoordig staat dit dus niet meer onder élke Faq, dus zou imo het beste zijn om in http://gathering.tweakers.net/forum/faq een anchor (<a name="bottom"></a>) te zetten achter
1
| <small>Voorwaarden, revisie 11 juni 2004</small> |
'Onderaan de hoofd-FAQ staat een overzicht welke UBB-like codes je allemaal in een reactie kunt gebruiken.'of iets dergelijks
Verwijderd
nou voel ik me gelukkig. ik ga pittenQuote :
Reageer met quote, je plaats dus een reactie met deze reactie alvast mooi in een quote geplaatst.
Intentionally left blank
En deze is fixed @ meVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 02:43:
Als we het dan toch over foutjes hebben:
In Forum Survival Guide: #Reacties plaatsen staat:'Onder elke FAQ staat een overzicht welke UBB-like codes je allemaal in een reactie kunt gebruiken.'Tegenwoordig staat dit dus niet meer onder élke Faq, dus zou imo het beste zijn om in http://gathering.tweakers.net/forum/faq een anchor (<a name="bottom"></a>) te zetten achter
code:onderaan de pagina, bij het begin van de UBB/RML opsomming. Natuurlijk moet dan ook de 2e genoemde link dan veranderd worden naar:
1 <small>Voorwaarden, revisie 11 juni 2004</small>'Onderaan de hoofd-FAQ staat een overzicht welke UBB-like codes je allemaal in een reactie kunt gebruiken.'of iets dergelijks
R u sure? Ik zie nog steeds ' verkleint' en 'ondersteund' staan...crisp schreef op 31 oktober 2004 @ 17:50:
Spelvoudtje is gefixed.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Hij bedoelt dat het is gefixt in de nieuwe templates.Bergen schreef op 01 november 2004 @ 14:31:
[...]
R u sure? Ik zie nog steeds ' verkleint' en 'ondersteund' staan...
[ Voor 4% gewijzigd door Exigence op 01-11-2004 16:24 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq