Toon posts:

[NIEUWE PC] Graag tips over nieuwe aankoop

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,
Ik sta op het punt een nieuwe pc aan te schaffen, graag zou ik tips hierover krijgen. Is dit systeem een verstandige/goeie keuze. Hij is bedoelt voor normaal surfen op het web, films bekijken maar tevens ook als Game pc...

Dit heb ik op het oog:

Geluidskaart: Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS Pl
Boxenset: Creative Inspire 7.1
CPUcooler: Cooler Master Hyper 6
MB: ASUS P4C800E Deluxe 2
Processor: Intel Pentium 4 550, 3,4 GHz
Geheugen: Corsair 1 GB DDR SDRAM Twinx XMS4000 (2x512)
DVD-RW: Plextor PX-712A
Kast: Chieftec LCX-01SL-SL-B (360W voeding)
HD: 2x Western Digital WD1600RE, 160 GB
Monitor: iiyama ProLite E431S-S, 17"
Video: Sapphire RADEON X800 PRO, 256 MB
Kastfans: CoolerMaster SAF-B82 2x
CD speler: ASUS CD-S520
3,5" diskettestation, 1,44 MB

Totaal rond de €2700,-
(mycom.nl)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 00:48 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo beste Peppin2004,

Bij de registratie kreeg je de algemen voorwaarden voor je neus te zien. Het lijkt erop alsof je iets te snel hier doorheen bent gegaan. Je topic voldoet namelijk niet aan de richtlijnen die op GoT van toepassing zijn. In de algemene voorwaarden werd gelinkt naar de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), en werd er ook gesproken over het lezen van de faqs in de sub-fora.

In dit subforum kan je verschillende stickies vinden. Dit zijn de groene topics bovenaan de topiclijst. Het is de bedoeling om deze eerst eens goed door te nemen, voordat je hier een topic opent. Hier staat namelijk ook het een en ander in over dit soort topics, "Is deze config goed?".

Ik raad je aan nog eens goed en aandachtig de voorwaarden van GoT door te nemen, om te zorgen dat je volgende topic niet weer op slot gaat.

Dit topic is gesloten.