Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[keuze] Packard Bell AudioDream FM of Philips HDD060?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:49
Hoi Tweakers!

Vandaag was ik fijn op mijn werk, en zag ineens wel twee hele leuke MP3 spelers staan, voor dezelfde prijs. De prijs zal ik hier niet noemen, maar ik kan er een leuke korting op krijgen :)

Nu zit ik dus te twijffelen welke ik zou moeten kiezen. Uiteraard heb ik heel wat gezocht op Google, heel veel printjes gemaakt van de spelers, en ze zelf al eens gebruikt. Toch kan ik nog steeds niet kiezen. Na het lezen van een revieuw van de Philips HDD060 op Tweakers.net, had ik gedacht dat ik wel zou kunnen kiezen. helaas staat de Packard Bell AudioDream FM niet op T.net. Jammer maar helaas, vandaar dit topic.

Poll: Welke speler zou jij kopen?
Philips HDD060 (1.5GB)
Packard Bell AudioDream FM (512MB)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=23981&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik zal proberen zo kort mogelijk aan te geven, wat ik de verschillen vind:

Formaat en gewicht: De Packard Bell is veel kleiner dan de Philips (mini lucifer doosje, tegenover normaal lucifer doosje. Ook is de packard Bell maar 33 gram, en de Philips 93 gram. Dat is een pluspunt voor de Packard Bell.

Opslaggeheugen: De Packard Bell heeft 512 MB flash geheugen, de Philips heeft een 1,5 GB (1.4 GB efficient) HDD geheugen. Nu vind ik het fijn dat de Philips meer op kan slaan, maar, een HDD lijkt mij meer kwetsbaar dan Flash geheugen. iemand die hier iets meer van af weet? Kun je ook gaan hardlopen (redelijk tempo, zie ook GoT Afval Challenge :P) met een HDD speler? Of gaat dat meteen mis?

Scherm: Het scherm van de Philips is groter, en (voor mij) ook duidelijker (zwart op wit), de Packard Bell heeft een klein, maar ook wel een duidelijk scherm (geel/blauw op zwart, OLED). Ik vind dan het scherm van de Philips mooier.

Vormgeving en degelijkheid: Doordat de Packard Bell klein is, is hij minder gevoelig voor schade, dan de Philips. De Packard Bell komt veel steviger over, en voelt ook zeker stevig aan. Toch is de behuizing van de Philips beter vorm gegeven, en spreekt mij meer aan dan de Packard Bell. Ook vraag ik me af of de Packard Bell nu van aluminium is, of dat het alleen aluminium-look is (brushed metal). Helaas heb ik hier (nog) niet op gelet. Ook de Packard Bell zou een bescherm hoes meeleveren. Opzich geen probleem om er één te kopen voor de Philips, maar toch wel het vermelden waard.

Geluid: De Packard Bell (22mW) produceerd meer geluid dan de Philips (10mW). Maakt dit heel veel uit? Maakt de Packard Bell ook ruim 2x zoveel lawaai? Is 10MW genoeg om te gebruiken in een drukke omgeving (aula van school, bus, auto)?

Software: Wat Packard Bell gebruikt weet ik niet, maar Philips maakt gebruik van DMM. Ook zou hier een Digital Rights Management (?) op zitten. Is het dus zo dat illegaal gedownloade MP3's het niet doen? Of maakt dat niet veel uit? (ik denk nu aan Bert en Ernie verhaaltjes enzo ;)).

Transfer snelheid: Ik zit op schillende sites staan dat USB 1.1 gebruikt wordt voor beide spelers. Ook zie ik hier en daar dat de Packard Bell USB 2.0 zou hebben. Dit is me nu dus even niet duidelijk.

Afspeelmogelijkheden: De Packard Bell heeft als toevoeging dat hij een FM radio ingebouwd heeft zitten. Nu is dit zeker geen vereiste, maar altijd wel leuk. Een radio heeft geen meerwaarde, maar is wel leuk meegenomen.

Dit zijn toch wel de belangrijkste punten waar ik naar heb gekeken. Het kan zijn dat ik misschien iets mis, hopelijk kunnen jullie me daar op wijzen. Ik zelf heb nog nooit een MP3 speler aangeschaft, vandaar.

Ik hoop ook dat jullie mij een beetje op weg willen en kunnen helpen. Aangezien ik er wel íets van af weet, maar net niet genoeg, roep ik jullie hulp op. Waar het mij om gaat is dat beide spelers voor eenzelfde bedrag te koop zijn, maar ze toch zo verschillend zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

(bronnen: www.kieskeurig.nl, www.tweakers.net, www.google.nl, www.packardbell.nl, www.nu.nl)

[ Voor 13% gewijzigd door Nik op 31-10-2004 20:13 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Hangt naar mijn mening helemaal af van hoeveel opslagruimte je nodig hebt. Als je veel muziek mee wilt nemen, dan moet je de Philips nemen.
Als het niet zoveel uitmaakt, dan de Packard Bell.
Overall neig ik wat meer naar de Packard Bell. Die is namelijk plug&play, waardoor je geen software nodig hebt om bestanden over te zetten. Bij de Philips moet je daarvoor de DMM software installeren.
Is het dus zo dat illegaal gedownloade MP3's het niet doen? Of maakt dat niet veel uit? (ik denk nu aan Bert en Ernie verhaaltjes enzo ).
Nee hoor, je kunt alles op de Philips pleuren :)
Transfer snelheid: Ik zit op schillende sites staan dat USB 1.1 gebruikt wordt voor beide spelers. Ook zie ik hier en daar dat de Packard Bell USB 2.0 zou hebben. Dit is me nu dus even niet duidelijk.
De Audiodream heeft USB 1.1
Ook vraag ik me af of de Packard Bell nu van aluminium is, of dat het alleen aluminium-look is (brushed metal).
De speler is echt van metaal.

Met een HDD speler kun je wel behoorlijk hardlopen, denk ik (al weet ik het niet zeker). Meestal zit er wel een behoorlijke buffer in dat soort spelers. Maar een flash-speler, zoals de Audiokey is wel echt skipvrij.

Ik heb ook nog wat reviews gevonden. Misschien heb je er wat aan.

Audiodream:
http://www.pocket-lint.co.uk/fullreview.php?reviewId=589

Philips:
http://www.pocket-lint.co.uk/review.php?reviewId=322
http://reviews.cnet.com/P...7-30842853-2.html?tag=top

Succes met je keuze :)

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ok, laat ik heel eerlijk zijn. Ik heb het topic niet gelezen. Ik kan je wel een ding vertellen:
Een echte Tweaker loopt nooit van z'n levensdagen niet met een Packard Bell :)

Packard Bell staat nou eenmaal gelijk aan goedkoop, slechte kwaliteit en vooral voor de domme massa. Stel, het is een goed product. De kans is klein, maar hij bestaat. Dan nog loop je met een Packard Bell. En ik persoonlijk zou dat nooit doen. Als ik jou was zou ik dus voor de Philips gaan. :)

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk dat als je wat reviews had gelezen, dat je dan je mening zou herzien ;)
Die Philips is echt een hele matige speler, de Packard Bell is gewoon beter.

Overigens zijn er zat spelers die beter zijn dan de Packard Bell, maar als het echt tussen deze 2 moet gaan is de Packard Bell de eerste keus (mits de opslagruimte voldoende voor je is)

• Nik
Ja, ik heb een slechte ervaring met Packard Bell computers, maar de MP3 spelers zijn toch wel goed. Zelf vind ik de Packard Bell ietsje beter, maar de opslagruimte van de Philips is gewoon veel beter (ik vind 512MB toch wat aan de krappe kant, wel genoeg, maar 1.5GB is toch leuker). Ook vind ik het design van de Philips mooier, maargoed, dat mag mijn keue niet beïnvloeden.

MPmad, ik vraag me af, je zegt:
Die Philips is echt een hele matige speler, de Packard Bell is gewoon beter.
Wat zijn dan de punten waar jij naar kijkt? Wat maakt die Packard Bell zoveel beter dan die Philips?

Ik heb geen probleem met: software installeren (MP3's erop zetten doe ik toch alleen thuis), behuizing stevigheid (ik ben zuinig met mijn spullen, dus maakt me niet heel veel uit).

Mijn gevoel zegt de Philips, maar mijn verstand zegt de Packard Bell.

Ik zal van de week nog eens even zelf met beide spelers gaan spelen, dan beslis ik over twee weken welke ik wil. En nog bedankt voor de reviews! ik ga ze (nu) lezen!

Wat me opvalt: De Philips wordt (te) vaak vergeleken met de iPod. Nu vind ik dat eigenlijk een slecht iets om de Philips mee te vergelijken, daardoor lijkt de Philips zo slecht. Ook als minpunt:
The capacity, the slower USB connection
vind ik belachelijk. Oke, het is USB 1.1, maar dat is de AudioDream dus ook. Dat is dus geen goede vergelijking (vind ik). Ook de capaciteit wordt gezien als een minpunt, maar hij is toch groter dan de AudioDream. Jammer dat zo juist die vergelijking gemaakt wordt.

Ik heb nog verder gezocht naar een review, maar helaas, in elke review valt wel het woord "iPod". Jammer :/

[ Voor 26% gewijzigd door Nik op 30-10-2004 23:28 ]

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Nou, mijn keuze is vooral gebaseerd op de plug&play functie van de Packard Bell, die Philips niet heeft. Dat is voor mij persoonlijk een must. Maar als dat voor jou niet zo is, verandert dat de zaak misschien.
Verder schijnt de Philips vrij goedkoop aan te voelen, maar of dat een echt nadeel is is natuurlijk ook persoonlijk.
Ook meen ik gelezen te hebben dat de Philips nogal traag werkt.

Maar als je beide spelers in het echt gaat proberen, kom je er vast wel uit :)

Kun je trouwens niet uit andere spelers kiezen? Want er zijn wel betere spelers te bedenken dan deze.
vind ik belachelijk. Oke, het is USB 1.1, maar dat is de AudioDream dus ook.
De concurrentie van de HDD060 heeft over het algemeen wel USB 2.0, dus het is imho wel terecht dat het als minpunt beschouwd wordt. Zeker gezien de opslagruimte, want 1,5 Gb vullen met USB 1.1 is geen pretje (hoewel je dat waarschijnlijk maar 1 keer hoeft te doen)

Maar als jij het zelf geen minpunt vind, maakt het verder niet uit toch :)

[ Voor 28% gewijzigd door Piggen op 30-10-2004 23:45 ]

• Nik
Zoals welke dan?

Kijk, ik kreeg dit idee ineens vandaag, aangezien ik ze zag staan. Ik ben verder niet op de hoogte van allerlei ander spul, natuurlijk wel bijvoorbeeld de AudioKey, andere goedkope zut (van 40-120 euro), maar ik wil ookk iets leuks hebben. Design zegt me niet veel, maar deze twee sprongen eruit. Ik wil ook minimaal 512MB, aangezien dat toch wel de nieuwe standaard wordt.

Ik kom er vast wel uit als ik ze in het echt probeer (voor een weekje ofzo), maargoed, advies vragen kan nooit kwaad.

Andere spelers zijn welkom, prijsklasse moet rond de 180 euro liggen, en minimaal 512 MB. Voor de rest maakt het me geen bal uit, als het maar doet wat 'ie moet doen, en het ook vooral _goed_ doet. :)

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Nou, zoveel eigenlijk :)

Ik weet niet hoe het assortiment is op jouw werk, maar bijvoorbeeld bij mp3spelers.nl is voor dat bedrag wel wat moois te kopen. De Creative Muvo2 1,5 Gb bijvoorbeeld. Is een betere speler dan de Philips.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 22:07
AV -> GT

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Nik
Ik vind die MUVO dan weer verschrikkelijk lelijk, dat blauw, bah... Als 'ie zilver had geweest, had ik voor die gegaan. Dat neemt niet weg dat de specs zeer goed zijn. De MUVO hebben wij ook op het werk liggen, dus die neem ik meteen mee in mijn mini vergelijking.

En nog steeds ben ik er van overtuigd dat ik de Philips mooier vind, maar de Packard Bell heeft dan weer een hoger pats gehalte (weet je hoe klein?). Lastige kwestie als je het mij vraagt. Dan komt ook nog eens die MUVO erbij, en dan is de chaos compleet!

In ider geval ga ik eerst de Phjilips met de MUVO testen tegen elkaar, dan kies ik welke ik wil. Dan pak ik de Packard Bell erbij, en test die vervolgens weer tegen de winnaar uit de vorige ronde :P

Iemand nog een tip waar ik op moet letten? Ik heb namelijk maar een half uurtje tijd om te testen/vergelijken, en ik wil toch zo veel mogelijk proberen.

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

- geluidskwaliteit
- degelijkheid
- of het menu/de bediening lekker werkt
- kwaliteit van de meegeleverde oordoppen

Dat lijken me de belangrijkste dingen :)

• Nik
geluidskwaliteit is zeker ook belangrijk, maar het verschil tussen 512 en 1500 MB is toch wel interessant (gezien de prijs). Stel dat de AudioDream er in 1500 MB is, dan had ik die meteen gekocht...

Nu ook een poll in de TS (stem even :P)

Kan ik ook playlists aanmaken op de Packard Bell? Want ik zag dat het wél kan bij de Philips. Toch wel handig als je veel muziek hebt!

[ Voor 23% gewijzigd door Nik op 01-11-2004 09:08 ]

Verwijderd

Packerd Bell:
• + Erg klein
• + Schitterend design
• + Schitterend OLED scherm
• + Erg solide
• + Plug&play

• -'Maar' 512 MB
• - USB 1.1

Philips

• + 1.5 GB
• + Mooi design

• - USB 1.1
• - Vervelende software
• - Vervelende bediening

My 2 cents :)

• Nik
Packerd Bell:

+ Erg klein
+ Schitterend design
+ Schitterend OLED scherm
+ Erg solide
+ Plug&play

-'Maar' 512 MB
- USB 1.1

Toelichting: Het scherm van de Philips vind ik mooier, niet duidelijker, maar wel overzichtelijker. USB 1.1 boeit me niet, aangezien het bij beide spelers USB 1.1 is. Daarom ga ik misschien eens naar de MUVO 1.5GB kijken, aangezien die wél USB 2.0 is.

Philips

+ 1.5 GB
+ Mooi design

- USB 1.1
- Vervelende software
- Vervelende bediening

Toelichting: Ook weer het USB 1.1 verhaal, én de zogenaamde vervelende software, deze software laat mij wel playlists in elkaar zetten, wat ik _zeker en heel vaak_ wil gaan gebruiken.

My 2 cents back ;)

Dan nog het volgende, de Philips heeft dus een playlist mogelijkheid, heeft de Packard Bell dit ook? Aangezien ik veel verschillende muziek stijlen leuk vind, is een playlist wel erg handig!

• Nik
Nek aan nek reace in die poll, het lijken de verkiezingen in Amerika wel :x

Anyway, kan iemand me nog vertellen of de Packard Bell ook playlists kan maken / afspelen? Aangezien dit toch wel handig is met een grote verzameling mp3's.

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Doordat de Packard Bell klein is, is hij minder gevoelig voor schade, dan de Philips. De Packard Bell komt veel steviger over, en voelt ook zeker stevig aan.

dat zeg je he ?

nou ik heb de packard bell. en Ik heb er ECHT SPIJT van MISKOOP!! toen k hem kreeg deed hij het heel fftjes. Toen kreeg ik het probleem dat hij de hele tijd opstarten en weer afsloot. Nou k naar packard bell opgebeld. Ja je krijgt een nieuwe. Nu heb ik een nieuwe (2dagen) en weer hetzelfde probleem. En nog iets het beeldscherm is nu al gebarsten en er zit een klein deukje in. (en dat barsten komt egt niet door mij... hij heeft bijna alleen op mijn bureau gelegen..) k denk dat het glaasje is gesprongen omdat hij strak stond ofzo... kweetnie... maar i.i.g. voor mij is en blijft het 1 GROTE miskoop... k ga nu packard bell weer opbellen en vragen wat k moet doen.. maar k vertel ze wel ff dat het een Kl*te ding is en dat k een andere wil.. of mijn geld terug. want als je 180 euro uitgeeft voior een mp3 speler dan verw8 je ook wel dat je iets degelijks krijgt. wat dus helaas niet het geval is.

Ps: de usb is 2.0 !!

• Nik
Dit maakt het allemaal niet makkelijker.

Dus de Packard Bell is niet zo heel stevig? Wij hebben hem op het werk al een weekje liggen, en daar issie nog niet kapot ;). Morgen moet ik weer werken, dus zal ik eens even rond gaan spelen met de twee spelers. Ik verbaas me er ook over dat het schermpje van de Packard Bell kapot is gegaan, aangezien het maar een klein schermpje is. De Philips spsler heeft een groter scherm, en je zou zeggen dat die gevoeliger is.

Een revieuw op T.net over de Philips wees mij er op dat de Philips heel erg zwak aanvoelt.

Dat de PB usb 2.0 heeft snap ik niet meer, de één zegt van wel, de ander zegt van niet. Ik zal dat probleem morgen ook eens even bekijken door het doosje eens goed te lezen. Mijn keuze gaat toch steeds meer naar de Philips, vanwege het grote opslag geheugen. Toch wil ik het geluidsverschil horen, en dan kijk ik verder, naar de MUVO 2.

Morgen ga ik dus zelf een mini test doen, maar helaas heb ik geen PC in de buurt om geluid te testen (wat erg jammer is natuurlijk). Tegenvaller...

En nog even een vraagje voor jorngrisel, hoe beviel de speler je? Dus afgezien van dat hij nu kapot is, heb je er MP3's op kunnen zetten? Ging dat snel, en gemakkelijk? Kan de PB zonder software draaien onder XP? En kun je nu wel of geen playlists aan maken? En ook, is het geluid hard genoeg?

Ik vind het heel fijn dat de makers het uitgangsvermogen erbij zetten, maar het verschil tussen 10mW of 50mW weet ik niet, misschien kan iemand dit een beetje illustreren? Is 10mW écht zo weinig?

[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 03-11-2004 21:17 ]

• Bulleteater
proller schreef op 03 november 2004 @ 21:14:
Dit maakt het allemaal niet makkelijker.

Dus de Packard Bell is niet zo heel stevig? Wij hebben hem op het werk al een weekje liggen, en daar issie nog niet kapot ;). Morgen moet ik weer werken, dus zal ik eens even rond gaan spelen met de twee spelers. Ik verbaas me er ook over dat het schermpje van de Packard Bell kapot is gegaan, aangezien het maar een klein schermpje is. De Philips spsler heeft een groter scherm, en je zou zeggen dat die gevoeliger is.

Een revieuw op T.net over de Philips wees mij er op dat de Philips heel erg zwak aanvoelt.

Dat de PB usb 2.0 heeft snap ik niet meer, de één zegt van wel, de ander zegt van niet. Ik zal dat probleem morgen ook eens even bekijken door het doosje eens goed te lezen. Mijn keuze gaat toch steeds meer naar de Philips, vanwege het grote opslag geheugen. Toch wil ik het geluidsverschil horen, en dan kijk ik verder, naar de MUVO 2.

Morgen ga ik dus zelf een mini test doen, maar helaas heb ik geen PC in de buurt om geluid te testen (wat erg jammer is natuurlijk). Tegenvaller...

En nog even een vraagje voor jorngrisel, hoe beviel de speler je? Dus afgezien van dat hij nu kapot is, heb je er MP3's op kunnen zetten? Ging dat snel, en gemakkelijk? Kan de PB zonder software draaien onder XP? En kun je nu wel of geen playlists aan maken? En ook, is het geluid hard genoeg?

Ik vind het heel fijn dat de makers het uitgangsvermogen erbij zetten, maar het verschil tussen 10mW of 50mW weet ik niet, misschien kan iemand dit een beetje illustreren? Is 10mW écht zo weinig?
Ik was trouwens nog een probleem vergeten :9 als je van liedje naar liedje gaat dan bestaat de kans dat de speler gewoon uitvalt... en og een slecht ding.. elke keer als je de speler aan zet begint hij weer bij het eerste liedje. en als je dan liedje 40 nodig hebt wordt je daar niet egt heel vrolijk van ;)

Van dat beeldscherm zijn al meer problemen heb ik gehoord. en gezien in het forum van packard bell. Ik weet niet wat iedereen precies zegt... maar k heb gezien wat bij mij is gebeurd... en er lopen nu 2 barstjes door het beeldscherm en ik denk dat het beeldschermpje gewoon is gesprongen want k hem amper gebruikt.. en nergens tegen aan gestoten ofzo...

naast al die problemen.. gaat de speler wel.. wel goed menu enzo.. zeer duidelijk. Ja k heb er alles op kunnen zetten... ook mp3tjes gingen gemakkelijk.. jah ik heb windows xp dus ik plugde de 2.0usb :P stekker erin en hij vondt hem automatische.. kwestie van een paar keer op next klikken (plug & play) dus geen cd nodig. Firmware upgraden is ook een eitje om te doen en is ook zo gepiept. Er zit verder geen software bij alleen voor de firmware upgrade. wat bedoel je precies met playlist?Je ziet alle liedjes die erop staan gewoon in het hoofdvenster (als hij opstart het eerste beeld). Je kan wel via het menu ergens komen waar je bevoorbeeld de mappen kan zien en die selecteren.. dus als jij 5 mappen maakt op de mp3 speler en dan 1tje r&b noemt en de andere hardcore enz. enz. kun je daar gewooon je liedjes in zetten en kanje dan via het menu zien. maar zodra je dan op afspelen klikt gaat hij weer terug naar het hoofdvenster waar alle liedjes staan (weer een minpunt :'( ) want als je dan weer naar een map wilt moet je het hele menu doorlopen... (om trouwens nog ff terug tekomen op dat usb 2.0 >:) links onderaan op de doos staat: USB 2, kijk maar 's).
Het geluid kan best hard.. je kan gewoon luisteren als je de oordopjes uit hebt en de speler op zijn hardst zet ;) alleen is de bass.. en kwaliteit dan altijd minder... maar dat is bij elke speler...

Ik hoop dat ik jullie heb geholpen met jullie vragen... als je nog iets moet weten doe dat dan nou :P nu heb ik hem nog thuis liggen ;)
Ik ga morgen mijn geld terug vragen en een andere speler zoeken want packard bell... ligt er bij mij UIT.

hier de foto's zover je het kan zien ;) betere foto's lukten haast niet.. je weet wel door de flits enzo... en zonder flits was ut weer te donker :? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~grise015/fun/beeldscherm1.JPG
Let niet op het zwarte stukje... dat is gewoon de shaduw maar k kon nie anders...
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~grise015/fun/beeldscherm2.JPG
goed kijken dan zie je 2 lijntjes
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~grise015/fun/beeldscherm3.JPG
hier nog wat beter kijken ;) (heel klein beetje scheel kijken helpt :9 )

[ Voor 13% gewijzigd door Bulleteater op 03-11-2004 22:11 ]

• Nik
Hmm ja ik zie het... zonde zeg :|

Maar je kan dus wel mappen aanmaken met verschillende nummers? Even een voorbeeld:

code:
1
2
3
4
5
6
map1:

a.mp3
b.mp3
c.mp3
enz.mp3

code:
1
2
3
4
5
6
map:

m.mp3
n.mp3
o.mp3
p.mp3

Dus ik heb een heel alfabet aan mp3's, verdeeld over 2 mappen, map1 en map2. In map1 staat A.mp3 tot en met L.mp3. In map2 staat M.mp3 tot en met Z.mp3. Ik zet de speler aan. Nu wil ik M.mp3 afspelen.

optie 1: De speler begint bij A.mp3, en ik moet doorskippen met de >> toets, tot dat ik bij M.mp3 kom.

of

optie 2: De speler laat mij gaan naar een map keuze menu, waar map1 en map2 in staan. Ik zies dan map2, en ik krijg de lijst van M.mp3 t/m Z.mp3 te zien. Ik druk op "play" en de speler speelt M.mp3 af (zonder te skippen dus).

Wat doet de Packard Bell? Heb ik optie 1 of optie 2?

Dit is toch wel interessant als je 128 mp3's erop hebt staan, en je wilt net nummer 64 horen ofzo ;) De Philips ondersteund playlists, dus dat is (voor mij) wel een groot voordeel. Ik ga ook eens rondneuzen op het forum van Packard Bell, en opzoek naar een forum waar over de Philips gesproken wordt.

Ook heb ik morgen een probleem, ik wilde de twee spelers uit gaan testen, maar helaas heb ik daar geen pc met mp3's beschikbaar. Dus geluid testen zal ik achteraf moeten doen. Maar dat is geen punt, want als de gekozen speler mij niet bevalt, kan ik altijd nog even ruilen.

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 03-11-2004 22:32 ]

• Bulleteater
je hebt allebei de opties. alleen als je dan bij optie 2 het liedje selecteert.. dan springt hij terug naar het hoofdmenu (naar het aangeklikte liedje)

Ik heb weer een nieuwe... kijken of deze problemen geeft. Ik kon alleen ruilen of een andere kiezen maar dit is de duurste van 512mb die ook plug & play is bij de Its dus jah k had weinig keus...

• Nik
Hmm, laat me er alles van weten! Ook of de FM radio lekker werkt (heb ik er echt wat aan?)

Ik denk dat ik toch voor de Philips ga, ik heb ze vandaag beiden vast gehad, maar de Philips is niet eens zo heel erg groot eigenlijk. Hij is ietsje breder als mijn V525 maar wel dunner. De Packard Bell is nu ook weer niet zo ontzettend kelin, maar wel licht. Ik denk dat voor dezelfde prijs, de Philips een leukere koop is, vanwege het grotere geheugen. Had de Packard Bell in een 1.5 GB editie geweest, had ik die zeker gekocht. 512 MB lijkt mij gewoon wat weinig :| Of zit is daar helemaal mis mee? Natuurlijk maakt een FM radio veel goed bij de PB, maar dan moet 'ie wel goed werken!

Mocht de Philips niet bevallen ga ik voor de Packard Bell (ruilen). Nog twee weken wachten en ik heb mn loon binnen :P

(wat trouwens opvalt, die poll van mij heeft werkelijk geen zin! Het blijft bijna gelijkspel :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Nik op 04-11-2004 21:18 ]

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Heb je die Muvo ook nog getest?

Als je daar ook voor een goede prijs aan kunt komen, is dat echt een betere speler dan die Philips.

Maar als jij hem lelijk vindt, houd het natuurlijk op :) (Zelf vind ik het wel een mooie speler)

Op gear.ign.com worden beide speler ook nog gereviewd trouwens.

En sorry dat ik zo zeur, maar ik ben ervan overtuigd dat de Creative een stuk beter is dan de Philips :)

• Nik
Haha! ja maar het design spreekt me niet zo aan... Ik denk dat ik toch voor de Packard Bell gaat, hij heeft wel een hoog gadget / pats gehalte :P

• Bulleteater
proller schreef op 06 november 2004 @ 07:55:
Haha! ja maar het design spreekt me niet zo aan... Ik denk dat ik toch voor de Packard Bell gaat, hij heeft wel een hoog gadget / pats gehalte :P
dat moet ik wel toegeven !! :9 als ik in de trein zit en ik haal dat ding onder mijn shirt vandaan... dan kijkt iedereen :Y) (8> :9~ , geeft toch ook wel een goed gevoel :P

*heb inmiddels mijn derde... en doet hetzelfde als de eerste 2 maar ik w8 ff met ruilen tot er wat betere mp3 spelers zijn zodat ik hem egt kan gaan ruilen tegen iets.... want ik mocht hem nu ook al ruilen maar dit is de duurste die its had van plug $ play mp3 spelers dus jah dat schiet ook niet egt op... 8)7 , ze hadden er wel een van sony ;) voor 400 euro en 20gb... maar jah das weer 220 euro boven deze prijs...is wel iets teveel...*

• Nik
Anyway, ik hoor nu weer iets van de Philips HDD060... 2GB, FM radio :p Slechts 200 euries :/

Keuze wordt er niet makkelijker op. Ik ga eens zoeken naar reviews van dàt ding. Want Dat is toch ook best een leuke spelert, al wordt de prijs dan wel wat hoger. Met een beetje korting kom ik wel een eind denk ik :)

* Nik droomt verder

Verwijderd

proller schreef op 09 november 2004 @ 18:53:
Anyway, ik hoor nu weer iets van de Philips HDD060... 2GB, FM radio :p Slechts 200 euries :/

Keuze wordt er niet makkelijker op. Ik ga eens zoeken naar reviews van dàt ding. Want Dat is toch ook best een leuke spelert, al wordt de prijs dan wel wat hoger. Met een beetje korting kom ik wel een eind denk ik :)

/me droomt verder
das de hdd065. de hdd070 is 2GB MET FM-radio voor 229.

Even mijn mening over Packard Bell:
Packard Bell is op zich heel behoorlijk MAAAAAR heeft een A-merk prijs en B-merk kwaliteit. PRO2 (Medion) spelers maken gebruik van dezelfde software en hebben dezelfde specs voor een prijs die op 75% van de PB ligt. Voor rond de 150 euro zou ik gewoon een MPIO FL300 256mb of Iaudio 4 256mb halen, of als je voor wat meer geheugen gaat een Creative Muvo2 1,5Gb. Pro2 heeft trouwens ook een speler van 1024 die in deze prijsklasse ligt.

• Bulleteater
of als je voor wat meer geheugen gaat een Creative Muvo2 1,5Gb

maar hier zit je met het probleem dat deze niet plug & play is. En packard bell heeft de meeste mp-3speler verkocht over de wereld.. dus b-merk.. nee denk ut niet...

• Nik
Ik denk, dat ik voor de 512 MB Packard Bell Audio key ga. Ik heb vandaag mogen spelen met een 256 mb dingetje, en ik besef dat ik nooit 1.5 GB aan muziek erop wil gaan pompen. Zou wel leuk zijn, maar denk niet dat het veel voorkomt.

Het enige waar ik nu nog over in zit is playlists aanmaken, of categoriën. Op school luister ik andere muziek als op m'n brommertje... Volgens mij gaat dit niet helemaal met de PB.

Overigens, als ik 512 Mb vol gezet heb, gooi ik gewoon de radio aan :)

Enneh, ik krijg korting via m'n werk _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Nik op 09-11-2004 22:30 ]

Verwijderd

ik denk dat er wereldwijd meer victory-klonen zijn verkocht dan packard bell.... in nederland heb je bijvoorbeeld GFK-lijsten en daar staat de PB idd op 1, alleen omdat die lijsten geld kosten en de kruidvat-spelers die veel meer verkocht worden het geld daar niet voor over hebben.

Daarnaast maakt puur het veel verkopen je geen A-merk.

• Bulleteater
k ben weer met de audiodream terug gegaan.. want hij was weer verkeerd :( heb nu 20 euro bij gelegd voor de philips hdd065 hij moet nu eerst 4 uurtjes opladen.. dan kan k hem testen.. dus als je wilt weten wat k er van vindt... be patient :P

*proller denk eerst nog ff goed na over die audiodream.. k raad hem eerlijk gezegd iedereen af... want hij gaat zo vaak kapot.. en als je naar het forum gaat van packard bell zie je ook mensen die hem al wel 5x hebben geruild... maar denk er eerst nog even overna... of w8 nog fftjes want k denk dat ze hem binnekort wel uit de handel halen.. zou haast niet anders kunnen denk k 8)7 *

• Nik
Ja ik weet dus nietwij hebben er al zat verkocht, en niets kapot of iets dergelijks. Ook geen gebroken schermpje.

En laat me alles weten over de HDD065. Is die nu net zo groot als de HDD060 of is die weer anders van forumaat. Kun je er wat foto's van posten misschien? http://images.google.co.u...&lr=&safe=off&sa=N&tab=wi

Geen resultaat...

• Bulleteater
proller schreef op 11 november 2004 @ 15:46:
Ja ik weet dus nietwij hebben er al zat verkocht, en niets kapot of iets dergelijks. Ook geen gebroken schermpje.

En laat me alles weten over de HDD065. Is die nu net zo groot als de HDD060 of is die weer anders van forumaat. Kun je er wat foto's van posten misschien? http://images.google.co.u...&lr=&safe=off&sa=N&tab=wi

Geen resultaat...
dit is een plaatje ervan.. stond op internet als je bij google zocht alleen daar op het internet zocht en dan de eerste link ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.magma.fr/images/products/1005158/1005158_zo.jpg

Moet ik nog meer foto's posten? of is deze goewd zat ;) ?

volgens mij zijn de HDD060 en de HDD065 precies hetzelfde.. want er moet dezelfde firmware in.. (misschien zit het verschil in de radio want in deze zit geen radio)

mijn mening na een dag over de HDD065:
+ punten

*Het geluid is na mijn mening beter dat uit de philips komt... (veel betere bass !! kan packard bell egt niet tegen op)
*Hij voelt stevig aan vindt ik (spreek ik proller tegen haha), en er zit ook een goed beschermhoesje bij !! = kei handig.. kun je hem ook makkelijk aan je broek mee vast maken.
*De 2gb :9 kan wel veel op... en 512mb heb je best snel vol vond k... want jah top 100 van hardcore erop.. en hijs al bijna helemaal gevuldt ;) en er moest ook nog een hoop van school bij mij op want k heb geen boeken meer...
* Oordopjes zitten veel fijner ! bij de packard bell vielen ze er vaak gewoon uit... kwam denk k omdat ze aan de grote kant waren.. en die van philips zit iets met rubber omheen en ik kan er aan trekken en dan blijven ze er nog in zitten...

- punten

*hij vrij groot in vergelijking met de audio dream en hij is wat zwaarder.. dus om de nek hangen doe ik neit bij deze.. maar daar is dat beschermhoes egt kei handig voor want je kan hem zo aan de broek vast maken.
*zit niet zo'n fijn koort/kabel van de oordopjes bij die je kan gebruiken om om je nek te hangen (was ook een reden om hem gewoon in de broek te doen voortaan want nu heb je een key koort als ware en de oordopjes... en das nie egt fijn... maar als je de speler in de broek doet is het wel handig... heb je het key-koort niet eens nodig)

verder heb k nog geen min punten kunnen ondekken....

[ Voor 17% gewijzigd door Bulleteater op 11-11-2004 18:45 ]

• Nik
Maar jij hebt dan de HDD065 he? Dat is de HDD060 maar dan met 2GB ipv 1.5GB. Wat heeft die jouw gekost dan? Want wij hebben in de shop een HDD065 staan mét FM radio voor 199 euries dacht ik.

http://www.kieskeurig.nl/...BC47D5951C1256F2D0051CE50 gevonden :P

Maar zonder FM. vaag dan, toch eens even navraag doen :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
proller schreef op 11 november 2004 @ 18:48:
Maar jij hebt dan de HDD065 he? Dat is de HDD060 maar dan met 2GB ipv 1.5GB. Wat heeft die jouw gekost dan? Want wij hebben in de shop een HDD065 staan mét FM radio voor 199 euries dacht ik.

http://www.kieskeurig.nl/...BC47D5951C1256F2D0051CE50 gevonden :P

Maar zonder FM. vaag dan, toch eens even navraag doen :)
van de specs op Kieskeurig kloppen wel vaker dingen niet

• Bulleteater
jah k had hem ook voor 200 euro... bij de Its... maar k heb geen radio erop zitten... snap k ook niet B) ... maar in het handboek staat wel hoe de radio werkt. staat wel optioneel achter... dus die zit er dan niet altijd op 8)7

Verwijderd

proller van welke shop ben je? de HDD65 staat bij mediamarkt voor 189 trouwens.

Het enige verschil met de HDD060 is de kleur (duhhh) en idd dat er 2GB op gaat + hij wordt geleverd met een nieuwere firmware

by the way muvo 1,5 gieg hangt er nu voor 149 euro, is dus een betere keus als design niet zo belangrijk is.

Verwijderd

duzzz:

HDD060=wit met 1,5Gb

HDD065=zwart met 2Gb

HDD070=wit met 2Gb en radio

• Nik
Juist Enskedee!

Daar ben ik nu dus ook gisteren achter gekomen (op het werk, Mikro Electro voor de geïnteresseerden... beter werk kan ik op het moment niet krijgen (studie ook bezig enzo).

Anyway, ik denk de keuze tussen de HDD060 en de HDD065 makkelijk is, een halve GB extra boeit me dan weer niet zo veel. Maar de HDD070 is dan weer interessant, vanwege de radio. Helaas is het prijsverschil ook behoorlijk.

Ik hoor nu steeds vaker dat de AudioDream last heeft van een gaar schermpje, en ook bij ons is de éérste AudioDream terug gebracht, met jawel, een kapot scherm (barst vanaf de bovenkant, alleen in het glas, dus niet het scherm zelf).

Bizar... dus de AudioDream wordt het _niet_ tenzij ik hem voor een hele hele lage prijs mee krijg / er een nieuwere versie uitkomt. Nu dus even focus gezet op de HDD series. Ik heb gisteren ook de hele dag met de HDD060 gespeeld, en het mnu is zo lastig nog niet eens. Ook voelt de HDD toch lekker stevig aan, ik heb er eens een beetje hard op gedrukt overal, maar niets graakte of wat dan ook.

Jammer dat de HDD070 niet in het zwart is, vind dat eigenlijk best wel mooi!

• Nik
Subtiele kick, aangezien ik het nog steeds niet weet :/

Misschien dat er al meer mensen zijn nu met één van de genoemde spelers... deel je ervaring!

• Bulleteater
ik heb de philips nog steeds :P hijs nog niet kapot.. degelijk en handig ding :*) (k neem vaak progjes mee van school die daar op de server staan >:) zoals autocat enzo ;) past makkelijk op een 2gb haha :*) )

Verwijderd

ik heb de audiodream, en ik vind hem wel goed eigelijk. Op school ben je er bestwel een patser mee ookal heeft iedereen ook een mp3 speler. Over het resetprobleempje: als je hem aanzet dan blijft hij maar opnieuw opstarten. Dat had ik dus ook een keer. Je voelt je wel de lul als iedereen het ziet en denkt datie kapot is maar geen nood. Ik heb em gelijk geupgrade naar een betere versie via de packard bell site en nou werkt hij alweer. En je wilde nog iets weten over de viocerecording en de radio. nou....... doe het niet voor de radio ;) . Bij mij ontvangt hij 2 zenders (over 10 frequenties 8)7 ). En de viocerecording is em... laten we zeggen niet helemaal de hoogste kwaliteit. Verder heb je ook nog dat geklooi met de usb. Op de doos staat 2.0, in de gebruiksaanwijzing 1.1. Qua snelheid vind ik het meer 1.1 dan 2.0. Maar dat doet er niet toe, binnen een kwartier heb je er wel 512 mb op. Verder moet je nog ff hierop letten: Ben je echt zo'n patser en laat je dat ding gewoon 'aan je oren bungelen' of stop je hem in je jas ofzo? Want er zit maar een heel dun touwtje aan om het aan je oordoppen vast te maken. En als laatste moet ik toegeven dat als je door je mappen bladert, en je bent iets te snel, dan blijft hij hangen en kan je dus weer opnieuw starten waarbij je weer begint bij het eerste liedje, en NEE je hebt GEEN playlist :r dus je moet wel een beetje stressbestendig zijn met dat ding. Maaaaaaaaaaar daar tegenover staat dan weer "Philips, blij alstie het doet" 8) . En dat zeggen ze niet voor niets. En die 10 mw vind ik persoonlijk wel erg weinig geluid, niets tegenover de bass van de audiodream. Die maakt echtwel een geluidje. Ik zou gaan voor de audiodream als je 512 mb genoeg vind.

• Bulleteater
wil jij dus beweren dat je de bass bij de audiodream beter vindt? dit vindt ik persoonlijk dus niet... als je bij de philips de speciale bass fucntie aanzet dan voel je het gewoon door je lichaam gaan ;) nee dat is overdreven maar je hoort het goed... en bij de auriodream hoor je dan krrrkk..kkrrrrkk... en heel slegt geluid...,
toen ik de audiodream had was de firmware upgrade er nog nie....
en vindt je oowk niet dat de dopjes zuper irri zijn bij de audiodream? zijn 10x te groot...
mijn aanrader is wel degelijk de philips...

ps: oppassen met die audiodream !! voordat je het weet ligt het schem in stukken !!

Verwijderd

jah bedankt voor de tip, ik heb gekeken en dat glaasje is 0.2 mm dik of minder. Maar ik vind de bass inderdaad bij de audiodream beter. Verder heb ik er geen problemen mee. Ik heb trouwens wel een discman van philips en daar zit absoluut geen bass in maar jah, dat is geen mp3 speler ookal heeftie wel mp3 ondersteuning. Wat de kwaliteit van het geluid betreft, vind je die echt zo slecht?!?! ik kan het verschil tussen de mp3 speler en m'n stereo echt niet horen hoor (dit komt misschien omdat ik op het moment van schrijven dronken ben >:) ). En nou ik toch over kwaliteit bezig ben.... iemand beweerde in dit forum dat PB B-merk levert voor een A-merk prijs. Die hoge prijs komt omdat in de audiodream een accu zit en nergens anders om. Die dingen kosten gewoon veel, kan je nix aan doen. En verder zitten er in een mp3 speler met flash geheugen geen bewegende onderdelen dus een verschil in A en B is amper merkbaar. Maar ik moet wel ff zeggen dat er voor 180 euri best een playlist in had mogen zitten en een fatsoenlijke radio. En goeie oordopjes, die inderdaad wel wat dunner mogen ;) . En een wat handigere neckstrap. En een dikker scherm. En klantenservice. En een dikke handleiding op papier. En een holdfunctie. Maar verder is alles goed hoor O-)

Als laatst ff een vraagje jorn: jij hebt je audiodream bij de it's gekocht. Ik ook. Zijn ze daar makkelijk met inruilen? want zo'n gebarsten schermpje moeten ze bij mij echt niet flikken hoor, dan wil ik wel een andere. Desnoots forseer ik hem ff maar ik zou het wel erg krom vinden dat net de garantie eraf is en dan het schermpje breekt ofzow.

• Nik
Inmiddels ben ik in bezit van de AudioDream 512 MB versie.

En meteen traden er problemen op: De speler bleef rebooten. gelukkig was er al snel een oplossing (flashen!), en nu draait alles al een paar uur stabiel (en ik doe er hele gekke dingen mee!).

Ook heb ik met speciaal glas plakband mijn schermpje beplakt, zodat hij minder snel kan scheuren (met dank aan mijn pa!).

Over het algemeen ben ik zeer tevreden, de oordopjes vind ik helemaal niet te groot (ze zitten lekker), en er komt een behoorlijk geluid uit! Ik had eerst hele goede Sony doppen, die ik altijd gebruikt heb, maar de PB doppen klinken nóg beter.

Al met al een tevreden gebruiker. Advies: geen gekke dingen mee doen, gewoon flashen én zuinig mee omgaan (niet in binnenzak steken dus!).

Kijken of alles goed blijft draaien :)

Verwijderd

de bass kicks ass of nie dan :*) ?
heb je hem al geupgrade naar 002.511.214?? moet je echt doen. Dan is zowiezo dat rebooten weg, en het belangrijkste is, als je weer eens te snel door die mappen bladert, dan loopt hij niet meer vast. En verder heb je misschien te kleine oren jorn :P al moet ik toegeven dat die dopjes wel erg snel uit je oren vallen.

Mocht je nog tips nodig hebben voor je neck strap slot, hoe je dat mini draadje erin krijgt, laat dan ff een berichtje achter.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
proller schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:25:
Inmiddels ben ik in bezit van de AudioDream 512 MB versie.

Al met al een tevreden gebruiker. Advies: geen gekke dingen mee doen, gewoon flashen én zuinig mee omgaan (niet in binnenzak steken dus!).

Kijken of alles goed blijft draaien :)
Niet in binnenzak steken? :? als ie daar niet eens tegenkan... :P

• Nik
Hij kan er wel tegen, maar één keer stoten en je hebt al kans dat je scherm kapot is. Althans, zo heb ik horen zeggen. Daarom heb ik mijn schermpje verstevingd (schroefjes los draaien van de bovenkap, en vervolgens (speciaal) tape aan de binnekant en buitenkant aanbrengen. Je ziet er weinig van, het hoort eigenlijk niet zo, maar het is een oplossing!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:17

Dentheman

Zie signature

De hdd060 is echt wel stevig en shockproof, hij heeft al vele mtb-tourtochten meegemaakt, en een aantal stevige klappen, in geen enkel geval is het liedje gestopt/overgeslagen. Ik heb er een leren hoesje omheen van mijn oude gsm, dat is een aanrader want hij is alles behalve krasbestendig !
een vriend van mij heeft ook een hdd060 gelijk met mij gekocht, maar die ging stuk, heeft hij 2.5 maanden op moeten wachten! slechte service vind ik dat wel hoor!

nu ben ik ook wel behoorlijk pro-philips hoor :9 Maar, 't is een mooi dingetje :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Dentheman op 30-11-2004 20:54 ]

Zie ondertitel

Verwijderd

niet in je binnenzak steken?! daar kan hij echt wel tegen hoor :Y) , hij heeft tot nu toe zelf mijn schooltas overleeft, en dat kunnen verschillende rekenmachines niet zeggen }) . Zolang je maar zorgt dat dat ijzer van je oordopjes niet tegen je scherm aanzit gaat alles best goed hoor. :) . Ik doe um altijd in dat pimpy zakje :P . Een pimpy zakje voor een pimpy apparaat :9

• Bulleteater
Als laatst ff een vraagje jorn: jij hebt je audiodream bij de it's gekocht. Ik ook. Zijn ze daar makkelijk met inruilen? want zo'n gebarsten schermpje moeten ze bij mij echt niet flikken hoor, dan wil ik wel een andere. Desnoots forseer ik hem ff maar ik zou het wel erg krom vinden dat net de garantie eraf is en dan het schermpje breekt ofzow.
ten eerste sorry voor de late reactie ;) ,

maar ze deden een heel klein beetje moielijk... k vindt wel dat de samenwerking tussen its en pb beter kan... want als je product van pb kapot is moet je een a-4 invullen en inleveren bij its.. ze waren hier maar half van op de hoogte maar ze geloofden het wel van me... die gast achter de balie zei wel een keer van dat ze daar nog garantie opgeven(dat schermpje) :o k zeg: "jah ach jah er zijn nog meer dingen mis mee, niet alleen het schermpje :+ " alleen k wist helemaal niet of ze er egt garantie over gaven :P k had gewoon dat lijstje ingevult en bij hun ingelevert ;) haha

trouwens k heb nog helemaal niet van die kleine oren... :9
misschien hebben ze bij de dopjes edwin van de sar als proef persoon genomen >:)
niet in je binnenzak steken?! daar kan hij echt wel tegen hoor , hij heeft tot nu toe zelf mijn schooltas overleeft, en dat kunnen verschillende rekenmachines niet zeggen . Zolang je maar zorgt dat dat ijzer van je oordopjes niet tegen je scherm aanzit gaat alles best goed hoor. . Ik doe um altijd in dat pimpy zakje . Een pimpy zakje voor een pimpy apparaat.
bij bij werd de schooltas hem fataal :'(
rekenmachine kapot in de ta :o hoe doe je dat :P schop je zeker de hele tas aan diggelen :9 ? ik heb al 6 jaar dezelfde rekenmachine.... nog nooit kapot geweest B)

[ Voor 26% gewijzigd door Bulleteater op 02-12-2004 17:53 ]

Verwijderd

nee het scherm lag nog net niet aan diggelen, maar dat was ook zo'n beetje het enige wat van mijn rekenmachines over was. Ik weet ook niet hoe ik het doe. Ik moest trouwens gisteren en vanochtend 5 keer dat kloteding flashen voor hij het weer fatsoenlijk deed }:O . Maar ik ben op dit moment eigelijk bezig om ballonen vol waterstof te maken, zodat ik kan knallen met oud en nieuw. Aangezien 1 ballon genoeg is om een auto op te blazen >:) zal ik die mp3 speler ff niet meenemen ;) . Mocht ik deze stunt overleven en mijn mp3 speler gaat om een andere oorzaak kapot dan zal ik dit even melden :P .

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:17

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:30:
Maar ik ben op dit moment eigelijk bezig om ballonen vol waterstof te maken, zodat ik kan knallen met oud en nieuw. Aangezien 1 ballon genoeg is om een auto op te blazen >:) .
_/-\o_ >:) :9~ }) :D 8)

Zie ondertitel

Verwijderd

ik own ze eey :). Ik heb nou weer eens naar mijn discman geluisterd. Daar zit absoluut geen bas in. De audiodream wel, en je kan hem zonder overdrijven zo hard zetten dat je je in een optreden waant (en ik kan het weten ;) ). Nou draait hij alweer 50 uur stabiel dus af en toe flashen hoort erbij denk ik, maar het is wel een beetje :r

Verwijderd

heey ik ga van de Philips HDD060 over naar de iPod mini.. maar ik heb honderden nummers op mijn philips mp3-speler staan, die ik toch erg graag naar de computer wil verzenden.. hoe moet je dat doen??
Pagina: 1