Het Grote PS2 Topic - Part V

Pagina: 1
Acties:
  • 26.840 views sinds 30-01-2008

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 00:01

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Matched: HDL_Dump
abeker schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:03:
[...]

Ik heb ook slechte ervaringen met winhiip... Ik gebruik altijd hdl_dumb, maar toen ik een keer winhiip startte gaf deze aan dat er fouten op de schijf aanwezig waren. Ik dacht *huh* alles werkt perfect er zijn helemaal geen fouten. Kijk ik in de game-list in winhiip, zijn alle games verdwenen :/ In hdl_dumb zag ik ze nog wel staan, alleen kon ik niks meer opstarten in hdloader. Toen heb ik besloten om winhiip nooit meer op te starten en alleen maar hdl_dumb te gebruiken :)
Ik ben tot de conclusie gekomen dat als je spellen van een normale hdd naar je ps2 hdd schrijft VERSIE 1.63 EN VERSIE 1.6.4 bugs bevatten waardoor je hele partitie CORRUPT kan worden.
Je ziet dan in winhiip dat je bad partition hebt:(

Ik gebruik ook hdl_dump 0.7.3 die werkt naar behoren. Nadelen zijn wel je kan geen bhdd to hdd kopieren en je kan niet meerdere spellen naar 1 hdd schrijven, maar voor de rest werkt het super beter dan die kl*te winhiip

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Pittie schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:11:
mmm en hebben jullie dan allemaal meerdere memory kaarten?
of wissen jullie veel save games?
Want bij mij neem gta sa 2mb in en Killzone nam ook 2mb. Dus toen heb ik die save game er maar vanaf gegooid (ben toch nog niet goed in fps games @ps2)
Ik gebruik zelf 2 stuks 8MB memorycard en een Action Replay Max Evo. Op die manier kan je de savegames die je niet gebruikt of wilt backuppen op een USB stick/HD zetten en/of naar de PC overhevelen. Voordeel is dan gelijk dat je ELF files kan uitvoeren en kan rommelen met je memcards (bijv. om HDloader etc erop te zetten). Genoeg te knutselen dus zonder dat je PS2 omgebouwd hoeft te zijn.

Handige PS2 zut:

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 14:58 ]

Verwijderd

Geen matches
Ik weet dat mijn technische vraag hier eigelijk niet thuis hoort maar ik doe het lekker toch O-)

ik wil HDL dump gaan gebruiken ipv winhiip

nu kan ik 2 versie DL.

windows GUI & windows CLI

wat is GUI & CLI ?? sorry :? maar ik weet het echt niet 8)7

Graphic interface & Command line interface

laat maar ik denk dat ik het weet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 15:33 ]

Verwijderd

als de je controller op analog staat (ledje brandt) dan moet je toch die joysticks kunnen gebruiken?
Analoog kan ook op de knoppen slaan (want die zijn bij een DualShock 2 controller dan ook analoog ipv digitaal zoals de DualShock 1 controllers). Check of je spel het heeft over buttons of stick movement ;)
Hebben meer mensen hier een hd advance, Zo ja hoe zijn hun ervaringen met winhiip / hd advance combinatie?..
Eigenlijk dezelfde ervaringen als die in dit en het eerder genoemde topic staan: oudere versies (1.6.3 bijv.) hadden wat problemen bij introductie van 48bit LBA/defragmentation met partitie-/gamelist integriteit, maar dat is hier niet meer een probleem. WinHiip is wat dat betreft hier favoriet, al zijn er ook alternatieven (HDL_Dump en FAPLink bijv.).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.