Ik ben tot de conclusie gekomen dat als je spellen van een normale hdd naar je ps2 hdd schrijft VERSIE 1.63 EN VERSIE 1.6.4 bugs bevatten waardoor je hele partitie CORRUPT kan worden.abeker schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:03:
[...]
Ik heb ook slechte ervaringen met winhiip... Ik gebruik altijd hdl_dumb, maar toen ik een keer winhiip startte gaf deze aan dat er fouten op de schijf aanwezig waren. Ik dacht *huh* alles werkt perfect er zijn helemaal geen fouten. Kijk ik in de game-list in winhiip, zijn alle games verdwenenIn hdl_dumb zag ik ze nog wel staan, alleen kon ik niks meer opstarten in hdloader. Toen heb ik besloten om winhiip nooit meer op te starten en alleen maar hdl_dumb te gebruiken
Je ziet dan in winhiip dat je bad partition hebt:(
Ik gebruik ook hdl_dump 0.7.3 die werkt naar behoren. Nadelen zijn wel je kan geen bhdd to hdd kopieren en je kan niet meerdere spellen naar 1 hdd schrijven, maar voor de rest werkt het super beter dan die kl*te winhiip
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||