Toon posts:

[XP HOME OPK] setup reboot niet na copieren van bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met de OPK wizard een configuratie diskette gemaakt. Op het netwerk heb ik de software gezet. Ik stop de cd en diskette erin en hij gaat aan de slag.
Hij vraagt netjes om de code (die had ik expres niet opgegeven) ik vul die in, en begint de bestanden te copieren. Daarna gaat de pc rebooten en dan... gebeurt er niets. Hij pakt de MBR wel, maar er komt niets in beeld en hij gaat niet verder met de setup.
Ik kan nu de OPK wel opnieuw beginnen maar helaas met het zelfde resultaat.

Het gaat hier om een Celereon D 2.4Ghz met 256MB DDR 80gb hd. Verder helemaal nieuw. Het os is windows XP Home SP2.
Wie o Wie.

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2004 @ 10:39:
Ik heb met de OPK wizard een configuratie diskette gemaakt. Op het netwerk heb ik de software gezet. Ik stop de cd en diskette erin en hij gaat aan de slag.
Hij vraagt netjes om de code (die had ik expres niet opgegeven) ik vul die in, en begint de bestanden te copieren. Daarna gaat de pc rebooten en dan... gebeurt er niets. Hij pakt de MBR wel, maar er komt niets in beeld en hij gaat niet verder met de setup.
Ik kan nu de OPK wel opnieuw beginnen maar helaas met het zelfde resultaat.

Het gaat hier om een Celereon D 2.4Ghz met 256MB DDR 80gb hd. Verder helemaal nieuw. Het os is windows XP Home SP2.
Wie o Wie.
Ik heb hetzelfde probleem.
Het gaat bij mij om Windows XP Pro.
Ik heb 1 pc geprobeerd, en die deed het goed, maar de rest niet.
Wanneer de installatie alles heeft gekopieerd, en dus eigenlijk naar Windows zou moeten gaan, blijft hij hangen met een knipperende cursor.
Dit is het geval bij 3 verschillende pc's, dus dat ligt waarschijnlijk niet aan de pc.
Waar wel aan?

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

• WOrange
Nadat ik fdisk/mbr heb uitgevoerd, is het probleem verholpen, vraag me niet waarom :/

• WOrange
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? 't Liefst automatisch in de OPK setup.