Sinds een paar dagen is windows Xp media center uit. Er zit ook een messenger in. Ik werk als stagair in een computerbedrijf waar ze windows Xp media center ook draaien. Ik wilde wel eens zien of die messenger anders was als in de gewone XP dus ik melde mij aan. Dus ik mijn mail adres en wachtwoord ingevoerd, en de messenger was gewoon hetzelfde als in XP. Krijg ik vanmorgen opeens te horen dat iemand in het bedrijf erg boos is op mij omdat nu in (volgens hem) de hele computer mijn hotmail adres staat. Lijkt mij een beetje overdreven, maargoed.
Ik dus naar:
Control Panel > User Accounts > Account naam > Related Tasks > Manage my network password
Daar staat het account dat weg moet, maar als ik op verwijderen klik gebeurt er niks. Ik heb het ook bij een aantal andere pc's geprobeerd, maar daar lukt het ook niet bij. Iemand een andere oplossing?
Ik dus naar:
Control Panel > User Accounts > Account naam > Related Tasks > Manage my network password
Daar staat het account dat weg moet, maar als ik op verwijderen klik gebeurt er niks. Ik heb het ook bij een aantal andere pc's geprobeerd, maar daar lukt het ook niet bij. Iemand een andere oplossing?
[ Voor 6% gewijzigd door Sunri5e op 29-10-2004 11:59 ]