Ik heb 2 weken geleden een saphire 9800 pro aangeschaft, geinstalleerd en dacht nu eindelijk spellen te kunnen spelen zonder er hoofdpijn van te krijgen of er misselijk van te worden. Maar het valt vies tegen. Ik had eerst een ti4200 128 MB, dus misschien is het verschil wel te klein, maar ik las overal verhalen over hoe goed die 9800 pro wel niet is. Misschien ligt het ook wel een mijn processor, dat die niet goed genoeg is om de 9800 pro zn werk te laten doen. Ik heb een AMD Athlon 2000+ 266 mhz (1,24 Ghz) en 1 Gigabyte DDR 400 mhz geheugen. Moet ik een nieuw moederbord aanschaffen en een nieuwe AMD 64 processor kopen? Moet ik dan windows overigens opnieuw installeren?
Of zou ik het op een andere manier kunnen proberen, windows opnieuw installeren? instellingen veranderen van de 9800 pro (ik heb al veel geprobeerd).
Ik speel vooral FIFA 2005 en straks pro evo soccer 4.... Fifa 2005 loopt gewoon niet soepel zo als het hoort te lopen, pro evo soccer 3 deed het trouwens wel goed, misschien ligt het wel gewoon aan EA Sports want nba live 2004 deed het ook niet heel soepel, het was wel speelbaar, maar het kan beter.
Ik zit er zelfs aan te denken om de pc voor spellen te laten voor wat het is, en een xbox of playstation 2 te kopen....wat raden jullie mij aan?
Of zou ik het op een andere manier kunnen proberen, windows opnieuw installeren? instellingen veranderen van de 9800 pro (ik heb al veel geprobeerd).
Ik speel vooral FIFA 2005 en straks pro evo soccer 4.... Fifa 2005 loopt gewoon niet soepel zo als het hoort te lopen, pro evo soccer 3 deed het trouwens wel goed, misschien ligt het wel gewoon aan EA Sports want nba live 2004 deed het ook niet heel soepel, het was wel speelbaar, maar het kan beter.
Ik zit er zelfs aan te denken om de pc voor spellen te laten voor wat het is, en een xbox of playstation 2 te kopen....wat raden jullie mij aan?