Ik speel graag bepaalde games van EA, ondere andere FIFA en NFS, maar een doorn in het oog voor mij is de (vreemde) performance van deze games. Ik heb geprobeerd iets te vinden over dit onderwerp maar ik heb helaas niets relevants gevonden.
Ik beschik over een net systeem al zeg ik het zelf;
amd 3200 xp @ 3500
gf 6800 gt @ utra
512 mb 344 mhz (OC) kingston geheugen
Het vreemde is echter dat het qua fps goed zit maar toch voelen/zijn FIFA 2005 en NFS HP2 (NFS:U minder) relatief schokkerig, vergelijkbare spellen zoals PES3 en DTM Race Driver 2 ogen/zijn veel soepeler zo soepel zelfs dat ze op lage fps soepel blijven. Ik vroeg me af wat hiervan de oorzaak is.
A ) Slechte emulator van EA?
B ) Afwezigheid van framebuffers?
C ) ...
Ik hoop heel stiekem op een oplossing maar ik vrees dat het aan de programmatuur zelf ligt, toch zou ik graag jullie deskundige advies/mening willen horen betreffende dit eufel.
mvg, Chris.
Ik beschik over een net systeem al zeg ik het zelf;
amd 3200 xp @ 3500
gf 6800 gt @ utra
512 mb 344 mhz (OC) kingston geheugen
Het vreemde is echter dat het qua fps goed zit maar toch voelen/zijn FIFA 2005 en NFS HP2 (NFS:U minder) relatief schokkerig, vergelijkbare spellen zoals PES3 en DTM Race Driver 2 ogen/zijn veel soepeler zo soepel zelfs dat ze op lage fps soepel blijven. Ik vroeg me af wat hiervan de oorzaak is.
A ) Slechte emulator van EA?
B ) Afwezigheid van framebuffers?
C ) ...
Ik hoop heel stiekem op een oplossing maar ik vrees dat het aan de programmatuur zelf ligt, toch zou ik graag jullie deskundige advies/mening willen horen betreffende dit eufel.
mvg, Chris.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 00:48 ]