Ik heb een pagina waar gebruikers zelf SQL-queries kunnen aanmaken en opslaan in de database. Onderaan de pagina worden de queries voor de gebruiker getoond welke deze zelf opgeslagen heeft. Dit gaat middels radiobutton. De gebruiker selecteerd de desgewenste querie en klikt op 'select'.
Hier gaat het fout. Een gebruiker kan bijvoorbeeld dit invoeren:
SELECT * FROM USER
WHERE NAAM = 'Pietje'
In deze querie zit een 'enter'. Dit wordt wel goed opgeslagen in de database en uitgelezen in de radiobutton. Maar wanneer een radiobutton geselecteerd wordt wordt alleen 'SELECT * FROM USER' teruggegeven ipv. de hele querie terwijl de hele querie wel in de radiobutton wordt weergegeven.
Wanneer ik de querie als 1 lange zin maak doet deze het wel goed. Het probleem is dus dat de radiobutton alleen de eerste zin teruggeeft.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Hier gaat het fout. Een gebruiker kan bijvoorbeeld dit invoeren:
SELECT * FROM USER
WHERE NAAM = 'Pietje'
In deze querie zit een 'enter'. Dit wordt wel goed opgeslagen in de database en uitgelezen in de radiobutton. Maar wanneer een radiobutton geselecteerd wordt wordt alleen 'SELECT * FROM USER' teruggegeven ipv. de hele querie terwijl de hele querie wel in de radiobutton wordt weergegeven.
Wanneer ik de querie als 1 lange zin maak doet deze het wel goed. Het probleem is dus dat de radiobutton alleen de eerste zin teruggeeft.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?