Zowel voor fun als werk; de computer moet het efficienter doen. Ik heb een lannetje met mijn maat maar we worden er gek van; zelfs (2x)legale win xp pro gekocht, hij Norton, ik McAfee, alle updates, hij 9600 pro ik nog mx 440, beide met laatste drivers, adaware erop, en nog steeds loopt alles in de soep; bij installeren van (willekeurige programma's) lopen ze beide vast, opstarten gaat zooo traag, in games freesed het spulletje, we hebben kabel, voorheen nooit problemen, nu gaat de lichtste site al zooo traag, enz., enz, we zijn meer tijd kwijt met in veilige modus alles te scannen, updates te downloaden, installeren en oplossingen te vinden en dan nog springt hij bij bijv. cnc zero steeds terug naar de desktop. De enige sites die we nog bezoeken zij telegraaf, nu, hattrick, gamespot en dan houdt het zo'n beetje op. Alle schijven leeg en schoon, honderden euro's kwijt aan extra programma's om het spulletje uberhaupt te laten functioneren en nog steeds allemaal shit. Mijn vraag: kan je momenteel uberhaupt als leek nog;
1. Internet hebben ?
2. Met al die drivershit (sound, video, games en dx versies) eigenlijk uberhaupt nog een functionerend systeem hebben ?
En zo ja op 1 of 2 van de vragen, in hemelsnaam hoe ?
1. Internet hebben ?
2. Met al die drivershit (sound, video, games en dx versies) eigenlijk uberhaupt nog een functionerend systeem hebben ?
En zo ja op 1 of 2 van de vragen, in hemelsnaam hoe ?