dvd subtitles met avi bestanden op dvd branden

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Naar aanleiding van mijn vorige topic in dezelfde trant open ik een nieuwe omdat ik het toch een totaal andere vraag vind in hetzelfde verband en zo de search weer meer goeie draadjes vind.

<vorig topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/969938 >

aangezien het te lang duurt om al mijn divx films te gaan reencoderen met een subtitel eronder, kreeg ik een ander idee.

mijn "samsung DVD-P241" dvd speler kan ook divx afspelen. dus ik kan 4-5 films op 1 dvd zetten en op mn dvd speler kiezen welke film ik wil kijken.

helaas zit er dan dus geen subtitle bij. (*moet je er met vd onderzetten: Nee dat duurt 50x70minuten en die tijd heb ik niet*)

helaas leest mijn speler geen *.srt , *.sup , *.sub , *.ssa , *.txt

kan ik niet de *.srt file omzetten naar een dvd-taal-subtitel??
zodat mijn dvd speler wel de subtitel erbij kan zetten.
dus *.srt --> *.dvd subtitle ?

(in de search kon ik hier niet veel over vinden, dus geef het weinig kans, maar wieweet..)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:21

Sjaak_Afhaak

Bleh!

nee dat kan niet.. de subtitles van een dvd zijn in de vob bestanden ingebakken als ik me niet vergis.. :)

helaas pindakaas dus.

Hier staat tekst

• Opperhoof
  • Nu online
hoe kun je dan op een dvd kiezen tussen bijv. engels en duits en nederlands??

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:14
nee, dat gaat naar mijn weten niet

maar waarom heb je geen tijd voor re-encoden?
duurt maar 1 uur per film, en een echte tweaker laat zijn pc snachts aan,

naar mijn weten kan je batch files aanmaken, dus kan je 8 films in je batch zetten, klaar....

toch? :X

Twitch: Phyloni1

• Opperhoof
  • Nu online
vinden paps en mams niet goed, hij staat overdag al heel de dag aan en wordt 's ochtens door moeders gebruikt en 's middags en 's avond door mij and my little brother... als je dan gaat encoderen en doen blijft er weinig van je game over, zelfs got wordt vreed langzaam dan... :S

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:21

Sjaak_Afhaak

Bleh!

daarvoor kun je (vaak) de priority instellen, dan gebruikt de encoder alleen idle-time :)

Hier staat tekst

Pagina: 1