Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Voor geavanceerde bestandsdeling is windows file sharing ook helemaal niet geschikt. Ik begrijp dat het makkelijk is maar ik zou het toch gaan zoeken in een FTP servertje. Wil je het "netwerk" compatibel houden moet je overstappen op samba wat niet echt geschikt is voor windows/beginners.
http://www.pablovandermeer.nl/getfile.php?id=4 <== super goede easy nederlandse FTP server.
http://www.pablovandermeer.nl/getfile.php?id=4 <== super goede easy nederlandse FTP server.
die map die moeilijk doet zit in een map, die noem ik even de hoofdmap.JunkieXP schreef op 25 oktober 2004 @ 23:22:
Ik heb in mijn E Partitie een Open map aangemaakt waarin ik bestanden plaats die iedereen in het netwerk op school mag gebruiken maar niet mag wijzigen
ook zit er in die map een map waarin ze ook dingen mogen plaatsen. Deze laatste geeft nu om geen enkele reden meer toegang tot schrijven en heb geavanceerde functies zelfs weer uitgezet maar hier niet mee gekloot.
Nu heeft deze altijd wel gewwerkt maar nu niet meer...1) weet iemand hoe ik deze weer aan het werk krijg. 2) Hoe zet ik hier dan gelijk een wachtwoord op maar deze mag niet gelijk zijn aan mijn Inlogwachtwoord en wil eigenlijk geen nieuwe gebruiker hiervoor bij aanmaken.
3) Hoe zorg ik ervoor dat deze word aangeroepen bij de standaard Gedeelde Documenten map die een groot deel van de tijd zowieso links word aangegeven (Windows XP Professionel)
Heb gezocht op: Delen, Bestanden Delen, Bestand Delen, File Sharing, File Share maar vond nix door 15 seconde regel
Heeft de hoofdmap wellicht beperkingen gekregen die werking van de onderliggende map beperken??
wellicht kun je wat met netuse toveren om die map standaard toegevoegd te krijgen, zie de search
enne, die 15 seconden bij de search kun je gewoon aanpassen, staat er zelfs bij
Ik ging via die hoofdmap naar de open map en moest er direct in gaan dat was de fout
thnx
3) Hoe zorg ik ervoor dat deze word aangeroepen bij de standaard Gedeelde Documenten map die een groot deel van de tijd zowieso links word aangegeven (Windows XP Professionel)
Weet iemand daar wel et antwoord op (A)
Weet iemand daar wel et antwoord op (A)
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic