12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
De 'A-core' waar jij naartoe verwijst is niet dezelfde die wij (TS en ik) naar verwijzen. De A- en B-core die wij bedoelden zijn bedacht door Gistron en zouden klasse A en klasse B processoren zijn.Silent Hunter schreef op 31 oktober 2004 @ 19:56:
ik weet niet of ik nu krom wordt maar bij mij (2400+ XP-M) staat XP-A...
[afbeelding]
De A-core en B-core waar jij naar verwijst dat zijn de T'Bred A en B core, die officieel door AMD zo genoemd zijn. Even ter verduidelijking,..
Dus,.. deze namen zijn gelijk, maar er wordt wel degelijk iets anders mee bedoeld
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
Edit: d0h dat was dus vorig jaar rond dat weeknummer

[ Voor 19% gewijzigd door Erik1 op 31-10-2004 21:50 ]
Mijne is ook MP unlocked maar die komt van maart vorig jaar
Vorig jaar was dat inderdaad... maar ja, deze is echt van 2004,... vandaar mijn verontwaardiging... misschien allemaal afgekeurde XP3200+ jes ?SH4D3H schreef op 31 oktober 2004 @ 21:51:
Week 40 vorig jaar ja
Mijne is ook MP unlocked maar die komt van maart vorig jaar
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Jij kijkt nooit naar pricewatch zeker? Ik heb m'n 3000+ voor 99,- gekocht door even op pricewatch te kijken...dominator schreef op woensdag 27 oktober 2004 @ 18:43:
Nog geen 130 euri voor een 3000+ cpu is geen geld.... maar goed, ik vind dit zaakje wel een beetje stinken eerlijk gezegd?
Waar staat dat Gistron illegale CPU's heeft verkochtemus schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:11:
bah zeg Gistron begint laatste tijd steeds meer aan mijn twijfel kant te knagen, terwijl ik ze wel vertrouwde en nu ik ook de bericht op de frontpage lees
Het A/B verhaal van de AMD Athlon XP was inderdaad vaag, maar niet illegaal. De processoren werken gewoon (is getest, staat in dit topic).
Er was ook iemand die vertelde dat het om "ex-oem" processoren ging.
De "ex-oem" processoren zouden bestemd zijn voor kant-en-klare desktop PC's. (HP etc.)
Ik heb altijd nog tevreden besteld bij Gistron, laatst een mobo ge-rma'ed. Heeft even geduurd maar heb netjes een nieuwe teruggekregen. Niets mis mee dus
Hmm, lijkt me een beetje overbodig om een reactie te quoten dat stamt uit het jaar voor dit jaar ?gerbenfeenstra schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:57:
[...]
Jij kijkt nooit naar pricewatch zeker? Ik heb m'n 3000+ voor 99,- gekocht door even op pricewatch te kijken...
Als ik het mij goed herinner waren de meeste Athlon XP 3000+'en toen iets van € 130,-
[ Voor 27% gewijzigd door Thandor op 07-01-2005 01:10 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Vaker als dat jij denkt....gerbenfeenstra schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:57:
[...]
Jij kijkt nooit naar pricewatch zeker? Ik heb m'n 3000+ voor 99,- gekocht door even op pricewatch te kijken...
Verwijderd
M'n corecode is JIUHB
Ik ben er net door mijn eigen topic achter gekomen dat dit dus een B-versie is
Wat denken jullie voor zover je dat goed kan zien op de foto?
Klik
Klik
Mailtje gestuurd...
Klinkt goed dusDe meeste zijn gewoon goed. Mochten ze op zijn dan krijgt u uw geld
terug dan wel een upgrade naar 2200+ voor een geringe bijbetaling. Wij
kopen uitsluitend van gerenommeerde groothandels dus illegaal zal bij
ons niet voorkomen.
Vr gr jos
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 16:15 ]
Ik denk niet dat die CPU stuk is, grote kans dat alleen de 'carrier zone' een kleine beschadiging (o.i.d.) heeft. Een kleine 'carrier zone' beschadigd is niet zo erg. De 'carrier zone' zorgt er nl. voor dat de warmte weggevoerd wordt.
Te laat gezien : [rml][ CPU]XP2000 ziet er beschadigd uit[/rml]

[ Voor 20% gewijzigd door Thandor op 03-03-2005 17:05 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Verwijderd
Was ik, dit hoorde ik van onze leverancier toen..Thandor schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 01:04:
[...]
Er was ook iemand die vertelde dat het om "ex-oem" processoren ging.
De "ex-oem" processoren zouden bestemd zijn voor kant-en-klare desktop PC's. (HP etc.)
Dit topic is gesloten.