Ik heb me telefoon aan, luister wat muziek en hij loopt vast. Aan/uit knop reageert ie niet op, dus de batterij er uit gehaald en er weer in gedaan. Start hem op.. en hij blijft hangen op het Windows Mobile scherm (met dat blauwe) ondertussen knipperde er een blauw lampje(dat van bluetooth). Na 5 keer opnieuw starten staat ie weer aan, en zie ik dat mijn homescreen weer de oude orange is geworden. Al mijn instellingen kwijt, dus ook gratis internet instellingen en etc. Wel stonden al mijn contactpersonen, programma's en smsen er nog in. Maar waar ik nu net achter kom: bij instellingen -> programma's verwijderen is de hele lijst leeg

hoe kan ik nu toch nog de programma's die erop staan eraf halen?
Oh en als ik kies voor een hard-reset, betekent dat dat hij terug gaat naar de 'fabrieksinstellingen zo als hij voor iedere klant komt die hem los in de winkel koopt' of gaat hij terug naar de Orange begin instellingen zoals ik hem uit de doos haalde?
Internetten via Opera werkte goed, al was het dan niet gratis, en na die 'crash' doet het het niet meer, ook al heb ik
alle! instellingen goed staan! Internet Explorer internetten werkt gelukkig wel gewoon gratis. Maarja ik kan opera er nu (nog) niet afgooien omdat ik bij programma's verwijderen een lege lijst heb.