De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.060 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127333

Zeg er is vást wel iemand met veel verstand van die registry-shit die wel even via dat registry editor prog in Smartione MSN Messenger zo kan tweaken dat hij via Orange World verbindt hè :*)
(Toch? Kan niet? Ik heb pech gehad? Jammer :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129805

buiten het feit dat je cleartype aan kan zetten, wat doet die proggie nog meer dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 127333 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:16:
Zeg er is vást wel iemand met veel verstand van die registry-shit die wel even via dat registry editor prog in Smartione MSN Messenger zo kan tweaken dat hij via Orange World verbindt hè :*)
Ik denk maar zo: als het met opera kan, dan ook met MSN MEssenger..

nu nog uitvogelen HOE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
8)7 whoops, en die had ik dus net over het hoofd gezien. Het staat iig niet in de starttopic, dat bedoelde ik!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 08:32

Korakal

Up up up!

wie wil d'r een nieuwe startpost maken?
dit topic is zo langzamerhand wel een beetje erg vol aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
Anoniem: 127333 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:16:
gebruik agile messenger. Ik vind hem beter werken, en je kan kiezen welke internet verbinding je gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
@Mark-A: onderneem jij nog actie richting m5000 voor de te grote folies? Zo heb ik er nog niks aan namelijk... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127333

Mich schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:43:
[...]

gebruik agile messenger. Ik vind hem beter werken, en je kan kiezen welke internet verbinding je gebruikt ;)
Ik heb hem even uitgeprobeerd, ziet er erg mooi uit!
Waar kan ik de instellingen qua verbinding wijzigen?

[edit: eigenlijk ziet het er alleen goed uit en werkt het niet, hij verbindt in het algemeen niet...]

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 127333 op 24-12-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:05:
@Mark-A: onderneem jij nog actie richting m5000 voor de te grote folies? Zo heb ik er nog niks aan namelijk... :'(
Met een beetje knippen kom je een heel eind hoor. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
is misschien wel - maar de afspraak was dat mocht het niet passen er wel passende zouden komen. En dan heb ik liever passende als verknipte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je ook weer gelijk in.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut startpost zeg. Allemaal halve info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:47:
Wat een kut startpost zeg. Allemaal halve info.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:40:
wie wil d'r een nieuwe startpost maken? dit topic is zo langzamerhand wel een beetje erg vol aan het worden...
Wel... leef je uit zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zal kijken of ik vanavond tijd en zin heb om een nieuw topic te maken en de oude startpost een beetje aan te vullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127636

Ik heb me telefoon aan, luister wat muziek en hij loopt vast. Aan/uit knop reageert ie niet op, dus de batterij er uit gehaald en er weer in gedaan. Start hem op.. en hij blijft hangen op het Windows Mobile scherm (met dat blauwe) ondertussen knipperde er een blauw lampje(dat van bluetooth). Na 5 keer opnieuw starten staat ie weer aan, en zie ik dat mijn homescreen weer de oude orange is geworden. Al mijn instellingen kwijt, dus ook gratis internet instellingen en etc. Wel stonden al mijn contactpersonen, programma's en smsen er nog in. Maar waar ik nu net achter kom: bij instellingen -> programma's verwijderen is de hele lijst leeg :( hoe kan ik nu toch nog de programma's die erop staan eraf halen?

Oh en als ik kies voor een hard-reset, betekent dat dat hij terug gaat naar de 'fabrieksinstellingen zo als hij voor iedere klant komt die hem los in de winkel koopt' of gaat hij terug naar de Orange begin instellingen zoals ik hem uit de doos haalde?

Internetten via Opera werkte goed, al was het dan niet gratis, en na die 'crash' doet het het niet meer, ook al heb ik alle! instellingen goed staan! Internet Explorer internetten werkt gelukkig wel gewoon gratis. Maarja ik kan opera er nu (nog) niet afgooien omdat ik bij programma's verwijderen een lege lijst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
question: Ik heb m'n telefoon aan de pc hangen. active sync ziet hem. kreeg eerst een error dat er iets was met m'n inbox, die heb ik toen in de telefoon beetje aangepast (denkik) door met instellingen te rommelen. ik heb alleen geen agenda functie enzo die ik kan aanklikken in outlook?

hoe krijg ik die erin?

ik krijg bij dit plaatje http://www.coolsmartphone.com/activesync-on.jpg dus geen calender en contactpersonen te zien. alleen Inbox

ik kom ook niet verder als het 3e plaatje. heb dit topic echt veel rondgezocht maar sync doet geen ruk. Ik krijg geen melding of iets sync duurt maar 3 seconden en dan gebeurrt er niks? http://www.coolsmartphone...rticle&artid=329&Itemid=3

en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij foto's op m'n sd kaart opslaat. want nu komt alles in storage terwijl de phone toch echt op opslagkaart staat? Sjabloonmap staat op opslagkaart (ontdekt)

[ Voor 67% gewijzigd door Carnagy op 25-12-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Zo, ik ging onder het (eeuwig durenden) eten maar is dat orange back-up uitproberen, maar dat is nog best relaxt, hij gaat nu elke week men contacten backuppen naar hun server :P (toch gratis internet dus vind alles best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSNAKE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Weet iemand of het mogelijk is om de snelheid van een bluetooth serial port te boosten? Ben thuis shoutcast aan het streamen maar 128 kbit haalt ie net niet, waarschijnlijk omdat de snelheid van de virtuele com-poort 115k is. Als iemand een oplossing weet zou het vet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Met activesync hierboven [2 posts omhoog ofzo] krijg ik de volgende foutmelding op m'n phone.

Kan geen verbinding tot stand brengen. Er ontbreken servergegevens of gebruikersreferenties. Kies Men, Opties, Serverinstellingen en vervolgens verinding om de servernaam en de gebruikersreferenties te controleren en probeer opnieuw.

Doutcode: DEV_9

[ Voor 9% gewijzigd door Carnagy op 25-12-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
'k heb nu in active sync en in m'n telefoon de serverinstellingen gelijk gezet. Synchroniseren met Server krijg ik een fout. [kan geen verbidning maken, controleer proxy etc.) en met windows synchroniseren doet het wel denkik want daar zie ik niks apart aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
De laatste paar weken, als ik thuis kom na 15min door de kou gefietst te hebben, doet mijn verlichting van de telefoon het niet meer.

De telefoon is dan steenkoud, maar na een paar minuten doet de verlichting het weer. Overigens doet de rest van de telefoon het nog normaal.... mp3 luisteren geen probleem scherm doet ook normaal. Alleen het lichtje voor het scherm en toetsenbord doen het niet.

Heeft iemand anders daar ook last van of heb ik gewoon een brakke telefoon die nier tegen de kou kan??????
of is het mischien een beveiliging voor de batterij, als die te koud is dan kan hij minder stroom leveren dus moeten de grote verbruikers uitgezet worden?

En iets totaal anders.....
op de recente siemens telefoons zit een screensaver met een digitale klok... heel simpel lcd zwart cijfers wit geen verlichting.... is er ook zo iets voor de spv-c500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Mafketel schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:51:
De laatste paar weken, als ik thuis kom na 15min door de kou gefietst te hebben, doet mijn verlichting van de telefoon het niet meer.

De telefoon is dan steenkoud, maar na een paar minuten doet de verlichting het weer. Overigens doet de rest van de telefoon het nog normaal.... mp3 luisteren geen probleem scherm doet ook normaal. Alleen het lichtje voor het scherm en toetsenbord doen het niet.

Heeft iemand anders daar ook last van of heb ik gewoon een brakke telefoon die nier tegen de kou kan??????
of is het mischien een beveiliging voor de batterij, als die te koud is dan kan hij minder stroom leveren dus moeten de grote verbruikers uitgezet worden?

En iets totaal anders.....
op de recente siemens telefoons zit een screensaver met een digitale klok... heel simpel lcd zwart cijfers wit geen verlichting.... is er ook zo iets voor de spv-c500?
Ik had vroeger wel dat mijn telefoon langzaam reageerde als die koud was. (het beelscherm dus) met men spv nog geen last van gehad. Dat je beeldscherm te weinig stroom krijgt lijkt me niet. Ik weet alleen niet hoe een lcd (met pixels) reageert op kou.

En je 2e vraag, dat zal ik ook wel is willen weten, want dat mis ik ook behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131450

het lukt me maar niet om m'n mail op te halen van mijn eigen domein.
internetten ed lukt prima maar zodra ik een email account aanmaak krijg ik de melding dat ophalen niet lukt en check your connection settings...

inkomende mail server, userid en password zijn 100% goed.

Wat zie ik over het hoofd? Wat zijn de valkuilen hier?
Kan eea te maken hebben met de poort toevoeging in de proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Anoniem: 131450 schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:34:
het lukt me maar niet om m'n mail op te halen van mijn eigen domein.
internetten ed lukt prima maar zodra ik een email account aanmaak krijg ik de melding dat ophalen niet lukt en check your connection settings...

inkomende mail server, userid en password zijn 100% goed.

Wat zie ik over het hoofd? Wat zijn de valkuilen hier?
Kan eea te maken hebben met de poort toevoeging in de proxy?
Misschein probeer je het met de orange world via de aangepaste proxy (ofwel om gratis te internette).

Probeer het dan is door je verbinding op internet acces te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131450

dank voor je reply.

mail versturen via smtp.orange.nl lukt wel
maar bij binnenhalen via mijn pop server krijg ik steeds an error occurred while downloading messages. Verify that you have network coverage and that your account information is correct and then try again

ik heb meerdere domeinen en mailservers, ik heb op alle hetzelfde probleem

ik heb inderdaad de proxy in orange world aangepast. heb zojuist eea weer teruggezet en type veranderd in WAP. Heb nog steeds hetzelfde probleem.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze is nu toch echt wel overvol geworden :P

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 08:32

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.