MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
En met de pc kan je zeker nog minimaal een half jaar wachtenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:23:
Pc speelt met gta gewoon beter,
en de pc kan gta aan , met FSAA en alles nog mooier.
wijze woorden
Verwijderd
In The Johnson House in Canton (huis waar je begint op de eerste verdieping)Kez schreef op 01 november 2004 @ 17:15:
domme vraag misschien maar waar kun je een spuitbuis kopen/halen?
Ok spuit elf ! was vergeten te refreshen nog een keer
[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 01-11-2004 17:37 ]
Verwijderd
tuurlijkVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:35:
Er zijn al versies uit op pc maar niet legaal denk ik. Een vriend van mij was naar LAN geweest en heeft daar GTA : SA kunnen downloade...![]()
Volgens mij is jouw vriend een beetje in de war met een minder legale ps2-versie
thanks!
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
• pak de bookies in de stad, met de motor ben je er binnen 45 seconden vanaf the johnson house
• speel tot je 40-50K hebt 1K op paars (hij wint 1/3-1/5 van de races ongeveer, rate 9/1 of 10/1)
• saven
daarna:
• rijd naar de bookies en zet alles in op paars
• zo ja, mooi!! Terug en saven!
• zo nee, reload en opnieuw proberen
Zo heb ik binnen een kwartier m'n kapitaal van 40K naar 4 mil gebracht
(dat is dus 2x winnen met totale inzet)
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 01-11-2004 18:04 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Staat in je huisKez schreef op 01 november 2004 @ 17:15:
domme vraag misschien maar waar kun je een spuitbuis kopen/halen?
Zou het wel leuk vinden als de hekken voor mij open zouden gaan in plaats van over het muurtje klimmen
Zullen we dit soort onzin over pc versies maar achterwege laten voordat er weer een onzinnige discussie over ontstaatVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:35:
Er zijn al versies uit op pc maar niet legaal denk ik. Een vriend van mij was naar LAN geweest en heeft daar GTA : SA kunnen downloade...![]()
Die pc versie is er nog niet, klaar-uit!
Zit er wel in maar heb em alleen nog maar bij de flight school gehad.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 02:26:
zit de Apache er ook weer in trouwens? ofwel, Hunter?
ennuh zijn er meer mensen die net als ik steeds maar cruisen ipv missies doen? aan de andere kant ook wel dom natuurlijk... als je graag die nieuwe steden wilt
Bij mij was ie ong op/net over de helftFireFly3k schreef op 01 november 2004 @ 18:08:
Weet iemand hoe vol dat balkje van vliegervaring (bij stats) moet zijn om je brefet te halen?? Was net een beetje (illegaal) met de jet aan het rondvliegen en ik kreeg ineens de boodschap dat als ik genoeg ervaring heb dat ik m'n brefet krijg![]()
Zou het wel leuk vinden als de hekken voor mij open zouden gaan in plaats van over het muurtje klimmen
Lol, wat is de kans dat je bij blackjack 2x achter elkaar blackjack haalt met als inzet 1.000.000
[ Voor 37% gewijzigd door bAdmuTs op 01-11-2004 18:24 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dat is best ver eigenlijk :-\
Je hebt gesloten en gesloten he
Je kan over de muur klimmen (niet het hek), wel ff een auto ervoor zetten en daar op gaan staan
Ik vind de missie's steeds leuker worden, skydiven is zo vet
Verwijderd
Ga vanuit CJ's huis steeds rechtdoor rijden en neem de ene laatste rechtse afslag rechts. Ga dat open huis in en en je ziet een rode poppetje icon. Als je erop staat wordt er vermeldt dat player 2 op x moet drukken. Eenmaal gedaan komt er een chick tevoorschijn die als player 2 kan spelen.
Ze kunnen ook zoenen.
ja kloptVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:05:
vet ik heb de 2 player mode gevonden![]()
![]()
![]()
Ga vanuit CJ's huis steeds rechtdoor rijden en neem de ene laatste rechtse afslag rechts. Ga dat open huis in en en je ziet een rode poppetje icon. Als je erop staat wordt er vermeldt dat player 2 op x moet drukken. Eenmaal gedaan komt er een chick tevoorschijn die als player 2 kan spelen.![]()
Ze kunnen ook zoenen.
maaruuh, iemand een TIP voor de meest kloten missie in het spel, dat dancen op het strand, ik wordt GEK er van!
Er is niet echt een tip behalve goed timen, snap niet dat je die moeilijk vindQorne schreef op 01 november 2004 @ 19:36:
[...]
ja kloptis wel een leuke feature.
maaruuh, iemand een TIP voor de meest kloten missie in het spel, dat dancen op het strand, ik wordt GEK er van!
Heb je hem al op de PC gespeeld dan?Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:23:
Pc speelt met gta gewoon beter,
en de pc kan gta aan , met FSAA en alles nog mooier.
Verwijderd
Je kunt ook met je broertje zoenen. Wat een ziek spel, of zal dit een bug zijn?Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:05:
vet ik heb de 2 player mode gevonden![]()
![]()
![]()
Ga vanuit CJ's huis steeds rechtdoor rijden en neem de ene laatste rechtse afslag rechts. Ga dat open huis in en en je ziet een rode poppetje icon. Als je erop staat wordt er vermeldt dat player 2 op x moet drukken. Eenmaal gedaan komt er een chick tevoorschijn die als player 2 kan spelen.![]()
Ze kunnen ook zoenen.
wat is daar ziek aan?Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:43:
[...]
Je kunt ook met je broertje zoenen. Wat een ziek spel, of zal dit een bug zijn?
Verwijderd
Gespeeld, nee. Maar als ik naar Vice city kijk en gewoon weet dat de computer veel meer aan graphics kan leveren, dat het gewoon logisch is dat hij lekkerder speelt.
Het is niet logisch maar een persoonlijke voorkeur.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:59:
[...]
dat het gewoon logisch is dat hij lekkerder speelt.
[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 01-11-2004 20:06 ]
lol die politie gasten kunnen ja niet zwemmen

Zijn er nog dirtbikes (crossmotoren) in los santos. ik kom alleen maar choppers en racers tegen.
Leek me we leuk om een keer mee te crossen
En ik heb een ammunation gevonden in LS, maar kan er niet naar binnen
moet ik die nog unlocken ofzo
ps
owja voor degene die het nog niet gevonden hadden , er ligt een AK in de oude filmstudios !
[ Voor 41% gewijzigd door heuveltje op 01-11-2004 20:14 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Je kunt ook met je broertje zoenen.
euhdat het gewoon logisch is dat hij lekkerder speelt.
wie kan me overhalen??
gewoon aansluiten op de tv-in van mn tvkaart en het moet werken right??
Verwijderd
je moet ook nog cd insteke en stroom aansluitingConan schreef op 01 november 2004 @ 20:36:
ik zit serieus te twijfelen om een ps2 aan te schaffen voor san andreas!![]()
wie kan me overhalen??
en je kan game
zo dat je die niet leest al je ze niet wilt lezen, wil je ze wel lezen moet je ff de text die er onder zit selecterenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:41:
Ik zie telkens een spoiler ofzo? waarvoor dient dat?
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:39:
[...]
je moet ook nog cd insteke en stroom aansluiting![]()
en je kan game

(wellicht offtopic; maar nog meer mensen die ps2 spelen via tvkaart??)
in de huivels bij vinewood kom ik ze heel vaak tegenheuveltje schreef op 01 november 2004 @ 20:12:
vraagje
Zijn er nog dirtbikes (crossmotoren) in los santos. ik kom alleen maar choppers en racers tegen.
Leek me we leuk om een keer mee te crossen
En ik heb een ammunation gevonden in LS, maar kan er niet naar binnen
moet ik die nog unlocken ofzo
ps
owja voor degene die het nog niet gevonden hadden , er ligt een AK in de oude filmstudios !
Verwijderd
met die jetpack kan ik nu OVERAL komen waar ik wil, echt vet riant, alleen een snelle heli zou niet gek zijn
iemand al zo ver dat hij weet waar er eentje staat?
kan alleen die 2 op san fierro vinden
-- Microsoft Certified Professional --
Verwijderd
ga over de spoorbaan, duurt ongeveer 2/3minuutjes met de motor, kijk alleen wel uit voor tegemoet komende treinen
Verwijderd
Daar was ik net "geland" (heel hardA1ex schreef op 01 november 2004 @ 21:34:
misschien staat er een leuke in dat area51 gebied, als je daar levend binnen komt
Kwam net deze site tegen: http://www.gtawh.com/sa/
Staat veel info op
Ik zou hem gewoon op je pc gooien, het is uberrelexed om op de bank te chillen en beetje gamen.Conan schreef op 01 november 2004 @ 20:36:
ik zit serieus te twijfelen om een ps2 aan te schaffen voor san andreas!![]()
wie kan me overhalen??
Ik heb ook een ps2 gekocht voor SA, en heb geen spijt
dat doe ik ook wel eens ja, alleen met missies met iemand in de auto vind ik het risico te groot om via de spoorwegen te gaan. Tis verstandig aan de linkerkant te blijven als er 2 sporen naast elkaar liggen, want rechts is altijd tegemoet komende treinen.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:59:
Ik heb nog wel een tip om van de eerste stad naar de 2e stad te reizen...
ga over de spoorbaan, duurt ongeveer 2/3minuutjes met de motor, kijk alleen wel uit voor tegemoet komende treinen
gewoon naast de trein rijden, duurt wel lang voordat hij ze allemaal doodschiet. Maar zo'n moeilijke missie is dat niet toch?Papa Roach schreef op 01 november 2004 @ 22:14:
iemand trouwens nog een tip voor die missie dat smoke die gasten van de trein af moet schieten, zo rechts mogelijk rijden heb ik al zien staan maar dan lukt het me ook niet, die gast moet echt leren schieten zeg...
Verwijderd
Slinger vooral niet, en ga voor de trein rijden als het kan, als de tegemoetkomende trein eraan komt rechts blijven (ja naast de trein, duh).Papa Roach schreef op 01 november 2004 @ 22:14:
iemand trouwens nog een tip voor die missie dat smoke die gasten van de trein af moet schieten, zo rechts mogelijk rijden heb ik al zien staan maar dan lukt het me ook niet, die gast moet echt leren schieten zeg...
Eigenlijk niet zo moeilijk
terugkomend op de helikopter: ik zoek ook een property met een helipad, ik vloog net over Las Venturas met mn jetpack, zag wel wat helipads maar geen heli's
best wel irri
als je rechts van de trein rijd, ga dan niet precies op de rails ernaast rijden, maar ga weer rechts rijden van de tweede rails. Als je te dicht naast de trein rijd kan Smoke die gasten niet raken..Papa Roach schreef op 01 november 2004 @ 22:14:
Verwijderd

Verwijderd
toch best logisch?Dannies schreef op 01 november 2004 @ 22:19:
[...]
als je rechts van de trein rijd, ga dan niet precies op de rails ernaast rijden, maar ga weer rechts rijden van de tweede rails. Als je te dicht naast de trein rijd kan Smoke die gasten niet raken..
Met de vliegtuigjes neerschieten, ik weet niet of je er wat aan heb, omdat je het misschien al door had. Als een vliegtuigje eenmaal een bom heeft gegooid moet je natuurlijk niet meer op dat vliegtuigje schieten, maar op de volgende.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:23:
Damn ik zit vast, ik kan de missie bij Z niet halen met die planes, en bij die pleasure dome kom ik ook niet verder.
spoiler:die missie dat je die limo moet achtervolgen
![]()
morgen weer proberen..
Misschien is het handig om 1 paal/mast te verdedigen, ikzelf heb het niet gedaan maarja... Ik werd ook knettergek
Verwijderd
YEAH, heb een privejet gepakt op het vliegveld
[ Voor 56% gewijzigd door bAdmuTs op 01-11-2004 23:04 ]
Verwijderd
Een paar pagina's terug geschreven:Digitizers schreef op 01 november 2004 @ 22:48:
ik vind het erg lastig om die hoods over te nemen. hoe ver zijn jullie daarmee of zijn jullie puur met die missies bezig?
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 21:15:
Voor de mensen die het een beetje moeilijk hebben met ''de hood'' overnemen van paars/geel.
1st: zorg dat je een SMG + AK hebzo niet dan moet je maar met een pistool proberen, dan krijg je namelijk vanzelf kogels voor SMG & AK.
2e: ren naar een hoek van het stukje ''hood'' wat je over gaat nemen, dus niet dat je midden-in de streetwar staat. Probeer zo ver mogelijk van de enemy te staan zodat je niet veel geraakt wordt, maar je hun wel kan raken
3e: let op hoeveel kogels je wapen nog heeft, je kan namelijk snel switchen van wapen en je kogels laten daardoor automatisch als je terug switched. (daarom dus een SMG + AK)
4e: let ook op hoeveel leven je nog heb, armor kopen bij ammu-nation shop is altijd handig, maar doe dit niet tussen een streetwar door, want dan is het afgelopen en als af en toe ligt er ook armor + health op de straat
Het enige wat niet zo luk bij mij is om die pipo's te zoeken, af en toe kom ik ze gewoon niet tegen!
aarg das zow bagger ben al 1,2 dag BEZIG met die missie vandaag de HELEdag die missie geprobeert en kom niet hoger als 3720 puntenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:46:
uhm.. klinkt misschien een beetje raarmaar ik ben nu bij die missie van oc log.. Life's a beach.. dan ga ik naar het strand, praat met die dj, maar ik krijg geen tekentjes van hoe ik moet bewegen in beeld
zie ik nou gewoon iets ernstig over het hoofd of klopt er iets niet?
maar goed, je moet antwoorden op haar/zijn vraag dat doe je door op de pijltjes te drukken en positief antwoord te geven. meest rechtse pijltje op je controller.
Verwijderd

Verwijderd
Met het dansen haal ik wel 5000/6000 punten, beetje knopjes indrukkenQorne schreef op 01 november 2004 @ 23:01:
[...]
aarg das zow bagger ben al 1,2 dag BEZIG met die missie vandaag de HELEdag die missie geprobeert en kom niet hoger als 3720 punten
maar goed, je moet antwoorden op haar/zijn vraag dat doe je door op de pijltjes te drukken en positief antwoord te geven. meest rechtse pijltje op je controller.

eeej, nu je het zegt, ik heb nog helemaal niet zon missie gevondenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:06:
Dit kan misschien al gezegd zijn, maar heb geen tijd gehad om heel de topic door te lezen. Heeft iemand al een kil frenzie gevonden. Deze moet je namelijk ook met 2 players doen. Heel strak!!!
Ben nu mega gefustreert van die missieVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:09:
[...]
Met het dansen haal ik wel 5000/6000 punten, beetje knopjes indrukken
Maar je timed nooit goed en als het zoveel worden ga ik op verkeerde toetsendrukken

en ik kan nu gewoon NIET verder.
wat het nog vervelender maakt je kan die missie alleen tussen 22.00 en 06.00 doen.
dat houdt in dat je op 1 (gtadag) maar 2 keer de missie kan doen, dan loopt je weer een beetje kansloos rond, want ik WIL die missie doen, of ik blijf staan wachten totdat je weer kan

[ Voor 25% gewijzigd door Qorne op 01-11-2004 23:13 ]
Verwijderd
Bij mij staat er perfect en good etc:)... misschien een tipje; als die lange reeks eraan komt, dan moet je niet als een gek al die knopjes achtermekaar indrukken... maar gewoon rustig doen en op een ritme gaan.Qorne schreef op 01 november 2004 @ 23:10:
[...]
Ben nu mega gefustreert van die missie
Maar je timed nooit goed en als het zoveel worden ga ik op verkeerde toetsendrukken.
Ja of zoals je zei het door iemand anders laten dan, dan fock jejezelf tenminste niet op
Als je saved gaat de tijd 6 uur vooruitQorne schreef op 01 november 2004 @ 23:10:
[...]
Ben nu mega gefustreert van die missie
Maar je timed nooit goed en als het zoveel worden ga ik op verkeerde toetsendrukkenme vriendin is er niet om het te doen, en me zusje heeft nog geen tijd gehad.
en ik kan nu gewoon NIET verder.
wat het nog vervelender maakt je kan die missie alleen tussen 22.00 en 06.00 doen.
dat houdt in dat je op 1 (gtadag) maar 2 keer de missie kan doen, dan loopt je weer een beetje kansloos rond, want ik WIL die missie doen, of ik blijf staan wachten totdat je weer kan
[ Voor 4% gewijzigd door LifeTecH op 01-11-2004 23:20 ]
"Yo, check that rod!" Gaan er twee van hen lekker relaxed tegen de wagen leunen....
Waaahh...!!! stap ik weer uit, zie ik meteen "RESPECT +1" staan. ROTFLMAO
[ Voor 24% gewijzigd door Chrasher op 01-11-2004 23:23 ]
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
dat hebbik gedaan ja.. en dan zegt ze "lets dance sugar blabla" en dan sta ik daar zo van tomtietomtietom maar er gebeurt niets en er komen geen tekens of iets in beeldQorne schreef op 01 november 2004 @ 23:01:
[...]
aarg das zow bagger ben al 1,2 dag BEZIG met die missie vandaag de HELEdag die missie geprobeert en kom niet hoger als 3720 punten
doe nog is een keer dat pijltje in drukkenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:21:
[...]
dat hebbik gedaan ja.. en dan zegt ze "lets dance sugar blabla" en dan sta ik daar zo van tomtietomtietom maar er gebeurt niets en er komen geen tekens of iets in beeld
nog een paar keer een reactie geven, dan fade het scherm vanzelf naar de missie...Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:21:
[...]
dat hebbik gedaan ja.. en dan zegt ze "lets dance sugar blabla" en dan sta ik daar zo van tomtietomtietom maar er gebeurt niets en er komen geen tekens of iets in beeld
(en praat er niet van WAT voor missie help ik wordt gek
Qorne krijgt neigingen om zijn PS2 mee naar school te nemen en de heleschool die missie te laten doen
Verwijderd
gelukkig volgende poging wel gehaald... zit nu in zo'n huis dat je rhymebook moet stelen voor die wannabe-rapper (koele gast trouwens
gewoon bij die missie niet teveel nadenken, rustig naar icoontjes kijken en ze indrukken wanneer ze precies in je cirkel zitten... mis je dr een dan wacht je op een icoontje dat pas over 4 tekens komt en niet teveel stressen
overigens, ik had toen ik 'm wel haalde meteen dik boven de 4000, wel grappig
[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 01-11-2004 23:47 ]
ik rij in een elegy, soms doen ze het wel als ik een ZR-350 pak.
Tevens is het zo dat mn broertje veeel meer opties heeft bij transfender dan mij..
Weet iemand waar het aan ligt; moet ik om een bepaalde tijd komen, bepaalde auto:?
Er is er eentje waar je geloof ik alleen met een lowrider in mag en de opties verschillen per auto.Ducksy88 schreef op 01 november 2004 @ 23:54:
Ik heb een probleempje, ik wil mn auto tunen in Los Santos, maar geen van beide tunners openen hun deuren voor mij...
Tevens is het zo dat mn broertje veeel meer opties heeft bij transfender dan mij..
Weet iemand waar het aan ligt; moet ik om een bepaalde tijd komen, bepaalde auto:?
Verwijderd
Ah okay, en die van de lowrider, dat zal wel die van Cesar zijn, in willowood. Maar nu vraag ik me nogsteeds af, want ik kan nu met mijn Elegy nog steeds geen Trans-fender in...iemand nog IDtjes?bAdmuTs schreef op 01 november 2004 @ 23:58:
[...]
Er is er eentje waar je geloof ik alleen met een lowrider in mag en de opties verschillen per auto.
EDIT: Ligt alleen aan de auto...Elegy is niet te tunen bij TF in Los Santos....Banshee wel
[ Voor 11% gewijzigd door Ducksy88 op 02-11-2004 00:14 ]
lol, vet zegChrasher schreef op 01 november 2004 @ 23:20:
LOL!Kom ik met mijn pas gejatte "Super GT" Cabrio (lekker snel wagentje trouwens) bij mijn huis aan komen er 4 gasten van mijn gang aanlopen, hoor ik ze roepen:
"Yo, check that rod!" Gaan er twee van hen lekker relaxed tegen de wagen leunen....Ben maar weer ingestapt en lekker "Bounce FM' effe keihard aangezet.
Verwijderd
net de volgende; eerst vette shootout (schiet iedereen vrij makkelijk dood) en dan eens een keer niet zelf besturen maar schieten; Terminator 2 anyone... zeker toen die vrachtwagen naar beneden kwam hehe
trouwens, ik heb volgens mij iets te vaak van die andere gangs gemolt; ik hoef nu enkel maar voorbij te rijden en me auto veranderd in totale gaten kaas... vaak met lekke banden...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 01:12 ]
Met gokken ben ik overigens ook nog niet echt succesvol geweest, moet ik toegeven. Ik ga daar nog wel een keer goed voor zitten om te kijken of ik mijn budget een beetje kan opvijzelen.
Ik heb trouwens nog een vraag over de gangwars om het gebied van de OGF uit te breiden: Op welk punt in het spel krijg je deze missie(s) en van wie? Ik heb de missies van Sweet, Big Smoke en Ryder allemaal gespeeld. Op dit moment zijn de enige 2 missies die ik kan doen van OG Loc (Life's a Beach) en van Cesar (die straatrace met lowriders). Dit ter indicatie van hoe ver ik momenteel in het spel ben. Ik heb wel tips gezien met betrekking tot die 'turf wars' maar ik ben in dit topic nog niet tegengekomen op welk punt in het spel je hier mee kan beginnen.
Verder vind ik het jammer dat er 1 bug nog in zit die in de voorgaande 2 PS2-delen van GTA ook al zat: Als je een bepaalde auto rijdt, kom je dat type auto wel ineens heel erg vaak tegen.
En dan nog een tip, die ik volgens mij nog niet eerder in dit topic ben tegengekomen: In je garage bij je eigen huis aan Grove Street kan je 2 wagens kwijt. Vrienden van me (en wellicht dus ook andere forumgebruikers hier) verkeerden in de overtuiging dat hier slechts een auto in kon.
[ Voor 33% gewijzigd door Peeh op 02-11-2004 02:54 ]
Dat gaat in ieder geval door tot level 9, 10 in 1 min als ik het goed heb. Daar wordt je echt gek vanVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:58:
Die kill frenzie zit in los santos. Om wat preciezer te zijn in blueberry(noord-westen) tegenover het ziekenhuis. Player 1 is motorrijder, player2 zit achterop en moet zo snel mogelijk 5 langsrijdende motoren laten ontploffen met zijn gun. Level 1, 5 motoren in 3 minuten. Level 2, 5 in 2 min en level 3, 5 in 1min. Level 3 is nog niet gelukt weet dus niet wat de beloning is. Dit is wel een hele vette opdracht!!!

lol, ik heb er 2 auto's, een fiets en een motor in staanPeeh schreef op 02 november 2004 @ 02:43:
En dan nog een tip, die ik volgens mij nog niet eerder in dit topic ben tegengekomen: In je garage bij je eigen huis aan Grove Street kan je 2 wagens kwijt. Vrienden van me (en wellicht dus ook andere forumgebruikers hier) verkeerden in de overtuiging dat hier slechts een auto in kon.
[ Voor 27% gewijzigd door FireFly3k op 02-11-2004 08:06 ]
Verwijderd
Verschilt per auto. Transfender pakt ook alleen moderne auto's (de Impreza helaas niet) en die andere alleen potentiele lowriders.Ducksy88 schreef op 01 november 2004 @ 23:54:
Ik heb een probleempje, ik wil mn auto tunen in Los Santos, maar geen van beide tunners openen hun deuren voor mij...
LOL, ik had gisteren ook zoiets, ik wilde m'n getunede roze Super GT (MR2?) in de garage in Ganton zetten en de getunede Remington lowrider eruit. Dus ik zet 'm vlak voor de garage en haal de lowrider eruit.Chrasher schreef op 01 november 2004 @ 23:20:
LOL!Kom ik met mijn pas gejatte "Super GT" Cabrio (lekker snel wagentje trouwens) bij mijn huis aan komen er 4 gasten van mijn gang aanlopen, hoor ik ze roepen:
"Yo, check that rod!" Gaan er twee van hen lekker relaxed tegen de wagen leunen....Ben maar weer ingestapt en lekker "Bounce FM' effe keihard aangezet.
Maar ik draai me om en de Super GT is gewoon weg. Zou die nu gejat zijn door een paar van m'n eigen homeboys?
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door BtM909 op 02-11-2004 09:37 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De quote komt van ircspy.
de foto komt niet van mijzelfI'm Pretty sure most of you have this amazing game by now, and I'm also sure most of you have been searching around for any hidden things that R* may have included. There are rumour's of UFO's, PhoneBooth's in the desert, Wormholes and other weird things.
The most interesting is a huge rumour that there is a BigFoot roaming around the countryside in San Andreas, I want proof. Other place's have pictures of these supposed "BigFoots" but their evidence is a crappy picture which could be anything.
I'm calling everyone to join in the "San Andreas BigFoot Hunt" , Lets be the first to get conclusive evidence that there is actually a BigFoot ingame and beat all the other people searching around for it.
Please post any evidence or sighting here please.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Zelf moet ik deze ook nog halen, maar ik heb wel de volgende tips voor je:Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:23:
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag, dus ik vraag het nog maar een keerHeeft er iemand tips voor de lowrider race? Ik kan hem maar niet halen. Ik heb verder alle missies op Los Santos gehaald, als ik de lowrider race nu haal, krijg ik dan toegang tot een volgend eiland?
- Nitro. Je kan je wagen upgraden door Nitro te installeren. Hierdoor heb je op de lange stukken de mogelijkheid om te versnellen.
- Checkpoints. Mijn grootste probleem was dat ik te hard door de checkpoints reed en daardoor mn afslag voorbijschoot, simpelweg omdat ik nog niet weet welke kant ik nou op moest. Het schijnt dus dan in die "rode beam" wordt aangegeven welke kant je hierna op moet.
- Driving skills verbeteren. Maar de drivingschool is pas in San Fierro....
wijze woorden
Je kan ook flink cruisen / scheuren door de buurten... Duurt overigens wel langer...Zosas schreef op 02 november 2004 @ 09:49:
[...]
- Driving skills verbeteren. Maar de drivingschool is pas in San Fierro....
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
over lowrider race; ik haalde m echt super makkelijk; gewoon beetje rustig aan beginnen maar wel gewoon vol gas; die anderen kun je voordat je al die slalom's mag maken al wel inhalen en dan is het gewoon een kwestie van uitrijden
ennuh, gebruik de 'VooDoo' die tegenover de plaats staat waar je de missie krijgt!
Verwijderd
Waar heb je problemen mee dan?Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 08:12:
Iemand nog tips voor de missie "First Date" dat is die missie dat je langs vier plekken moet rijden om geld op te halen
Met de vrachtauto: Stap gewoon gelijk uit en knal die kerels overhoop die jou aan willen rijden, LET OP.... kijk wel uit dat je girl niet overreden wordt
Quads: gewoon goed rijden, als je eenmaal iemand eraf geschoten heb gelijk dat koffertje pakken en niet doorrijden... er zit toch geen limiet aan *volgens mij dan :)*
Bank overvallen ofzo?: De bom op een deur ergens plaatsen, en dan op de kluis die achter de deur zit. Daarna moet je naar buiten, kan je het beste met een shotgun of SMG lopen.
En dan heb je er nog één... weet niet meer welke
Zo gaaf dat me t.v. het niet eens kan bijhouden, letterlijk want hij is kapot.
Niet zo raar eigenlijk na een gamesessie van half 7 's middags en 12 uur de volgende dag.
gehaald maar ik heb dat ding nog niet zien liggen, zou je even de locatie willen geven.
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Ridium op 02-11-2004 11:21 ]
half zeven 's middagsRidium schreef op 02 november 2004 @ 11:21:
Gaaf spel zeg.
Zo gaaf dat me t.v. het niet eens kan bijhouden, letterlijk want hij is kapot.![]()
Niet zo raar eigenlijk na een gamesessie van half 7 's middags en 12 uur de volgende dag.
spoiler:Iemand zei dat hij met zijn jetpack overal kon komen. De missie van TT heb ik al
gehaald maar ik heb dat ding nog niet zien liggen, zou je even de locatie willen geven.
Alvast bedankt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Scherp blijven
Wie heeft alle schools eigenlijk op 100%. het duurde even maar het is me gelukt.
[ Voor 54% gewijzigd door Ridium op 02-11-2004 12:42 ]
Verwijderd
hmmz.. zal het is proberenQorne schreef op 01 november 2004 @ 23:24:
[...]
nog een paar keer een reactie geven, dan fade het scherm vanzelf naar de missie...
(en praat er niet van WAT voor missie help ik wordt gek![]()
, tell me hoe je het hebt gedaan
)
Qorne krijgt neigingen om zijn PS2 mee naar school te nemen en de heleschool die missie te laten doen, jammer dat op mijn school dat soort games niet echt gewardeerd worden
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Nee ik ook nie ... ma zal nog wel even duren
Moet ik wel ff mijn pc weer upgrade... zo blijf je bezig
Maar hoor veel vette reacties
Heeft iemand zijn poppetje al eens "teveel " laten fitnessen ?
[ Voor 12% gewijzigd door Capo op 02-11-2004 13:11 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[ Voor 65% gewijzigd door Mopster op 02-11-2004 13:18 ]
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Dan kan het niet.
En anders zoals MM zegt.
Dit topic is gesloten.
Je bent gewaarschuwd