Ik moet binnen een paar dagen een pc herinstalleren (winxp) maar zit eigenlijk met de volgende vraag:
Op de pc is rabobank telebankieren geinstalleerd en daarin staan natuurlijk een hoop gegevens die bewaard moeten blijven. Op GoT is hier wel een forum over te vinden van ene beschuitfluiter
linkje: brakke pc fixen, maaaar.... maar dit topic stamt uit 2001 en ik denk dat in de tussentijd het programma wel enigzins verandert is. Omdat het toch een nederlands programma is kom ik via google alleen op GoT uit en het Computer idee forum (n00bs
)In het topic uit 2001 wordt gezegd dat na het formatteren en her-installeren van winxp en rabo telebankieren gewoon de hele map die je van tevoren gesaved hebt er over heen kan gooien en alles weer werkt.
Nu is mijn vraag: is er iemand die dit programma nog steeds gebruikt en ervaring heeft met het backuppen ervan? maw: werkt de manier uit 2001 nog steeds? Er stond btw iets in dat de password file zich in het register bevond en dus niet meegenomen werd
Op de pc is rabobank telebankieren geinstalleerd en daarin staan natuurlijk een hoop gegevens die bewaard moeten blijven. Op GoT is hier wel een forum over te vinden van ene beschuitfluiter
Nu is mijn vraag: is er iemand die dit programma nog steeds gebruikt en ervaring heeft met het backuppen ervan? maw: werkt de manier uit 2001 nog steeds? Er stond btw iets in dat de password file zich in het register bevond en dus niet meegenomen werd
[ Voor 4% gewijzigd door domi235 op 23-10-2004 14:16 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.