Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar strakke Laptop hoes kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:19
Ik heb een Acer 2012wlci en ik ben nu op zoek naar een sleeve waar ik deze kan insteken. Het enige dat ik tot nu toe kon vinden zijn die van tucano.com. Dit zijn dus sleeves dit net om de laptop passen, dus geen extra zakjes, handvaten, etc eraan.

Het probleem dat ik nu heb, is dat ik deze nergens kan kopen :( In Belgie vind ik enkel webshops waar ze de Tucano Second Skins verkopen voor de Apple powerbook. In Nederland vind ik er enkele, maar deze versturen niet naar België ...

Dus als iemand mij misschien kan vertellen waar ik deze kan kopen ?

Of als iemand de 17" tucano sleeve heeft voor de powerbook, kan die mij misschien vertellen of er nog veel ruimte overblijft in zijn sleeve.

De powerbook is namelijk 39.2 * 25.9 * 2.6
Mijn Acer is: 36.0 * 27.3 * 3.35

Dus misschien gaat het net.

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
CaseLogic heeft zo'n sleeve notebooktas.

http://www.caselogic-intl...M=22&UID=2004102305415199

Heb deze zelf ook gekocht bij de Mediamarkt, voor EUR 20,00. Deze sleeze is iets te groot voor mijn dell D600 maar verder perfect. Materiaal waar de sleeve van gemaakt is lijkt erg op dat duikpak materiaal.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:32

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Die tucano sleeves zijn precies passend. Je zou bij een applestore kunnen binnenlopen, daar liggen ze gewoon.

Dit zijn niet de enige die op de markt zijn, over een week of 2 is er een beursje in utrecht, neem je acer dan mee en dan vind je vast wel wat want daar worden ze volgens mij altijd wel aangeboden. Zo heb ik daar toendertijd voor mijn sony een hardrubberen hoes gekocht die het met gemak 3 jaar heeft volgehouden en met de laptop mee is verkocht. (was wel oude meuk ;-))
Fototje

ping 127.212.23.124

• DaRKie
-Marshal- schreef op 23 oktober 2004 @ 11:48:
CaseLogic heeft zo'n sleeve notebooktas.

http://www.caselogic-intl...M=22&UID=2004102305415199

Heb deze zelf ook gekocht bij de Mediamarkt, voor EUR 20,00. Deze sleeze is iets te groot voor mijn dell D600 maar verder perfect. Materiaal waar de sleeve van gemaakt is lijkt erg op dat duikpak materiaal.
mmm, heb ik overgekeken op de caselogic site. Maar deze sleeve lijkt mij net te smal. Denk je dat er een 36cm brede laptop in past?

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
DaRKie schreef op 23 oktober 2004 @ 11:56:
[...]

mmm, heb ik overgekeken op de caselogic site. Maar deze sleeve lijkt mij net te smal. Denk je dat er een 36cm brede laptop in past?
Bij mij is de tas 34/35 cm breed. Maar het materiaal van de tas is erg uitrekbaar, dus een 36cm zal zeker passen. Het zal dan wel wat strakker zitten.

Anders probeer je het toch eerst uit in een winkel.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Verwijderd

hedgren heeft er ook, kijk maar eens op hun site, in 3 verschillende maten geloof ik.

Het is inderdaad moeilijk om zo'n sleeve te vinden... Ik ben ook op zoek naar een..

http://www.laptopsupply.nl/index.php staan er ook leuke, maar mijn laptop past er jammer genoeg niet in...

• DaRKie
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:14:
hedgren heeft er ook, kijk maar eens op hun site, in 3 verschillende maten geloof ik.

Het is inderdaad moeilijk om zo'n sleeve te vinden... Ik ben ook op zoek naar een..

http://www.laptopsupply.nl/index.php staan er ook leuke, maar mijn laptop past er jammer genoeg niet in...
die zien er inderdaad ook goed uit. Alleen spijtig dat de 17" versie ook opnieuw powerbook maten heeft :(

Hopelijk kan ik ergens in de buurt een winkel vinden waar ik die hedgren sleeves even kan testen

• DaRKie
Ben eindelijk tot in een mac store geraakt en heb de skin gekocht. Voor diegene die het ook zouden overwegen, de 17" power book second skin van tucano past goed :)
Je ziet dat de acer net iets groter is (27cm ipv 26), maar je kan de sleeve zonder problemen sluiten. Ben alvast tevreden met deze sleeve

Verwijderd

zou je misschien een foto kunnen maken?

• DaRKie
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 16:08:
zou je misschien een foto kunnen maken?
here ya go (fotos zijn klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://www.dark-angel.easynet.be/tucano2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dark-angel.easynet.be/tucano1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dark-angel.easynet.be/tucano3.jpg

je merkt wel dat het niet 100% perfect is, vooral op de laatste foto waar de acer net iets verder uitsteekt. Maar je kan de hoes zonder problemen sluiten. De hoes heeft zich nu ook meer naar de vorm van mijn laptop gezet waardoor ik heel eenvoudig de laptop in en uit de hoes kan halen en de laptop wordt ook volledig beschermt tegen de rits door het randje. Ik kan deze 17" powerbook sleeve zeker aanraden!

[ Voor 5% gewijzigd door DaRKie op 30-10-2004 22:59 ]

Verwijderd

Hier nog eentje, heb ook laatst de sleev gekocht 17"

Ik gebruik hem voor m'n dell 8600c, past perfect

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 17-11 10:45
Shinza schijnt ook goed te zijn: Zero Shock 15 inch

edit:
doh, B) zie dat TS al een keuze heeft gemaakt, mischien nuttig voor anderen

[ Voor 27% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 31-10-2004 14:16 ]

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Zal de Acer Travelmate 4001 WLMI met afmetingen van 364 (W) x 279 (D) x 34(H) mm ook fatsoenlijk in deze passen

Ik nam aan dat het om de XXL versie ging hoeveel hebben jullie hiervoor betaald?

[ Voor 29% gewijzigd door JunkieXP op 31-10-2004 20:21 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• DaRKie
JunkieXP schreef op 31 oktober 2004 @ 20:16:
Zal de Acer Travelmate 4001 WLMI met afmetingen van 364 (W) x 279 (D) x 34(H) mm ook fatsoenlijk in deze passen

Ik nam aan dat het om de XXL versie ging hoeveel hebben jullie hiervoor betaald?
volgens mij gaat die ook redelijk goed passen, de maten zijn quasy gelijk aan mijn acer 2012. En zoals ik reeds gezegd heb, heb ik de tucano seconds skin voor de powerbook 17". Dus niet de XXL PC seconds skin, dit om de simpele reden dat ik geen winkel vond om deze te kopen, maar wel 10-tallen apple winkels met de powerbook sleeves ... en in zo een apple store heb ik 49euro betaald. Maar gisteren in een andere apple store koste hij maar 39 euro :(

voor alle duidelijkheid, DEZE heb ik gekocht

• frogger3d
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-10 17:40

frogger3d

Morbo demands more comments!

Weet iemand waar je die Shinza hoes in Nederland kan kopen?

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
DaRKie schreef op zondag 31 oktober 2004 @ 20:29:
[...]

volgens mij gaat die ook redelijk goed passen, de maten zijn quasy gelijk aan mijn acer 2012. En zoals ik reeds gezegd heb, heb ik de tucano seconds skin voor de powerbook 17". Dus niet de XXL PC seconds skin, dit om de simpele reden dat ik geen winkel vond om deze te kopen, maar wel 10-tallen apple winkels met de powerbook sleeves ... en in zo een apple store heb ik 49euro betaald. Maar gisteren in een andere apple store koste hij maar 39 euro :(

voor alle duidelijkheid, DEZE heb ik gekocht
Jammer dat ik je post nu pas zie. Ik heb mijn Tucano sleeve in Duitsland gekocht voor net geen 40 euro (inclusief verzendkosten). Dit is geen Apple-versie, maar een 'gewone' versie, voor normale laptops. Betaling gaat met PayPal (via creditcard). Levering duurde ongeveer een week.

Kijk maar op de website: SmartUser.

[ Voor 4% gewijzigd door ZeilDude op 04-12-2004 05:10 ]

Pagina: 1